به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۱۶۶۲۵
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۴

دربی خوزستان برای فرار از سقوط

دربی خوزستانی‌ها برای فرار از سقوط

خوزستان اسپورت- تیم‌های سابقاً لیگ برتری خوزستان برای فرار از سقوط به لیگ دسته دوم به دیدار هم می‌روند.

به گزارش خوزستان اسپورت، آخرین بازی هفته بیست‌وسوم لیگ دسته اول بعدازظهر فردا در استادیوم بهنام محمدی مسجدسلیمان برگزار می‌شود؛ مسابقه‌ای که دوتیم سابقاً لیگ برتری استقلال اهواز و نفت مسجدسلیمان، برای فرار از سقوط به دسته دوم، نیاز به کسب سه امتیاز آن دارند.

نفت مسجدسلیمان که در ابتدای فصل با تغییرات اساسی در کادر فنی و بازیکنانش قدم به فصل جدید لیگ یک گذاشت تا دومین صعود به لیگ برتر را جشن بگیرد، بسیار پایین‌تر از سطح انتظارات ظاهر شد و حالا باید برای فرار از سقوط بجنگد.

استقلال اهواز هم که دوسال قبل به لیگ دسته دوم سقوط کرده و با خرید امتیاز فولادنوین به لیگ برتر راه یافته بود، در آستانه سقوطی دیگر به دسته پایین‌تر است و برای جلوگیری از این اتفاق باید در اولین گام مقابل نفت مسجدسلیمان پیروز شود و در بازی‌های بعدی تعداد پیروزی‌هایش را بیشتر کند.

اشکان رضایی مقدم با کمک محمدرضا طالبی و حمید نادری قضاوت دربی خوزستانی‌ها در قعر جدول لیگ یک را به‌عهده خواهند داشت. محمود فکری برای اولین بار در مسجدسلیمان تیم نفت را هدایت می‌کند و علی حنطه در این سوی میدان عهده‌دار هدایت استقلال اهواز خواهد بود.

در بازی رفت، تیم استقلال اهواز تا دقایق وقت تلف شده از نفت مسجدسلیمان پیش بود اما زردپوشان بازی را به تساوی کشاندند تا با دست خالی اهواز را ترک نکنن. باید دید که آیا این بار اهوازی‌ها هم می‌توانند از میدان سخت مسجدسلیمان با امتیاز خارج شوند یا شکستی دیگر به کارنامه آبی‌پوشان اضافه می‌شود.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها