به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۱۶۹۵۲
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۷
تعداد نظرات: ۱ نظر

شیخ‌ویسی: با یک گل بهار نمی‌شود

شیخ‌ویسی: با یک گل بهار نمی‌شود

خوزستان اسپورت- دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال خوزستان می‌گوید با این شرایط مالی نمی‌توان به صعود این تیم امیدوار بود.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایران ورزشی، وحید شیخ‌ویسی تنها دروازه‌بان ایرانی بود که در هفته اول لیگ قهرمانان آسیا دروازه‌اش را بسته نگه داشت و کمک کرد آبی‌های خوزستانی به پیروزی برسند. شیخ‌ویسی که به خاطر حل نشدن مشکلات مالی تیمش شاکی است و فکر می‌کند اگر مشکلات حل نشود، نباید توقع موفقیت و صعود به دور بعد مسابقات را داشت، در مورد شرایط تیم، پیروزی مقابل الفتح عربستان، بازی با الجزیره امارات و... صحبت می‌کند.

در مورد بازی با الفتح صحبت کنید. در مورد برد ارزشمندی که مقابل حریف عربستانی در مسقط عمان به دست آوردید.
 بازی با الفتح خدا را شکر بازی خیلی خوبی بود. با توجه به آنالیزی که داشتیم توانستیم روی ضربات ایستگاهی موقعیت‌های خوبی به دست بیاوریم که خدا را شکر در نیمه دوم موفق شدیم به گل برتری برسیم و از گل‌مان حفاظت کنیم تا 3 امتیاز شیرین به دست بیاوریم.

تیم‌تان خیلی موقعیت داشت و می‌توانست حتی زودتر گل بزند اما ظاهرا استرس بالایی داشتید که مانع شد.
 خب باتوجه به اینکه استقلال خوزستان برای اولین بار در لیگ قهرمانان آسیا شرکت می‌کند، فکر می‌کنم استرس نبود و در واقع خیلی به بازی آشنا نبودیم. به خاطر همین نیمه اول می‌خواستیم حریف را بیشتر ارزیابی کنیم اما در نیمه دوم توانستیم آنالیز‌مان را عملی کنیم. موقعیت‌های زیادی هم داشتیم. کلا موقعیت‌های زیادی به دست می‌آوریم که خدا را شکر در این بازی توانستیم یکی از آنها را به گل تبدیل کنیم و در نهایت پیروز شویم.

ظاهرا به جز شما، مهدی مومنی و احتمالا آرش افشین، بقیه بازیکنان تجربه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را نداشتند. به نظر می‌آید تجربه شما خیلی می‌تواند به تیم کمک کند. قبل از بازی به عنوان بازیکن باتجربه صحبتی با تیم انجام می‌دهید یا نه؟
 البته به جز ما 3 نفر، نانگ هم تجربه آسیایی دارد. اینکه تجربه من می‌تواند به تیم کمک کند، نظر لطف‌تان است ولی خب ما سعی داشتیم هم من و هم خط دفاعی به تیم آرامش بدهیم که خدا را شکر موفق بودیم مخصوصا در نیمه دوم که به نتیجه هم رسیدیم. همه در این بازی خوب بودند. همه تلاش کردند خدا را شکر. دست همه‌شان هم درد نکند. بچه‌های ما هم خدا را شکر همه باتجربه هستند و نیازی نیست من به عنوان بازیکن باتجربه با آنها صحبت کنم. کادرفنی صحبت‌های لازم را می‌کند. من یا مهدی مومنی یا محمد طیبی هر جا لازم باشد با بچه‌ها صحبت می‌کنیم اما اصولا سعی می‌کنیم زیاد در کارهای کادرفنی دخالت نکنیم. البته با بچه‌ها صمیمی هستیم صحبت می‌شود اما نه اینکه دستوری باشد یا چیزی را به آنها القا کنیم.

از اینکه اولین کلین‌شیت نماینده‌های ایران در لیگ قهرمانان آسیا را به نام خودت ثبت کردی چه حسی داری؟
 خب طبیعتا خیلی خوشحالم. در وهله اول وقتی تیمی گل نمی‌خورد کل تیم سهیم هستند. خدا را شکر دروازه‌بان اینجور مواقع بیشتر به چشم می‌آید ولی کار ما از اینجا به بعد تازه شروع شده. امیدوارم در بازی‌های بعدی هم همین روند را ادامه دهیم و بتوانیم نتایج خوبی برای تیم به دست بیاوریم.

بعد از کلین‌شیتی که مقابل الفتح داشتید، به جز اعضای تیم خودتان، کسی با شما تماس گرفت که تبریک بگوید؟
 انتظاری نداریم کسی زنگ بزند و تبریک بگوید چون به قول معروف با یک گل که بهار نمی‌شود. ان‌شاءالله بازی‌های بعدی که بتوانیم خودمان را ثابت کنیم. البته آن موقع هم انتظار نداریم.

مشکلات مالی به کجا کشید، ظاهرا هنوز پاداش و پولی به تیم نرسیده!
 نه متاسفانه هیچ پولی به ما نرسیده و هیچ قولی تا الان عملی نشده. بعد از اینکه با الفتح بازی کردیم هیچ پاداشی به ما ندادند و دیگر وضعیت از این بدتر نمی‌شود.

بازی با الجزیره امارات را چطور می‌بینید؟
 الجزیره تیم صدرنشین لیگ امارات و یکی از تیم‌های پرقدرت گروه‌مان است. صددرصد از تیم الفتح خیلی حرفه‌ای‌تر و بهتر است. با توجه به اینکه بازی اول را باختند در زمین خودشان به دنبال پیروزی هستند و سعی می‌کنیم با یک بازی هدفدار و منظم امتیاز بازی را از آن خود کنیم و با دست پر برگردیم.

با شرایط سختی که تیم به لحاظ مالی دارد، فکر می‌کنید بتوانید برنده بازی با الجزیره امارات هم باشید؟
 به نظر من با این شرایط هیچ‌کس نباید هیچ توقعی از ما داشته باشد. ما با این شرایط که خانواده‌هایمان را تنها گذاشتیم و آمدیم باید به قول معروف از ما راضی هم باشند نه اینکه از ما نتیجه بخواهند. هیچ‌کس هیچ نگاهی به ما نمی‌کند. با اینکه ما اولین نماینده پیروز هفته اول هم بودیم، بیشتر خبرها در مورد استقلال و پرسپولیس بود که فکر می‌کنم همه بی‌توجهی‌ها به تیم ماست. در هر صورت من از طرف خودم برای بازی با الجزیره انگیزه دارم و مطمئنا همه بازیکنان هم به همین صورت هستند اما اینکه از ما توقع داشته باشند ببریم، فکر می‌کنم توقع بجایی نیست چون وقتی کسی به ما نگاه نمی‌کند چه توقعی می‌شود داشت. به امید خدا با غیرت بچه‌ها به موفقیت برسیم.

با غیرتی که در بازی با الفتح به خرج دادید، بدون شک همه الان امید دارند در بازی با الجزیره هم به همین صورت باشید که به موفقیت برسید.
 همه لطف دارند. خدا را شکر توانستیم در بازی با الفتح نتیجه بگیریم. امیدوارم در بازی‌های بعدی هم نتیجه بگیریم که بتوانیم همه را خوشحال کنیم و برای خودمان هم انگیزه زیادی وجود دارد اما واقعا در حق ما بی‌مهری شده. ما فقط حق و حقوق‌مان را می‌خواهیم و چیزی بیشتر نخواستیم و نمی‌خواهیم.

حالا بازی با الجزیره را چطور پیش‌بینی می‌کنید؟
 پیش‌بینی که نمی‌کنم اما همه سعی و تلاش‌مان را می‌کنیم که با امتیاز برگردیم. اگر با پیروزی باشد که خیلی بهتر است و 80 درصد راه صعود را طی می‌کنیم اما اگر با تک امتیاز هم باشد باز هم فکر می‌کنم نتیجه خوبی است. ان‌شاءالله همینطور هم می‌شود و تمام سعی و تلاش‌مان را می‌کنیم که با امتیاز برگردیم.

بازی با الجزیره را ظاهرا آنالیز کردید، بازیکنان شاخص این تیم را می‌شناسید؟
 کادرفنی آنالیزهای لازم را انجام دادند و فیلم‌ها هم آماده است تا به ما هم نشان دهند. احتمالا در این یکی، دو روز جلسه فنی داریم و روی آنها کار می‌کنیم. در مورد بازیکنان شاخص هم باید بگویم به اسم نمی‌شناسیم اما می‌دانیم چند فوروارد خارجی دارند که خیلی هم گرانقیمت هستند. طبیعتا وقتی تیم‌شان صدر جدول امارات است و بالاتر از العین و الاهلی قرار گرفته بدون شک تیم خیلی خوبی است.

ولی همین تیم صدرنشین از لخویا 3 گل خورده.
 من بازی با لخویا را ندیدم. فقط می‌دانم یک گل زودهنگام خوردند، بقیه بازی را ندیدیم. تیم لخویا تیم خیلی قوی و خوبی است. آنها هم صدرنشین لیگ قطر هستند و لیگ قطر هم کیفیت بالاتری نسبت به امارات دارد. حالا دلیل نمی‌شود با یک بازی بسنجیم اما کادرفنی آنالیزها را انجام دادند و امروز و فردا صحبت می‌کنند.

چقدر به صعود تیم‌تان به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا امیدوار هستید؟
 من خودم به شخصه دوست دارم تیم‌مان صعود کند و بهترین نتایج را بگیرد اما با این شرایط مالی و حمایت‌هایی که می‌شود نمی‌توان امیدوار بود.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
بیژن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۷
0
4
جناب ادمین باید تیتر میزدی استاندار را چال کنید که نتوانسته هنوز از سرمایه استان پشیزی به تیم کمک کنه.مدیر عامل استقلال خوزستان در خواب مرگ به سر می بره.اگه سانسورش میکنی کلا چاپش نکن.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها