به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۱۶۸۳۹
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۶
تعداد نظرات: ۳ نظر

پرونده 4 باشگاه خوزستانی در کمیته انضباطی فیفا

پرونده 4 باشگاه خوزستانی در کمیته انضباطی فیفا

خوزستان اسپورت- چهار باشگاه خوزستانی در کمیته انضباطی فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا) دارای پرونده هستند.

به گزارش خوزستان اسپورت، در پی اتفاقات رخ داده برای باشگاه‌های استقلال تهران و تراکتورسازی، علیرضا اسدی دبیرکل فدراسیون فوتبال بعدازظهر امروز نشستی با خبرنگاران برگزار کرد و توضیح داد که 52 مربی و بازیکن خارجی از باشگاه‌های ایرانی به فیفا شکایت کرده‌اند که برخی از این پرونده‌ها در مراحل ابتدایی، برخی‌ها در دست بررسی و 32 پرونده هم در مرحله صدور حکم قرار دارند.

در جریان این نشست مشخص شد که چهار باشگاه خوزستانی دارای پنج پرونده در کمیته انضباطی فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا) هستند و اگر برای جلب رضایت شاکیان اقدام نکنند، با مشکلات جدی مواجه می‌شوند.

طبق اعلام دبیرکل فدراسیون فوتبال، استقلال خوزستان دارای دو پرونده و تیم‌های صنعت‌نفت آبادان، نفت مسجدسلیمان و استقلال اهواز هرکدام یک پرونده مفتوح در کمیته انضباطی فیفا دارند که آرای آن‌ها به‌زودی صادر می‌شود.

از بین پنج تیم خوزستانی حاضر در لیگ برتر و دسته اول، باشگاه فولاد خوزستان تنها باشگاهی بوده که بابت سال‌های گذشته پرونده‌ای در فیفا نداشته است، اما با توجه به داستان ارنست ان‌فور مهاجم کامرونی این تیم، خیلی بعید نیست که فولادی‌ها هم به‌زودی به جمع تیم‌های پرونده‌دار در کمیته انضباطی فیفا اضافه شوند، مگر اینکه مسئولان این باشگاه نسبت به رفع اختلاف با مهاجم خارجی تیم‌شان اقدام کنند تا نام باشگاه فولاد خوزستان به سایر تیم‌های بدهکار خوزستانی در فیفا اضافه نشود.

روال رسیدگی به پرونده‌های بدهی باشگاه‌های ایرانی طی سال‌های گذشته بدین صورت بوده که کمیته انضباطی فیفا پس از بررسی پرونده‌های شاکیان، ضمن محکوم کردن باشگاه‌های بدهکار به پرداخت مطالبات بازیکنان و مربیان خارجی، تنبیهاتی نظیر جرایم سنگین مالی، کسر امتیاز، محرومیت از جذب بازیکن در دوره نقل‌وانتقالات، سقوط به دسته پایین‌تر و ... را برای تیم‌های ایرانی در نظر گرفته است که آخرین جرایم شامل تیم‌های استقلال تهران و تراکتورسازی تبریز شده است.

دبیرکل فدراسیون فوتبال امروز به تمامی باشگاه‌های بدهکار که چهار تیم استقلال خوزستان، استقلال اهواز، صنعت‌نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان هم جزو آن‌ها بودند، توصیه کرد که هر چه سریع‌تر نسبت به رفع مشکلات خود وارد عمل شوند تا عواقب بدتری برایشان نداشته باشد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
سیاوش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۳۰
0
2
قابل توجه آقای عیسی زاده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۲
0
0
چه دلتون خوشه . شما انتظار دارید این عیسی زاده که آرزویش ایجاد مشکل و ضعیف کردن صنعت نفته بره و مشکل را حل کنه . عمرا اینکارو بکنه .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۲
0
0
آقای عیسی زاده مطمئن باش اگه صنعت سقوط کنه عقدمونو سرت خالی میکنیم یعنی توی خیابونای آبادان پیدات نمیشه . خواهیم دید .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها