به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۱۶۷۴۰
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۲
تعداد نظرات: ۵ نظر

پورموسوی: آرش گل بزند از زیر فشار خارج می‌شود

پورموسوی: آرش گل بزند از زیر فشار خارج می‌شود

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: پیکان بازیکنان خوبی دارد و ما در بازی رفت به این تیم باختیم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از  فارس، سیروس پورموسوی در نشست خبری پیش از بازی با پیکان اظهار داشت: فکر می کنم یکی از حساس‌ترین بازی های ماست. پیکان بازیکنان خوبی دارد ما در بازی رفت به این تیم باختیم.

پورموسوی ادامه داد:‌در بازی رفت شایسته باخت نبودیم و حداقل باید بازی مساوی می‌شد. فردا می‌خواهیم پیروز شویم. به دو دلیل هم اینکه به کمرکش جدول برسیم و هم با روحیه خوب به آسیا برویم تا شرایط خوبی تا قبل از بازی با الفتح داشته باشیم. تلاش می‌کنیم نماینده شایسته‌ای برای کشورمان در آسیا باشیم.

وی در مورد وضعیت مالی باشگاه گفت: مشکلات ما ادامه دارد و ناامید نیستیم. 5-6 روز دیگر به بازی ما باقی مانده است و امیدوارم باشگاه به تعهداتش عمل کند. از نظر فنی بازیکنان ما به خودباوری رسیده‌اند و نتایجی که به دست آورده‌ایم به ثبات رسیده‌ایم. امیدوارم در چند روز آینده مشکلات‌مان حل شود. 

سرمربی استقلال خوزستان در مورد اینکه کارگران گروه ملی فولاد تحصن کرده‌اند و مشکلات باشگاه زیادتر است و خطر انحلال استقلال خوزستان وجود دارد، گفت: در 5-6 سالی که زیرمجموعه گروه ملی فولاد بوده‌ایم آنها پرداخت‌هایشان را انجام داده‌اند اما اکنون شرکت با مشکلات خاص خودش روبروست و امیدوارم مسئولان استان هر چه زودتر برای حل مشکلات این باشگاه اقدام کنند کارگران گروه ملی پای کوره‌هایی می‌ایستند که بیش از هزار درجه حرارت دارند و آنها سختی می‌کشند و کار می‌کنند که امیدوارم به حق و حقوق‌شان برسند. مسئولان استان با تلاش بیشتر به فکر حل مشکلات گروه ملی باشند که 4-5 هزار کارگر دارند. اگر این شرکت راه بیفتد و کار کند مشکلات ما هم حل می‌شود.

پورموسوی در مورد دیدار با الفتح عربستان گفت: مربی برزیلی ما با این تیم کار کرده و شناخت خوبی از آن داریم و آنها را آنالیز می‌کنیم. بعد از بازی با پیکان در تهران می‌مانیم زیرا اگر می‌خواستیم به اهواز برویم و برگردیم بازیکنان خسته می‌شدند. اکنون وقت زیادی داریم و در اردو هستیم و فیلم‌های بازی الفتح را هم آنالیز می‌کنیم و نهایت استفاده را می‌بریم.

وی در مورد مشکلات آرش افشین با هواداران گفت: من گلایه‌ام از هوادارانمان است. آرش بازیکن بزرگی است. در یکی دو سال اخیر مشکلات زیادی داشته است. آرش بازیکن جوانی است و از اینکه او را جذب کرده‌ایم خوشحالم. در امتیازاتی هم که گرفته‌ایم تاثیرگذار بوده است. از هوادارانمان می‌خواهم که صبور باشند. بازیکنان ما فقط به عشق آنها بازی می‌کنند. آرش اگر گل بزند از زیر فشار خارج می‌شود اما اگر گل هم نزند باز هم از او استفاده خواهم کرد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۵
وحید جلالی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۵
3
2
سید پس کی ما از زیر فشار ارش باید بیرون بیایم؟؟
بیژن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۵
3
3
نانگ گل میزنه دقیقه ۶۰ می کشیش بیرون ارش رو می زاری تا دقیقه ۸۰.جالبه
اهوازی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۵
0
0
آقا وحید شما چکاره هستین که میخواهید از زیر فشار بیایین بیرون... مگر شما پول دادی به بازیکن ... یا شما اومدی برا بازیا...خواهشن جوری صحبت نکنید انگار شما از بچگی عاشق استقلال خوزستان بودید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۲۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۶
0
0
دم پور موسوی گرم من اگه ارش تو بازی نباشه اصلا نگاه نمیکنم.
فولادیم و فقط به عشق ارش که بازیای اس خوزستانو دنبال میکنم
ناشناس
|
Seychelles
|
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۶
0
0
والله بقران تو اين پنج هفته ارش خييييلي بازيكن موثري بود جرا مافكر ميكنيم فقط كسي كه گل ميزنه موفره بابا فوتبال گروهي هست نه فردي من كه تو اين پنج بازي خييييلي ازارش راضي هستم وخييييلي درتيم موثره
موسوي شادگان
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها