به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۱۶۸۰۵
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۵

مهاجری: پرواز شب گذشته همه تیم را ترساند

مهاجری: پرواز شب گذشته همه تیم را ترساند

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان گفت: پرواز شب گذشته ما از مشهد به اهواز همه اعضای تیم و مسافران را ترساند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، رضا مهاجری در نشست خبری پیش از بازی با نفت آبادان در خصوص بازی فردا گفت: ما همیشه مقابل تیم‌های نفت در لیگ یک نتایج خوبی گرفته‌ایم و فارغ از هر بحثی امیدوارم فردا هم نتیجه خوبی بگیریم.

وی افزود: بازی فردا نکته مهمی برای من دارد که مقابل کسی قرار می‌گیرم که مدتها افتخار شاگردی‌اش را داشتم و امیدوارم فردا ثابت کنم که شاگرد خوبی برای فیروز کریمی بودم.

وی با اشاره به مصدومان تیمش گفت: گردان، حقیقی، مرادمند و کفشگری نمی‌رسند و معین عباسیان یک تست پزشکی دارد که احتمالا به بازی فردا برسد.

مهاجری در خصوص دلایل افت تیم‌های مشهدی گفت: این به نظرم موضوعی نیست که ما در 2 دقیقه به آن اشاره کنیم. با وفاق و همدلی می‌شود نتیجه گرفت وقتی تیم ما در 2 بازی خانگی از نظر داوری ضربه خورده باشد، این مسائل هم به وجود می‌آید. من از کمیته داوران و همچنین دپارتمان داوری می‌خواهم که دقت کنند و انصافا اهل جار و جنجال هم نیستیم. وقتی هفته گذشته گل سالم ما را مقابل فولاد مردود اعلام کردند، ما اعتراضی نکردیم و حجب و حیا نشان دادیم. حالا هم انتظار داریم اشتباهات به حداقل برسد.

به گزارش فارس، مهاجری در خصوص اتفاقی که شب گذشته برای پرواز تیم پدیده رخ داده است، گفت: متأسفانه قرار بود پرواز ما ساعت 16 انجام شود که به ساعت 17 موکول شد دوباره اعلام کردند که پرواز ساعت 20 انجام می‌شود و از ساعت 20 نیز به ساعت 22:30 موکول شد. ما سرگردان شده بودیم ولی با همه این اوصاف پرواز انجام شد. در حالی که پرواز باید نزدیک به یک ساعت و نیم باشد، 2 ساعت و 25 دقیقه طول کشید و متوجه شدیم که چرخ‌ها باز نمی‌شود.

وی تأکید کرد: شرایط جوی، دید خلبان را کم کرده بود و تکانهای شدید نه تنها اعضای پدیده بلکه کل مسافران را ترساند. به همین خاطر همه دچار اضطراب شدیم و ساعت 2 بامداد به اهواز رسیدیم که وقتی با اتوبوس به هتل محل اقامتمان در آبادان رسیدیم، ساعت 4:30 صبح بود. بچه‌ها در مجموع ترسیده بودند و خودتان می‌دانید که پرواز در حالت عادی استرس دارد چه برسد به اینکه این اتفاقات هم رخ بدهد.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها