به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۱۶۷
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۱

اطلاعیه آغاز فعالیت سایت ورزش خوزستان

http://khuzestansport.ir/files/fa/news/1399/6/7/102630_251.jpg

به اطلاع عموم علاقمندان به ورزش خوزستان می رسانیم که پایگاه خبری تحلیلی ورزش خوزستان (خوزستان اسپورت) از روز اول آذر 93 آغاز به فعالیت رسمی کرده است. در همین راستا ذکر چند نکته را ضروری می دانیم.

1- خوزستان اسپورت، اولین پایگاه خبری مستقل ورزشی در استان خوزستان می‌‌‌‌باشد. این پایگاه خبری با حضور نویسندگان و روزنامه‌نگاران ورزش استان آغاز به فعالیت نموده است.

2- پایگاه خبری ورزش خوزستان، با هدف انتشار جدیدترین اخبار و مطالب مربوط به ورزش خوزستان و ایران تأسیس شده است. اعضای تحریریه این سایت می‌‌کوشند تا آخرین اخبار و اتفاقات مرتبط با ورزش خصوصاً فوتبال خوزستان را در تمامی ساعات شبانه‌روز و در اولین فرصت ممکن به اطلاع ورزشدوستان عزیز برسانند.

3- خوزستان اسپورت، در کنار انتشار اخبار باشگاه‌‌های ورزشی این استان، نسبت به پوشش خبری فعالیت‌‌های ورزشکاران خوزستانی عضو تیم‌‌های غیرخوزستانی در سایر نقاط ایران و جهان اهتمام خواهد داشت، چرا که این دسته از ورزشکاران، سفیران ورزش این خطه محسوب می شوند.

4- پایگاه خبری ورزش خوزستان، سرویس های مختلفی خواهد داشت و شما می توانید ضمن آگاهی از جدیدترین اخبار تیم‌های محبوب خود از سرویس های مختلف سایت بازدید نمایید. همچنین بخش جداول لیگ های سایت ورزش خوزستان دارای جداول لیگ‌های رده‌های سنی مختلف فوتبال خوزستان و ایران خواهد بود.

5- شما عزیزان ورزشدوست می‌توانید در پایین هر مطلب نظرتان را از طریق کادر ارسال نظرات به سایت ورزش خوزستان ارسال نمایید تا پس از تأیید مدیران سایت در همان صفحه نمایش داده شود. ترجیحاً نظرات خود را با حروف فارسی برای ما ارسال نمایید. در صورتی که نام کاربری را درج نکنید، سیستم سایت بصورت اتوماتیک از عنوان «ناشناس» برای ارسال کننده آن نظر استفاده می‌کند.

6- خوزستان اسپورت، بعنوان نخستین پایگاه خبری مستقل ورزشی استان، مفتخر است تا در کنار نظرات شما درباره مطالب سایت، پذیرای مطالب ارسالی عزیزان ورزشدوست نیز باشد. شما می‌‌توانید از طریق بخش «تماس با ما» در قسمت فوقانی صفحه اصلی نسبت به ارسال مقالات، انتقادات، پیشنهادات، سوژه‌‌های خبری، تصاویر و فایل‌های ویدئویی اقدام فرمایید تا در  سایت ورزش خوزستان برای عموم علاقمندان به اشتراک گذاشته شود.

در پایان، امیدواریم که در مسیر اطلاع‌رسانی و انتشار خبرها و گزارش‌های مربوط به ورزش خوزستان، همراهی عموم علاقمندان به ورزش استان را به همراه داشته باشیم، رضایت خاطر این عزیران را در زمینه خبررسانی جلب کنیم.

مدیریت پایگاه خبری تحلیلی ورزش خوزستان

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها