به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۱۶۹۴۲
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۵
تعداد نظرات: ۳ نظر

پورکیانی: بازیکنان برای انتقاد از باشگاه اشتباه کردند

پورکیانی: بازیکنان برای انتقاد از باشگاه اشتباه کردند

خوزستان اسپورت- قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان، گفت: بازیکنان استقلال خوزستان برای انتقاد از باشگاه بابت عدم تماس مدیران اشتباه کردند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، علی پورکیانی در مورد شرایط استقلال خوزستان گفت: اعضای تیم به امارات سفر کردند و تمرینات خود را در شهر شارجه دنبال می‌کنند. روز هفتم اسفند تیم راهی ابوظبی می‌شوند تا در روز نهم اسفند به مصاف الجزیره امارات برویم.

وی در مورد اینکه آیا قصد سفر به امارات را دارد، عنوان کرد: هنوز معلوم نیست به این سفر بروم. در کنار تیم سرپرست حضور دارد و او همه کارها را انجام می‌دهد.

قائم مقام استقلال خوزستان در مورد ناراحتی بازیکنان تیمش از عدم توجه مسئولان باشگاه و اینکه اعلام کردند مدیرعامل استقلال خوزستان حتی یک تماس برای تشکر نگرفته است، اظهار داشت: این مسئله اشتباه بود. دو دقیقه بعد از بازی با سرپرست و مربیان تیم تماس گرفتم و حتی به صورت پیامکی به آنها تبریک گفتم. جواد نعمتی‌نژاد هم این کار را انجام داد و بلافاصله تماس گرفت. البته اطرافیان تیم این موضوع را دیر به بازیکنان نگفتند. وظیفه ما تماس با سرپرست و مربی تیم بوده و نیازی به تماس با تک تک بازیکنان نیست.

پورکیانی در مورد اینکه آیا پولی به باشگاه رسیده است، خاطرنشان کرد: خیر فعلا خبری نشده است.

وی در مورد اینکه از وزیر ورزش انتقاداتی را مطرح کرد اما بعد از بازی در مصاحبه‌ای اقدام به تشکر از وزیر کرد و آیا پولی از سوی وزارت به باشگاه رسیده است، گفت: خیر پولی نرسیده اما ما پیش داوری کردیم و بعد از آن دیدیدم که به دستور وزیر کارگروهی برای حل مشکلات تیم تشکیل شده است. این حرکت اولیه اهمیت دارد و امیدواریم هر چه زودتر این کار گروه نتیجه دهد و تیم به شرایط بهتری برسد.

قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان در مورد دیدار تیمش مقابل الجزیره امارت، تصریح کرد: منابع مالی و امکاناتی ما با الجزیره برابری نمی‌کند اما جایی که بحث غیرت مطرح می‌شود بازیکنان ایران پیشتاز هستند. امیدواریم به واسطه انگیزه و درایتی که اعضای تیم دارند بتوانیم از این دیدار هم دست پر میدان را ترک کنیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
خسرج
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۶
0
3
البته حق با پورکیان است.نباید بچه ها ناراحت باشند چون اون زمان ایشون در حال تشکر از وزیر ورزش بوده است.ناراحت نشید جانم
ناشناس
|
Seychelles
|
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۶
0
3
شما برو تبريكات بگو براي وزبر ورزش الان وقت هست براي انتقاد بازيكنان
موسوی شادگان
mohammad27
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۶
0
1
پورکیانی و بهمن روشنایی کارشون درسته
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها