به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۱۶۶۵۳
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۶
تعداد نظرات: ۱ نظر

منع قانونی پیوستن ویکروم به نفت آبادان

خوزستان اسپورت- هافبک کامرونی حاضر در محل تمرینات تیم نفت آبادان برای پیوستن به این تیم با منع قانونی روبرو است.

به گزارش خوزستان اسپورت، دیوید ویکروم هافبک اهل کشور کامرون که سابقه بازی در تیم‌های صبای قم و نفت تهران را داشته است، طی هفته جاری در محل تمرینات تیم نفت آبادان حضور یافت تا صحبت‌هایی مبنی بر انتقال این بازیکن به جمع زردپوشان صنعت‌نفت مطرح شود.

این در حالیست که دیوید ویکروم در تاریخ 14 دی 95 قراردادی با باشگاه پدیده مشهد منعقد کرده و با توجه به اینکه پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی لیگ برتر از چند روز قبل بسته شده است، به‌نظر می‌رسد که حضور دیوید ویکروم در نفت آبادان منتفی باشد، چرا که در زمان حاضر فقط امکان عقد قرارداد با بازیکنان آزاد سهمیه فیفا برای تیم‌های لیگ برتری وجود دارد و این هافبک کامرونی که تحت قرارداد باشگاه پدیده است، بازیکن آزاد محسوب نمی‌شود.

بازیکن آزاد به بازیکنی گفته می‌شود که تا قبل از ساعت ۲۴ روز پنجشنبه ۱۴ بهمن 95 قراردادش را با باشگاه قبلی فسخ کرده باشد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۰
0
0
مسئولان باشگاه صنعت نفت در جذب بازیکن واقعا استاد و نوبرن . یا میرن بازیکنان مصدوم و سوخته جذب میکنن و یا مثل این یکی بدون اطلاع از وضعیتش میرن و دعوتش میکنن که بیاد با تیم تمرین کنه . واقعا باشگاه مثل روستای برره اداره میشه .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها