به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۱۶۸۳۳
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۵

مدیر و مربیان پتروکیان شوشتر محروم شدند

خوزستان اسپورت- رأی بازی جنجالی تیم‌های استقلال آبی تهران و پتروکیان شوشتر در لیگ دسته دوم کشور از سوی کمیته انضباطی اعلام شد.

به گزارش خوزستان اسپورت، دیدار تیم‌های استقلال آبی ب تهران و پتروکیان شوشتر از سری رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال برگزار شد و در پی حوادث این مسابقه آرای زیر از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال صادر گردید:

 از سوی مانیس عزیزیان، مربی تیم پتروکیان شوشتر تخلفاتی مبنی بر اهانت و فحاشی به کمک داور که منجر به اخراجش شد، رخ داد. وی به دو جلسه از همراهی تیم خود محروم و پنج میلیون ریال جریمه نقدی شد.

سعید سراندیب، مدیر تیم پتروکیان شوشتر، به دلیل فحاشی و اهانت به داور از همراهی تیم خود به مدت دو جلسه محروم است و باید 10 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

همچنین حسنعلی شاهمرادیان، سرمربی تیم پترو کیان، به دلیل فحاشی به داور که منجر به اخراج شد، از همراهی تیم خود به مدت 3 جلسه محروم است و به جریمه نقدی 5 میلیون ریال محکوم شد.

جباری، مدیر عامل تیم استقلال آبی ب تهران، به دلیل درگیری در بیرون زمین با عوامل مسابقه طبق ماده 54 آیین نامه انضباطی به دو جلسه از همراهی تیم و ورود به استادیوم محل برگزاری مسابقه تیم خود محروم و باید 10 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

برچسب ها: لیگ دسته دوم
پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها