به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۱۶۹۳۶
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۰
تعداد نظرات: ۴ نظر

اطلاعیه فدراسیون درباره بازی سپیدرود و استقلال

اطلاعیه فدراسیون درخصوص بازی سپیدرود و استقلال

خوزستان اسپورت- دپارتمان داوران درمورد بازی سپیدرود رشت و استقلال اهواز اطلاعیه ای صادر کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، در دیدارتیمهای سپیدرود رشت و استقلال اهواز از سری مسابقات هفته ۲۵ لیگ دسته اول مسائلی از طرف مسئولین و مربیان دیگر تیم ها نسبت به تصمیمات داور مطرح شد که دپارتمان داوران درباره آن ها توضیحاتی به شرح ذیل ارایه کرد:

با توجه به حساسیت مسابقات هفته های آخر لیگ دسته اول، سعی و هدف ما استفاده از داوران با تجربه است زیرا تیم ها در این هفته ها برای صعود به لیگ برتر و عدم سقوط به لیگ پایین ترتلاش مضاعفی می کنند. تیم ها آگاه باشند که دپارتمان داوری ، علاوه بر حمایت از داوران همواره خود را درکنار باشگاه ها به حساب می آورد.

در این بازی داور و کمک داور، هرکدام در یک صحنه اشتباه داشتند. داور در اعلام پنالتی اول برای تیم سپیدرود رشت وکمک داور به علت گرفتن آفساید اشتباه به ضررتیم استقلال اهوازدر دقیقه 76 دچار اشتباه در تصمیم گیری شدند.

اما باید مراتب تشکر و قدردانی خود را از مسئولان محترم ، مربیان و بازیکنان تیم فوتبال استقلال اهواز ابراز نماییم زیرا آنها با آرامش و رفتار مسئولانه کمک قابل توجهی نسبت به تیم داوری بعمل آورده که این رفتار می تواند الگوی مناسبی تلقی گردد.

هدف ما همواره بسط و گسترش عدالت در یک مسابقه بوده و خواهد بود. در فوتبال همانطور که بازیکنان ممکن است در گلزنی دچار اشتباه شوند داور نیز به صرف انسان بودنش ممکن است دچار اشتباه در تصمیم گیری شود.قطعا اگر مستنداتی دال بر رقم خوردن نتیجه در بیرون از چهارچوب زمین ارایه شود به سهم خود با خاطیان مطابق قانون برخورد خواهیم کرد و متخلفان بدون هیچگونه اغماض و چشم پوشی با محرومیت مواجه خواهند شد. اما وارد کردن اتهام بدون ارایه مستندات ، نه تنها مشکلی را حل نخواهد کرد بلکه بی اعتمادی بیشتری را  به دنبال خواهد داشت.

از مدیران، سرپرستان و مربیان در خواست می شود اگر قرار است اظهار نظری صورت پذیرد ، با ارایه مدارک متقن باشد، زیرا اتهام بدون سند و مدرک بسیار مخرب بوده و هیچ کمکی به فوتبال نخواهد کرد.

در پایان یادآور می شود قطعا حساسیت های موجود در لیگ یک را درک کرده ایم ولی از باشگاه ها می خواهیم ما را در بسط عدالت و آرامش در فوتبال یاری نمایند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
خسرج
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۵
2
0
یکی بهم این یعنی چی؟ خدایا یعنی معنی اش این میشه که شر جهانداری برای همیشه کنده بشه؟
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۵
2
1
کامرانی فر کمر همت به نابودی و زیان وارد کردن به تیم های خوزستانی بسته است.
سیدسعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۵
0
3
طوری توضیح دادن که داوران لیگ ایران از معصومین به حساب میان همه از جریانات اطلاع دارن حالا مدرک رو کنیم چی میشه
نیاز به مدرک نیس نوع داوری گویا است لیگ برتر آبروریزیه لیگ یک جای خود داره فعلا که ریش وقیچی دست خودتونه ببرید کسی حق اعتراض نداره فدراسیون قهرمان تعیین میکنه .سقوط کننده هم با نظر فدراسیون تعیین میشه
برنامه نود هم تشکیل دادید با قاضی شریح
خدا کریمه
سعید کعب عمیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۵
0
2
!!!!!!!!!!!!!!!!!؟
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها