به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 24
کد خبر: ۱۶۸۰۸
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۳
تعداد نظرات: ۷ نظر

گل‌سازی خریدهای زمستانی فولاد برای فرار از باخت

خوزستان اسپورت- تیم فولاد خوزستان با گل‌سازی هافبک‌های جدیدش دوگل تیم گسترش فولاد تبریز را پاسخ داد تا از یک شکست خانگی نجات پیدا کند.

به گزارش خوزستان اسپورت، تیم فولاد خوزستان در هر نیمه از بازی مقابل گسترش فولاد تبریز، یک گل از تیم میهمان عقب افتاد، اما هربار با پاس گل‌های خریدهای زمستانی‌اش گل خورده را جبران کرد تا در نهایت با تساوی از میدان خارج شود.

در دقیقه 37 حرکت سریع اسماعیل شریفات از سمت راست خط دفاع گسترش و خطای پیمان بابایی، یک ضربه ایستگاهی برای فولاد به‌دنبال داشت. بختیار رحمانی که در نیم‌فصل به فولاد پیوسته است، توپ را به درون محوطه جریمه گسترش ارسال کرد و پس از دفع ناقص فرناندو خسوس، میثم دورقی دیگر خرید جدید فولادی‌ها با یک پرش بلند و ضربه سر توپ را برای ایوب والی آماده کرد تا کاپیتان پیش‌تاخته فولاد خوزستان با ضربه پای راست دروازه گسترش تبریز را باز کند.

در دقیقه 78 نیز پس از اینکه داور مسابقه دستور به تکرار شدن ضربه آزاد حمید بوحمدان داد، بختیار رحمانی توپ را به محوطه جریمه ارسال کرد و ساسان انصاری با ضربه سر دروازه گسترش فولاد را روی پاشنه چرخاند.

فولاد خوزستان گرچه با دوپاس گل از میثم دورقی و بختیار رحمانی گل‌های خورده از گسترش فولاد تبریز را جبران کرد، اما این نتیجه فولادی‌ها را راضی نکرد. سرمربی فولاد هم در کنفرانس خبری پایان مسابقه اعتقاد داشت که داور در حق تیم میزبان اجحاف کرده و یک پنالتی این تیم را نادیده گرفته است.

برچسب ها: فولاد خوزستان
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۷
فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۸
0
4
تعویضها حاکی از این بودن که اقا سعداوی شجاعت لازم رو برخلاف ادعاش نداره با بیرون کشیدن شریفات عملا قدرت تهاجمی تیم کمتر کرد رشید قرخی فرستادی چرا نوک بازی نکرد؟ چرا میلاد پاک پرور هر چند هفته فقط ده دقیقه بازی میدی؟ اقا بخدا سعداوی سردر گمه خودش هم نمیدونه داره چکار میکنه
هادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۸
0
4
بختیار و دورقی خریدهای خوبی هستن.
ولی بنظر میاد آقای سعداوی هنوز ترکیب ثابت رو پیدا نکرده.
جابجایی بازیکنا ادامه داره.
تعویضها تکرار میشن هر بازی.
نیم فصل اول چاگو و مطلق زاده میرفتن بیرون بهرام رشید فرخی و مطلق زاده میومدن داخل.
نیم فصل دوم دورقی و مطلق زاده میرن بیرون بهرام رشید فرخی و احمد عبداله زاده میادن داخل.
تیم قشنگ بازی نمیکنه.
کم کم داریم میشیم شبیه به تیم اسکوچیچ.
حاج نعیم فکر چاره باش.
ترکیب ثابتت پیدا کن لیگ داره تمام میشه.
امروز با چه سیستمی بازی کردیم فقط میدونم 4 دفاع داشتیم اما خط میانی و حمله کسی نفهمید چیدمانش چی بود.
آقای سعداوی اشکالات تیمو برطرف کنید.
sami
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۸
1
1
مطلق زاده بدرقه پاک پرور مرادی برای کمک به استقلال اهواز قرضی بدین با تجربه هم میشن هنوز پخته نشدن واسه بازی کردن تو لیگ
پاسخ ها
حسام
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۸
زودتر میگفتی چون نقل انتقالات تمام شد. با رفتن مطلق زاده و فرخی موافقم اما بدرقه و پاکپرور خوبن
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۸
1
1
الان تقریبا دو تا بازیکن فیزیکی و تنومند بگیریم که وسط زمین رو بگیرند و تو حملات و تجمعات شرکت کنند مطمئن باشید فولاد گلهای بیشتری می زند .وکیا خدا خیرت بده تک به تک اونم این همه دروازه لامصب کجا زدی اونم دوبار ! اونم بدون مزاحمت مدافعان ! آقایان خدایی این بازی انصافا عملکرد سعداوی خوب بود ديگه قرار نیست سعداوی جای وکیا و فرخی بیاد گل بزنه که.انصاف داشته باشیم.حالا نیاز به مهاجم داریم اونچه که هییت مدیره انجام نمی دهد و تیم را تقویت نمی کند. صد بار دیگر هم ميگم ستاد یا گروهی تشکیل بده و بفرست مراکز و کانون های فوتبالی و قطعا دو تا بازیکن جوون و گمنام و خوب پیدا میکنی
محمد حلب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۹
2
3
همین بازیکنا خوبن فقط باید خوب چیده بشن تو خوزستان بازیکن خوب زیاد هست اما سرمربی خوب نیست...فولاد فقط سرمربی خوب میخواد...فقط.....و من الله توفیق
ابادانی
|
Germany
|
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۹
0
1
این فصل برای فولاد تموم شده هست.فقط باید به اندازه ای نتیجه بگیریم که سقوط نکنیم.اما باید از این فصل تجربه کسب کرد.اول باید سیاست گذاری باشگاه از سوی هیات مدیره مشخص بشه.و هدف برای فصول اینده تعریف بشه.واقعیت اینه که فولاد در فصل اینده هم نمی تونه چشم به قهرمانی داشته باشه چون امسال هیچ چیزی نکاشتیم.تیمهای پایه فولاد هم قدرت گذشته رو ندارند و تیم نوین هم ضعیفه.بازیکن درجه یک هم نمیاد خوزستان مگر اینکه مثل بعضی ها از پسپولیس و استقلال وسپاهان بیرونشون کنند.ای کاش امسال به بازیکنان امید و جوان ، میدون بیشتری داده می شد.سعداوی امیدش به فولادیهای سابق بود.اما مشکل اینه که اولا این بازیکنان در اوج نیستند ثانیا انگیزه خیلی زیادی ندارند.مثلا کرمی چه انگیزه ای می تونه داشته باشه برای اینکه از جون مایه بذاره؟اس خوزستان سال قبل فقط با انگیزه بالای بازیکنان قهرمان شد.تکروی و خودخواهی بازیکنانی مثل انصاری هم مزید برعلت شد.به هرحال نعیم خان ، دلالها رو از تیم دور کرد و اخلاق رو مجددا در تیم پایه ریزی کرد.تیم رو بومی بست پس باید به ایشون میدون داد و ازش حمایت کرد.مربی با اخلاق خیلی کم گیر میاد تو این فوتبال .شاید هم اصلا گیر نیاد.پس باید قدر نعیم رو دانست.برای فصل بعد باید ترکیبی با انگیزه تر تو تیم قرار بگیرند.بازیکن سالاری باید از تیم حذف بشه.نعیم هم چیزش خوبه به جز اینکه در مورد بعضی از بازیکنان کوتاه میاد.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها