به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 28
کد خبر: ۱۶۹۰۰
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۶
تعداد نظرات: ۴ نظر

شیخ‌ویسی: بعد از پیروزی یک تماس نگرفتند

شیخ‌ویسی: بعد از پیروزی یک تماس نگرفتند

خوزستان اسپورت- دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال خوزستان، گفت: مشکلات مالی تیم همچنان ادامه دارد، مدیرعامل باشگاه حتی مصاحبه هم نکرده تا به بازیکنان یک دستتان درد نکند بگوید.

به گزارش خوزستان اسپورت، وحید شیخ‌ویسی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در مورد پیروزی استقلال خوزستان مقابل الفتح عربستان، گفت: بازی سختی بود و حساسیت زیادی داشت. شرایط ایران و عربستان بر اهمیت بازی افزوده بود. این اولین تجربه‌ آسیایی تیم‌مان بود و می‌خواستیم خاطره خوبی بسازیم. هر چه از بازی گذشت بر توپ و میدان مسلط شدیم و در نهایت در اواخر بازی توانستیم گل برتری را به ثمر برسانیم و همانطور که پیش‌بینی می‌کردیم هر سه امتیاز این دیدار را به خودمان اختصاص دهیم.

گلر تیم فوتبال استقلال خوزستان افزود: مشکلات مالی تیم همچنان ادامه دارد هیچ کسی تماس نگرفته تا به ما تبریک بگوید. مدیرعامل باشگاه حتی مصاحبه هم نکرده تا به بازیکنان یک دست درد نکند بگوید. هیچ کسی ندیده مصاحبه‌ای انجام شود.

شیخ‌ویسی در ادامه تأکید کرد: این برد را به مردم خوزستان تقدیم می‌کنیم. آنها این روزها متحمل سختی‌های زیادی شدند و امیدوارم این پیروزی کمی باعث شادی آنها شده باشد.

وی در مورد اینکه برخی اعلام کردند الفتح تیم قدرتمندی نبوده است، گفت:‌ الفتح در لیگ امسال نتوانسته عملکرد خوبی داشته باشد اما به هر حال حساسیت بازی کار را سخت کرده بود. در نیمه اول محتاطانه کار کردیم تا گلی دریافت نکنیم. در نیمه دوم کم کم بازی را در دست گرفتیم و طبق برنامه‌هایی که داشتیم کار را پیش بردیم. می‌دانستیم الفتح روی ضربات ایستگاهی ضعف دارد، خوشبختانه بعد از چند موقعیت که روی این تاکتیک به وجود آوردیم در نهایت گل برتری را زدیم و توانستیم با کسب هر سه امتیاز زمین را ترک کنیم.

دروازه‌بان استقلال در مورد رویارویی با الجزیره در دیدار هفته بعد، اظهار داشت:‌  بازی با الجزیره هم با توجه به اینکه آنها در مسابقه اول پیروز شدند خیلی سخت است. با توجه به میزبانی حریف کارمان راحت نخواهد بود امیدواریم با توجه به آنالیزی که از حریف می‌کنیم بتوانیم عملکرد خوبی ارائه دهیم و در این بازی هم نتیجه لازم را بگیریم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
mohammad27
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۳
2
5
خیلی دیگ بزرگش نکنید و اینقدر مصاحبه نکنید ، بارسا رو که نبردیم تیم آخر جدول عربستان رو بردیم ، از دیروز هم تو هر مصاحبه ای این برد به یه چیزی تقدیم کردن ، یکی به مردم ایران ، یکی به ریه های خاک گرفته ، یکی به وزیر ورزش و ...
الجزیره با اقتدار تو لیگ ملیاردی امارات اوله و با اون باخت 3برهیچ از همه مردم امارات عذرخواهی کرده و گفته بازی بعدی سخت به دنبال پیروزی هستند ، اقای پورموسوی باید حواسش باشه الکی تو باد این برد نخوابید با این بازی که الفتح کرد مطمئناً همه بازی ها رو میبازه و اس خوزستان باید با دو صدرنشین لیگ قطر و امارات رقابت کنه
فولادین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۳
0
5
مطمینا الجزیره رو هم له می کنیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۳
0
2
این ها شیرهای خوزستان هستن ن لنگی تهران الجزیره که هیچ بابا به امید برد دیگر
یه خوزستانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۴
0
1
جناب شیخ ویسی عزیز
تبریکات ما مردم خوزستان را از صمیم قلب پذیرا باشید...
و بدانید که مسولین چه دوست چه دشمن باقی نخواهند ماند بلکه این مردم اند که همواره هستند و از شما یاد خواهند کرد
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها