به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 16
کد خبر: ۱۶۹۱۰
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۲
تعداد نظرات: ۸ نظر

اتهام تبانی به صنعت‌ نفت آبادان

خوزستان اسپورت- سایت رسمی باشگاه نفت‌وگاز گچساران با انتشار گزارشی، تیم‌های نوجوانان صنعت‌نفت آبادان و برق شیراز را متهم به تبانی کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت، پیروزی شش بر یک تیم نوجوانان صنعت‌نفت آبادان مقابل برق شیراز در هفته پایانی مرحله گروهی لیگ نوجوانان کشور با واکنش باشگاه نفت‌وگاز گچساران و انتشار گزارشی در سایت رسمی این باشگاه همراه شد.

باشگاه نفت‌وگاز گچساران در این گزارش به صراحت تیم‌های نفت آبادان و برق شیراز را متهم به رقم زدن فاجعه‌ای تلخ در فوتبال نوجوانان کشور کرده و از کمیته اخلاق خواسته است به پرونده بازی این دوتیم ورود کند. 

گزارش مندرج در سایت رسمی باشگاه نفت‌وگاز گچساران را عیناً در ادامه ملاحظه می‌کنید:

اتهام تبانی به صنعت‌نفت آبادان

فاجعه‌ای تلخ در لیگ برتر فوتبال نوجوانان کشور
به گزارش سایت باشگاه نفت و گاز گچساران: در هفته پایانی دور مقدماتی لیگ برتر فوتبال نوجوانان فاجعه ای تلخ رخ داد و نتیجه بازی صنعت‌نفت آبادان و برق شیراز به‌طرز عجیبی در دقایق پایانی و پس از پایان بازی نفت‌وگاز گچساران و شاهین بوشهر تغییر کرد.
 
براساس این گزارش، عصر شنبه در آبادان دو تیم نوجوانان صنعت‌نفت آبادان و برق شیراز به مصاف هم رفتند که این بازی در نیمه اول با تساوی یک یک به پایان رسید و در نیمه دوم تیم برق شیراز مدعی و یکی از تیم‌های صعود کننده به مرحله بعد این مسابقات پنج گل دریافت کرد که توجه بسیاری از کارشناسان فوتبال را به این بازی جلب کرده است.

این اتفاقات در حالی رقم خورد که نتیجه بازی صنعت‌نفت آبادان و برق شیراز پس از گل نوجوانان نفت گچساران تغییر می‌کند و در کمتر از 30 دقیقه با پنج گل دروازه برق شیراز باز می‌شود و در مجموع با شش گل این تیم مقتدر از نفت آبادان شکست می‌خورد.

نکته قابل توجه در این دیدار گل‌های خورده تیم برق شیراز بوده که با وجود اینکه بهترین خط دفاعی را در طول لیگ داشته و تنها در کل فصل 14 گل دریافت کرده  که از این تعداد شش گل در بازی با فولاد خوزستان و دو گل در طول فصل بوده و در بازی روز گذشته مقابل صنعت‌نفت آبادان به طور عجیبی شش گل دریافت می‌کند.

نتیجه این بازی که از حساسیت خاصی برای صنعت‌نفت آبادان و نفت‌وگاز گچساران درجدول برخوردار بود پس از آنکه گچساران گل پیروزی رابه شاهین بوشهر زد، تیم صنعت‌نفت آبادان چند دقیقه‌ای بعد ازآن پنج گل دیگر به برق شیراز زد تا این بازی را با پیروزی پشت سر بگذارد.

با کمی بررسی کارشناسی به راحتی می‌توان به مشکوک بودن این نتیجه پی برد و دید تیمی که در 10 بازی تنها هشت گل خورده و در چهار بازی هیچ گلی دریافت نکرده، در یک بازی به یکباره شش گل دریافت کند در صورتیکه برق شیراز صعودش به مرحله بعد را هم قطعی کرده بود و تنها این بازی حکم تشریفاتی برای برق داشت.

صنعت‌نفت آبادان در 11 بازی تنها شش گل به ثمر رسانده و در یک بازی حساس که نتیجه آن برای نفتی‌های گچساران نیز اهمیت خاصی داشت و تیم گچساران با نتیجه دو بر یک شاهین بوشهر را شکست داده بود در نیمه دوم و پنج گل به برق شیراز زد تا تمام توجهات به این بازی آن هم در سطح لیگ برتر نوجوانان جلب شود.

این اتفاقات تلخ و اختلاف زمانی بین بازی صنعت‌نفت آبادان و برق شیراز و نفت‌وگاز گچساران و شاهین بوشهر موجب شد تا در بازی که در آبادان برگزار شد اطلاع کاملی از نتیجه بازی در بوشهر داشته باشند و اتفاقات تامل برانگیزی در این بازی رخ دهد .

حال با توجه به این اتفاقات انتظار می‌رود مسئولان برگزاری لیگ برتر نوجوانان و کمیته اخلاق سازمان لیگ با بررسی دقیق اتفاقات این بازی حساس نسبت به حق و حقوق سایر تیم‌ها رای قاطعی را اعلام نمایند.

گفتنی است بازی‌های لیگ برتر نوجوانان که قرار بود همه ساعت 14 روز شنبه برگزار شوند، اما در آبادان بازی با 30 دقیقه تاخیر برگزار شد که این مسئله نیز ابهاماتی را در میان کارشناسان فوتبالی ایجاد کرده است.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۸
امین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۴ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۳
0
6
گل بود به سبزه هم آراسته شد
rama
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۴
4
0
چه ربطی داره
یعنی یه تیم اگه کم گل خورده باشه تو یه بازی نمیتونه ببازه
حتما باخت پرسپولیس به استقلال هم با توجه به اینکه تا اون تاریخ کمترین گل رو خورده بود تبانی بوده و 3 تا گل تو یه نیمه از استقلال خورد حتما برا پرسپولیس تبانی صورت گرفته
جمع کنن این اضهار نظرای آبکی رو
استدلالشون خیلی خنده دار بود
صنعت نفت اراده کنه به هر تیمی میتونه 6 تا بزنه و این جای تعجب نداره
باوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۴
0
4
بدو بدو مبارک انشالله
فوتبالي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۴
0
0
آبروي فوتبال آبادان با اينكار رفت.
تباني زشت ترين كاري بود كه انجام شد
كاش سقوط ميكرديم و اين كار را انجام نميداديم.
ساماني
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۴
0
0
با عرض سلام اولا متاسفم براي اقاي باوي و امين كه بدون اگاهي تيم را محكوم كردند. خدا رو شكر بالاي سر اين تيم مربي بود بنام سمير شاوردي يكي از بهترين و با اخلاقترين بازيكنان دهه هفتاد ابادان اقاي شاوردي بدون هيچ چشم داشتي عاشقانه براي شهرش كار كرد و تيم را فوتبالي نگه داشت. قابل توجه مسئولين گچساران تيم شيراز با هفت بازيكن اصلي اش جلو صنعت بازي كرد خدا كمكمان كرد توپ هايمان گل شد بعد همين نفت گاز گچساران هفته هاي قبل شيطنت هاي كرده بودند حالا كارهاي خلاف خودشان افكار پليد خودشان را به صنعت نفت ابادان نسبت ميدهند فوتبال ما چقدر بدبخت شده كه اینها هم ادعا ميكنند خواهشا كارهای خودتان را به ديگران نسبت ندهيد بالاي سر اين تيم سمير شاوردي است كه عمري در اين فوتبال زحمت كشيده تا صد سال ديگه هم ياسوج شهرهايش بازيكني به خوش اخلاقي و تكنيكي باهوشي سميرشاوردي نخواهند ديد بعد خودتان توان موندن نداشتيد پس خواهشا چيزي نگيد
سامانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۴
0
0
انتطار از سایت خوب خوزستان اسپورت نداشتم که یک طرفه بدون بررسی جوانب این مطلب را روی پیچش قرار بدهد اولا نفت گچساران تمام بازی های ییرون از خانه اش را در نیم فصل دوم واگذار کرده کافیست سری به جدول این مسابقات بزنید دوم صنعت نفت با برد یک بر صفر هم ماندنش قطعی میشد نیازی به گل زده بیشتر نداشت و مورد اخر اینکه اقای شجاعی اقای شاوردی زحمات زیادی برای این تیم کشیده اند با جون دل این تیم را نگه داشتن چون تمام تیم ابادانی بودند اقای شاوردی شجاعی از مربیان سالم فوتبال هستند این وصله ها به این بزرگواران نمیچسبه خواهشا داشته های خودمان را خراب نکنید
مدیر پایگاه سلام
این گزارش مربوط به باشگاه نفت و گاز گچساران است و در صورتی که باشگاه صنعت نفت آبادان پاسخی به ادعای باشگاه گچسارانی بدهد، در همین سایت منتشر خواهیم کرد.

سنگرگیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۵
0
1
با سلام جناب شجاعی و شاهوردی عزیز.من از اول فصل تا حالا بازی تیم نوجوانان را دیده ام.بدون غرض عرض می کنم که واقعا شما نه تنها کمکی به رشد این بچه ها نکردینه بلکه استعدادهای انها را هم از بین بردینه.متاسفم که فوتبال ابادان به این روز افتاده.اقا خالد که مدیر تیمهای پایه هستش چرا نظارت بیشتری نداره.چرا فوتبال ما به روزی افتاده که برای ماندن تو لیگ باید دست به دامن برق شیراز بشه.که حتی اسپانسر نداره.اقای شجاعی من چند تمرین شما را هم دیده ام.چکار کردینه.چه یاد این بچه های مردم دادینه.بابا نمی تونین کنار بکشین.لااقل از تیم فولاد یاد بگیرین.فوتبال ابادان از پایه باید درست باشه که شما دارین خرابش می کنین.معلومه تبمی که اینطور تمرین داده بشه برای سقوط نکردن باید دست به دامن شیرازیها بشه.چرا به خودتان اجازه می دین که اینطور با حق بچه های ما بازی کنین.ما می خواستیم قوتبال ابادان جز تیمهای برتر پایه ایران باشه.شما کاریش کردینه که با حرف و حدیث تو لیگ می مونه.
حامد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۶
1
0
با سلام
در خصوص موضوع بازي نوجوانان صنعت نفت و شيراز و اظهار نظري كه سايت تيم نفت و گاز گچساران كرده بايد گفت چون تيم صنعت نفت در چند بازي اخر نتايج قابل قبول نگرفته بود نبايد شش گل ميزد. ببينيد عزيزان من فوتبال قابل پيش بيني نيست هر لحظه فوتبال متحول شده و نتايج اينچنيني حاصل ميشه نفت و گاز گچساران برن مشكلات خودشون را بررسي كنن و خودشون را با صنعت نفت ابادان مقايسه نكنن. چطور گچساراني كه از همه تيمها باخته و تيم بوشهر را در بازي اخر برد دم از فوتبال پاك و تباني نزد حالا كه برزيليهاي ابادان دست به دست هم دادن و زير نظر مربيان دلسوز تيم شيرازي را شش بر يك بدرقه كردن تباني شد تازه داور بازي بايد يك پنالت در نيمه اول بنفع صنعت نفت و گل زيباو زير طاق احمد شريعت زاده را كه همه ديدند نيم متر در داخل دروازه فرو رفت را ناديده گرفت .وگرنه نتيجه بازي بايد 7 بر يك بنفع برزيليهاي ابادان ميشد.مگر اينطوره كه هرتيمي ببره تباني كرده.تباني در فوتبال ابادان جايي نداره و نفت و گاز گچساران برن فرهنگ ميهمان نوازي را ياد بگيرن كه در بازي صنعت با گچساران خانواده هاي اباداني را در ورزشگاه راه ندادند.ابادان برزيلته.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها