به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۱۶۶۶۲
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۲
تعداد نظرات: ۴ نظر

مهاجری: پدیده و فولاد تشنه پیروزی هستند

مهاجری: پدیده و فولاد تشنبه پیروزی هستند

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان گفت: بازیکنانم در دیدار با استقلال خوزستان با وجود شکست نشان دادند مرد روزهای سخت هستند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، رضا مهاجری در نشست خبری قبل از دیدار مقابل فولاد خوزستان در مرحله بیست و یکم لیگ برتر، گفت: بازی با فولاد یک مسابقه بسیار سخت است. آنها فوتبال خوبی بازی می‌کنند. در چهار مسابقه اخیر فولاد برخلاف جهت بازی امتیازات را از دست می‌دهد. باید با تمرکز کامل به مصاف حریف برویم و اگر به نتایج هفته‌های اخیر آنها نگاه کنیم به بیراهه رفته‌ایم.

وی افزود: بچه‌ها شرایط تیم را درک کردند و با دستگاه GPS که آمار آنها را درآورده‌ایم در بازی با استقلال خوزستان بهترین دوندگی را داشته‌اند. شاید در ابتدای بازی کار را خوب شروع نکردیم ولی هر چه از زمان بازی می‌گذرد آنها بهتر نشان می‌دهند و امیدوارم فردا سرآغاز خوبی برای نتیجه گرفتن پدیده خراسان باشد.

وی با اعلام این خبر که چند بازیکن مصدوم دارد،‌گفت: کفشگری مصدوم است و معین عباسیان به این بازی نمی‌رسد. رضا حقیقی و شهاب گردان هم آسیب‌دیده هستند. البته حقیقی دیروز با ما تمرین کرد اما در مورد ترکیب تیم هنوز به جمع‌بندی نرسیده‌ایم.

مهاجری در خصوص اینکه با آسیب دیدگی گردان نگران نیست،‌گفت: امسال هم روشنگر را داریم و هم سعید جلالی آینده فوتبال ایران است. اگر به او فضا بدهیم یکی از بهترین گلرهای ایران خواهد شد و این فصل می‌توانست پشتوانه خوبی هم توسط ما داشته باشد.در مجموع من نگرانی بابت گل ندارم.

وی در خصوص ارزیابی تیمش در دیدار آینده مقابل فولاد گفت: هم آنها تشنه برد هستند و هم ما. ولی ما فقط باید تمرکز کنیم و آستانه تحمل‌مان را بالا ببریم که به برتری برسیم.

وی افزود: نمی‌خواهم به گذشته برگردم و در بازی قبل دیدید که چگونه به مسابقه برگشتیم و بازیکنان مرام،‌معرفت و مردانگی را نشان دادند. وقتی 3 بازیکن تیم ما در آن بازی مصدوم شدند این نشان می‌دهد که چقدر تلاش کردند. الان هم که با قدرت مقابل شما نشسته‌ام و صحبت می‌کنم به خاطر لطف خداست و می‌دانم بازیکنانم مرد روزهای سختی هستند.

مهاجری در خصوص اینکه آیا اولتیماتومی از سوی باشگاه دریافت کرده است یا خیر، گفت:‌کسی به من چیزی نگفته و من آدمی نیستم با ضرب‌الاجل کار کنم. در حال تلاش هستم تا تیمم موفق شود.

وی در خصوص اینکه چرا ویکروم برای پدیده بازی نمی‌کند، گفت:‌در این زمینه باید مدیریت پاسخ دهد. ظاهرا قرارداد او در حال ثبت شدن بود ولی هنوز کارها صورت نگرفته است. من هم سعی می‌کنم به مسائل مدیریتی ورود نکنم. تمام تمرکزمم این است که به بازی فردا فکر کنم و اگر لازم باشد در خصوص مشکلات روزی با شما جلسه خواهم داشت.

مهاجری در پایان درگذشت جمشیدیان داور خراسانی را به جامعه ورزش و داوری خراسان تسلیت گفت.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۰
0
2
آقای مهاجری: مطلق زاده که هیچ.بوحمدان در حد اینکه 90 دقه شاید بتونه ی شوت بزنه.انصاری پاس نمیده.چاگو افت کرده.بقیه هم اسیر و سردرگم در برنامه های نامشخص سعداوی هستند و شاید بختیار یک تنه جور تیم را بالا بکشد.
علامت سوال
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۰
0
2
با ی پنالتی می بازیم.
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۰
0
0
ی عده انگار ثانیه شماری میکنن واسه باخت فولاد کارشون شده ایراد گرفتن از مربی و بازیکنا تیم فقط به حمایت نیاز داره نه ایه یاس خوندن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۰
0
0
فولاد یه تیم مسن کجاش جوون همش میگه ما جوان گرای کردیم واقعا تعجب میکنم از اقای سعداوی این تیم به هیچ جا نمیرسه نره لیگ یک شانس اورده
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها