به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 18
کد خبر: ۱۶۷۸۹
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۷
تعداد نظرات: ۷ نظر

سعداوی: بیرون کشیدن تیم عرف شده است

سعداوی: بیرون کشیدن تیم عرف شده است

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان، گفت: در مورد اتفاقات اخیر اگر رفتار ما بد بود، چرا فدراسیون از ما تشکر کرد؟

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، نعیم سعداوی در خصوص دیدار فولاد خوزستان مقابل گسترش فولاد تبریز، گفت: بازی بسیار سختی در پیش داریم. با یک تیم بسیار خوب دیدار داریم. حریف ما مهره‌های خوب و باکیفیتی دارد.

وی افزود: هدف گذاری گسترش برای کسب سهمیه بوده است. تیمی که هفته قبل از شکست با یک بازیکن کمتر برد ساخته نشان داده چه توانی دارد. گسترشی‌ها در فاز هجومی بسیار قوی هستند. ما هم فولاد هستیم البته در هفته‌های اخیر خوب نتیجه نگرفتیم که این مسئله دلایلی داشت. از مسائل داوری باخبر هستید. مصدومیت و بدشانسی هم کارمان را سخت کرد. این مسائل باعث نا امیدی نمی شود. با انرژی و طبق برنامه کارمان را می‌کنیم. یکی از حساس‌ترین مسابقات‌مان را انجام می‌دهیم. سه امتیاز این بازی می تواند ما را به جدول بازگرداند. شرایط خاص این مسابقه را به خوبی درک می‌کنیم و تمام تلاشمان را می‌کنیم تا به چیزی که از ما انتظار می‌رود عمل کنیم.

سرمربی فولاد خوزستان در مورد اینکه اگر فردا تیمش برنده شود شانس کسب سهمیه دارند، خاطرنشان کرد: امسال تمام تمرکزمان این است که فوتبال با کیفیتی ارائه کنیم. امیدواریم بتوانیم ارائه بازی با کیفیت را با نتیجه خوب همراه کنیم. در بازی با با ذوب آهن و سایپا بدشانس بودیم و بچه‌گانه گل خوردیم. واقعیت این است که منتظر روزهای خوب بودیم. بچه‌ها شرایطمان را در مشهد درک کردند. از اینکه می‌گویند گل سالم ما در مشهد مردود بوده متعجبم. صحنه‌ پنالتی ما نشان داده نشد. وقتی داور سوت زده بازیکنان ما حرکت نکردند و اگر آنها بعد از سوت هم گل زدند دلیل بر این نیست که گلشان به اشتباه مردود شده است اگر سوتی زده نمی‌شد اصلا آنها به گلی نمی‌رسیدند. از داوری خیلی متضرر شدیم. هواداران نگرانی خود را به ما اعلام کردند. امیدوارم تیم داوری تلاش خود را بکند تا یک بازی خوب را ارئه دهیم. امیدوارم همه به وظایف خود به خوبی عمل کنند. در ذهنمان رویا‌های خوبی داریم اما قرار نیست تمام این رویاها امسال تحقق پیدا کند. با پشتیبانی خوب روزهای خوبی در انتظارمان است. نگاه‌مان به بالا است دوست داریم در نهایت موفق شویم.

سعداوی در مورد اینکه اکثر مربیان از داوری ناراحت هستند، گفت: یکی از راهکارها این است که هر گروهی در چارچوب وظایف خود کارش را دنبال کند. داوران باید کار خود را بکنند و فشار بیهوده را متوجه آنها نکنیم. در کنارش هم کمیته داوران شرایطی را به وجود بیاورد که داوران به سطح کیفی بالاتری برسند. داوران بسیار خوبی داریم که دیدارهای مهم و سنگینی را در سطح دنیا سوت می‌زنند باید بستر را به نحوی فراهم کنیم که هرکسی به راحتی کار خود را دنبال کند. بعد از اتفاقاتی که در بازی با سیاه‌جامگان افتاد داور محروم شده و چند هفته است سوت نمی‌زند. ریاست فدراسیون  با باشگاه تماس گرفتند و به خاطر رفتار ما تشکر کردند جالب اینجاست که دپارتمان داوری از ما شکایت کرده است. نمی‌دانم کارمان درست بوده یا اشتباه. اگر کارمان درست بوده چرا شکایت کردند و اگر بد بوده چرا تشکر کردند. باید شرایطی به وجود بیاید تا برخی از اتفاقات و تصمیمات عرف نشود. در مسابقه لیگ یک بازهم پنالتی گرفته شد و مربی یکی از تیم‌ها قصد بیرون کشیدن تیمش را داشته است. باید عزم و تفکری باشد تا از این شرایط جلوگیری کنیم تا این رفتارها در فوتبال ما عادت نشود. این رفتارها می‌تواند آسیب جدی به پیکره فوتبال بزند.

وی در مورد اینکه چرا همه ارسال‌ها به وسیله بختیار رحمانی انجام می‌شود و چرا بازیکن دیگری را مامور این کار نمی‌کند، افزود: آیا می‌دانید ما این کار را کردیم یا نه. ترکیب مان را بر اساس قابلیت نفرات مشخص می کنیم. علاوه بر رحمانی بازیکنان دیگری مثل مطلق‌زاده، حبیبی  و ... را داریم. فکر نمی‌کنم این مسئله خیلی حساس باشد.

سرمربی فولاد در مورد اینکه آیا دیدار فردا تیمش رایگان است، خاطرنشان کرد: از این مسئله اطلاع ندارم و این موضوع را باید باشگاه اعلام کند.

سعداوی در مورد اینکه به نظر می‌رسید تیمش در برخی از پست‌ها مهره‌های تخصصی ندارد، گفت: امسال موضوعات مختلفی را دیدید و پا به پای ما این مسائل را رصد کردید. در خیلی از پست‌ها از بازیکنانی استفاده کردیم پست تخصصی‌ آنها نبوده است. عبدالله ناصری مصدوم است و چند تن دیگر از بازیکنان ما مثل رحمانی هنوز به طور کامل مصدومیتشان بر طرف نشده است. نگرانی نداریم بازیکنان ما کیفیت بسیار خوبی دارند شاید هنوز به شکلی که باید نتیجه خوبی نگرفتیم اما در ادامه شرایط بهتر خواهد شد. از بابازاده رئیس هیأت مدیره تشکر می‌کنم. در همه شرایط پیگری لازم را دارند و سعی می کنند امور تیم به خوبی فراهم شود. از عوامل باشگاه و مسئولان هیأت مدیره ممنون هستم چراکه خیلی تلاش می‌کنند. هواداران حساسیت بازی فردا درک می‌کنند و با حمایتی که از تیم می‌کنند انرژی خوبی را فراهم می‌کنند. باید قدر این هواداران را بدانیم و یک روز فوتبالی خوب را رقم بزنیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۷
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۵۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۸
1
4
همش میگه فوتبال با کیفیت ما که کیفیتی نمیبینیم اقای سعداوی از جوان گرایم خبری نیست شما هم فوتبال بی کیفیت ارائه میدید هم بد نتیجه میگیرید میانگین سنی تیمم بردی بالا اصلا ناامید کننده ست تیم فولاد
محمد حلب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۱۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۸
0
2
اقای سعداوی ما به شما اعتماد کامل داریم فقط بازی تیم این روزها نگران کنندس که امیدواریم با درایت شما و مسئولین این نگرانی از بین برود.امسال هر نتیجه ای ک حاصل بشه به شرط بقا در لیگ به نوبه خودم مشکلی نیست..اما سال دیگه قبل از شروع بازیهای تدارکاتی با تیمهای سطح اول اسیا داشته باشین ک بازیکن بیاد دستتون...و من الله توفیق
محمد حلب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۲۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۸
0
2
هر قدر بازیکن بازی خارجی سطح اول در حد اسیا داشته باشه اون استرس مقابل تیمهای ایرانی از وجودش پاک میشه این برنامه خوبیبه واس اینده...اما در حال حاضر باید جنگید واسه رتبه خوب در لیگ...و من الله توفیق
محمد حلب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۲۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۸
0
2
ان شاء الله بازی گسترش میبریم و با روحیه بالا ادامه میدیم......و من الله توفیق
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۸
0
2
سلام بازى فولاد رايگان است يا خير ؟
مدیر پایگاه سلام
بله رایگان است.

سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۸
0
2
باسلام لطفا دنبال مهاجم گلزن و تمام کننده باشید
وحید جلالی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۸
0
1
با سلام بنده از این به بعد جهت طرفداری از تیمهای خوزستانی به ورزشگاه نمیروم وقتی میبینم این مسولین به تعهداتشون توجه ای جهت حمایت از تیمهای شهرمون انجام نمیدهند من هوادار چه کاری از دستم ساخته است
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها