به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۱۶۸۴۳
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۳
تعداد نظرات: ۳ نظر

نظر خادم درباره شرایط تیم استقلال خوزستان

نظر خادم درباره شرایط تیم استقلال خوزستان

خوزستان اسپورت- معاون حقوقی، پارلمانی و امور استان های وزارت ورزش و جوانان گفت: از زمانی که آقای سلطانی فر سکان کار را به دست گرفته است، سعی کرده تیم هایی مانند شرایط استقلال خوزستان، به صورت خاص مورد توجه قرار بگیرند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، امیررضا خادم در حاشیه مراسم تودیع و معارفه مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان که امروز (شنبه) در اهواز برگزار شد، در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که نظر شما درباره این که وزیر ورزش اعلام کرده است که نمی توانیم از تیم فوتبال استقلال خوزستان حمایت کنیم، چرا که بخش خصوصی است، چیست؟ گفت: بر اساس قانون، مجلس مصوب کرده و در برنامه ششم توسعه نیز باز به این موضوع اشاره شده است که در ورزش حرفه ای به هیچ وجه اجازه هزینه نیست و اگر هم هزینه ای از سوی وزارت در این بخش ها صورت بگیرد، دستگاه نظارتی حتما برخورد می کند؛ پس امکان انجام چنین کاری نیست.

وی افزود: به هر حال باید زمینه سازی و شرایطی را فراهم کنیم که بخش خصوصی که توانمند است، حضور داشته باشد. همچنین باید برخی بخش های دولتی که به صورت غیرمستقیم و به نوعی دولتی یا خصوصی بودن آن ها مشخص نیست و میلیاردها تومان در رشته فوتبال هزینه می کنند و بعد اجازه رقابت به بخش خصوصی را نمی دهند، کنترل کرد تا بخش خصوصی جان بگیرد.

معاون حقوقی، پارلمانی و امور استان های وزارت ورزش و جوانان درباره توجه به باشگاه استقلال خوزستان و پیگیری جدی تر برای رفع مشکلات مالی این باشگاه، گفت: از زمانی که آقای سلطانی فر آمده و سکان کار را به دست گرفته است، سعی کرده که تیم های این چنینی به صورت خاص مورد توجه قرار بگیرند.

وی همچنین در خصوص برنامه های مورد نظر وزارت ورزش و جوانان، عنوان کرد: یک معاونت خاص به نام ورزش همگانی در وزارت ورزش و جوانان ایجاد شده که خود رویکردی جدید است که وزارت به حوزه همگانی و محلات دارد. من نیز شخصا به عنوان یک کارشناس ورزشی فکر می کنم برای توسعه ورزش محلات باید شهرداری ها را به صورت جدی مدنظر قرار دهیم و باید به نوعی برای همگانی کردن ورزش، تعامل مناسب و جدی با شهرداری ها و ادارات کل استان برقرار شود تا ورزش محلات هم جان بگیرد.

خادم همچنین در پاسخ به این سوال که علت جابجایی این چنینی در راس مدیریت ورزش خوزستان چیست؟ گفت: بالاخره جا به جایی ها بر اساس پارامترهای مختلفی است. تعاملاتی که وزارتخانه ها با استانداری ها و با نمایندگان و فضاهای تخصصی آن زمینه فعالیت در استان دارند، دست به دست هم می دهند که گاهی این اتفاق بیافتد. جا به جایی در حوزه اجرا، در بطن آن است و یک روز فردی می آید و روزی می رود.

وی در خصوص مدیرکل جدید ورزش و جوانان خوزستان نیز گفت: حیدری، فردی پرتوان و با تلاش است و وزیر ورزش و جوانان نیز شناخت کاملی از او و همچنین توانمندی ها و قدرت مدیریتی او داشت.

معاون حقوقی، پارلمانی و امور استان های وزارت ورزش و جوانان در پایان گفت: به هر حال در عین حالی که مدیریت ورزش خوزستان طی سه سال گذشته عملکرد خوبی داشته است، اما به نظر می آید که امکان توفیقات بیشتری در این زمینه وجود داشته است.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۳۰
0
3
از حرفاش معلومه که فرقی براش نداره هر بلایی سر تیمهای خوزستانی بیاد بزار بیاد..
داود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۳۰
0
3
جالبه برام، نه فقط تو این زمینه و موضوع هر مسوولی هر جا صحبت میکنه میگه باید فلان کار رو کرد و بهمان کار رو کرد، مثلا همین ایشون میگه باید کمک کرد که بخش خصوصی وارد بشه و جلوی بخش های دولتی رو گرفت، خوب کز باید اینکار رو بکنه؟ نکنه انتظار داره رئیس جمهور یا رئیس قوه قضائیه این کار رو بکنه؟ خوب تو هم بعنوان یه کار این ورزش مملکت یه خاکی تو سر این ورزش بریز.
یه خوزستانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۱
0
2
اقای خادم ما این صحبت های شمارو متوجه نمی شیم....فقط اینو میدونیم که خوزستان با این همه منابع مالی و ثروت چرا نمیتونه واسه تیمای خودش هزینه کنه؟؟؟ ولی تیمای دیگه مثلا تیمای پایتخت نشین یا تیمای اصفهانی یا تیمای تبریزی ایییییییییییییییین همه میتونن هزینه کنن؟؟؟؟ ینی واقعا اون استان ها از استان خوزستان پولدارترن؟؟؟
برید ببینید تیمی مثله ماشین سازی که تازه اومده لیگ برتر چه خرجایی کرده .....واقعا شرم اوره این همه حق خوری....
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها