به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۱۶۵۸۶
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۷
تعداد نظرات: ۶ نظر

فرکی: این باخت چیزی از ارزش‌های فولاد کم نمی‌کند

فرکی: این باخت چیزی از ارزش‌های فولاد کم نمی‌کند

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال سایپا تأکید کرد تیمش به پیروزی در دیدار مقابل فولاد خوزستان نیاز شدید داشته است.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، حسین فرکی پس از برتری یک بر صفر سایپا مقابل فولادخوزستان در هفته بیستم لیگ برتر اظهار داشت: قبل از بازی گفته بودم که با توجه به انگیزه‌هایی که دو تیم دارند، شاهد بازی خوبی خواهیم بود. نیاز شدید داشتیم که راه‌مان را به سمت بالای جدول طی کرده و در این بازی به پیروزی برسیم.

وی افزود: با توجه به عدم نتیجه‌گیری فولاد در هفته‌‌های گذشته، پیش‌بینی بازی سختی را می‌کردیم. برای اینکه به شخصیت تیمی‌ موردنظرمان برسیم، نیاز بود که سومین برد پیاپی خود را کسب کنیم. به بازیکنانم تبریک می‌گویم. آنها زحمت خود را کشیدند.

سرمربی تیم فوتبال سایپا تصریح کرد: در نیمه نخست یک موقعیت به حریف دادیم که دروازه‌بان ما در این صحنه عملکرد خوبی داشت. پس از آن، بازی را به حریف تحمیل کرده و فرصت‌هایی برای گلزنی خلق کردیم. در نیمه دوم و تا زمان رسیدن به گل، عملکرد خوبی داشتیم. پس از گل هم طبیعی بود که فشار و استرس بر تیم حاکم شود. همین موضوع باعث شده بود که فولاد رها شده و روی دروازه ما موقعیت ایجاد کند. در یکی دو نوبت فولاد می‌توانست به گل برسد، اما بازیکنان ما توپ را از روی خط دروازه بیرون کشیدند. البته در این شرایط هم موقعیت‌هایی داشتیم، اما خستگی بچه‌ها اجازه نداد که به گل دوم برسیم.

«این شکست چیزی از ارزش‌های فولاد کم نمی‌کند و می‌دانم دست سعداوی خالی است». فرکی با بیان این جمله ادامه داد: فولاد تیم خوش‌نامی است و هر زمان که مقابل این تیم بازی داریم، حس خوبی می‌گیرم. من از مردم خوزستان خاطرات خوبی دارم. سعی کردیم از میهمان‌مان پذیرایی خوبی داشته باشیم و مطمئنم که این تیم شایستگی‌های خودش را در لیگ نشان خواهد داد. به سعداوی هم تبریک می‌گویم و از او تشکر می‌کنم که اخلاق‌مداری را در پیش گرفته است. سعداوی هفته گذشته حرکت زیبایی برای کمک به داوری انجام داد. این مسئله نیاز فوتبال ماست که مربیان شخصیت بالای خودشان را نشان بدهند.

وی در خصوص اینکه بازیکنان تیمش موقعیت‌های زیادی را از دست می‌دهند، گفت: به نکته خوبی اشاره کردید، باید اعتراف کنم بازیکنان ما در خط حمله تلاش زیادی انجام می‌دهند، اما نتیجه این تلاش موقعیت‌هایی است که از دست می‌رود. با وجود کمبود مهاجم، از ابتدای فصل موقعیت‌های زیادی از دست می‌دهیم. حس می‌کنم سایر تیم‌ها هم این مشکل را دارند و ما هم از این قاعده مستثنی نیستیم. شاید هم انتخاب‌های خوبی برای رسیدن به گل انجام نمی‌دهیم. هر چند در تمرینات مرتب به بازیکنان نحوه گل زدن را یادآوردی می‌کنیم، اما باز هم در بازی‌ها موقعیت‌ها را تبدیل به گل نمی‌کنیم. توپ‌هایی که باید گل شوند، تبدیل به گل نمی‌شوند.

سرمربی تیم فوتبال سایپا تصریح کرد: تا آخرین لحظه‌ها در تلاش برای به خدمت گرفتن مهاجم هستیم و باید ببینیم به نتیجه می‌رسیم یا نه. ما می‌توانیم از سهمیه فیفا استفاده کرده و بازیکن آزاد به خدمت بگیریم. دوست نداریم در انتخاب‌مان اشتباه کنیم. حیف است که تیم ما با وجود زحمتی که می‌کشد، موقعیت‌‌ها را به گل تبدیل نکند. بازیکنان ما روحیه خوبی پیدا کرده‌اند و امیدوارم در بازی‌ها از موقعیت استفاده کرده و تعداد گل‌ها را بالا ببرند. امیدوارم سه امتیازهای ما همراه با تعداد گل‌های بیشتر شود.

فرکی در پاسخ به این سؤال که آیا از خریدهای تیمش رضایت دارد یا نه، گفت: صد در صد. خریدهای ما مشخص بوده و بازیکنانی هستند که در تیم‌های قبلی خوب بودند. لک در بازی گذشته یک موقعیت تک به تک از بازیکنان پدیده گرفت تا بازی را ببریم. این بازی هم یک موقعیت از ساسان انصاری گرفت. این مسئله به تیم ما روحیه می‌دهد. لک در کنار سایر دروازه‌بان‌های ما عملکرد خوبی را داشته و از او راضی هستیم. با حضور پورقاز نظم خاصی در دفاع پیدا کرده و گل نخورده‌‌ایم. محمدرضا خلعتبری هم پرتلاش بوده و بازیکنی است که هر تیم نیاز دارد او را داشته باشد. ایوب کلانتری هم بازیکن تأثیرگذار پدیده بود و برای تیم ما هم تلاش زیادی می‌کند. در کنار آنها، سایر بازیکنان ما هم رو به رشد حرکت کرده و بازیکنان باانگیزه‌ای هستند.

وی در مورد فضایی که برای داوری‌ها بوجود آمده و نقش مربیان در آرامش داور گفت: فاصله دیروز با امروز کوتاه است و می‌توانید به صحبت‌های روز گذشته من مراجعه کنید که در این باره کامل توضیح دادم. ما سعی خواهیم کرد که ظرفیت‌های خود را بالا برده تا داوران اشتباهات کمتری داشته باشند. ما باید کاری کنیم که فضای آرامش را به داوری‌ها بدهیم تا اشتباهات کمتری داشته باشند.

سرمربی تیم فوتبال سایپا در رابطه با جدایی لطفی از سایپا گفت: سعداوی از درخواست جذب این بازیکن را کرده بود و من هم موافقت کردم که برود. ظاهراً آنها بحث‌های خودشان را داشتند و قرار بود این انتقال صورت بگیرد و به فولاد برود، اما آخرین خبر این بود که توافقی صورت نگرفته است.

فرکی در واکنش به اینکه در ساخت لانه برای پرندگان شرکت کرده و شاید نتایج خوب سایپا به این دلیل باشد، گفت: خیر، ما باید هوای پرندگان را داشته باشیم. در منزل خودم هم پرندگان در حال خوردن دانه هستند!

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۶
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۴
0
5
آقای فرکی با تعاریف نابجا فقط سعداوی رو نابود خواهی کرد.دارین جلو چشمان این مربی رو میگیرید تا حقایق را نبیند.فک کنم سعداوی خوب داره تیم های مثل تیم شما را از بحران خارج میکند انصافا خوب به فوتبال شما شخصیت میدهد نه فوتبال ما فولادی ها !!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۴
1
1
كاربر محترم لطفا بجاي استفاده از نام فولاد ، بد نيست هويت اصلي خود را بنويسيد .
سعداوي داره فوتبال برزيلي و حرفه اي خوزستان را كه همراه با اخلاق حرفه اي مي باشد را براي كشور به نمايش ميگذارد و صد در صد كساني هستن كه از اين تعريف و تمجيد خوزستان و فرزندان اين استان غيور ناراحت شده و هضم آن براي آنها غير ممكن مي باشد .
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۴
0
0
برزیلی.تو درست میگی.باشه عمو جان.بزرگ میشی خودت متوجه همه چی میشی
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۴
0
0
خدمت دوست عزیز فولاد!
تیم فولاد امسال کمترین هزینه را در میان تیم های لیگ برتر داشت وجوانگرایی کرد و طبیعیه نتایجش نوسان داشته باشه هرچند تا الان خوب نتیجه گرفته همین امروز در مقابل سایپا مستحق باخت نبود
مطمن باشید با دو برد اوضاعش درست میشه
علامت سوال
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۴
0
0
من با فولاد موافقم.تمام بازیکنان دچار افت شدید شدند .بازی عبدالله ناصری نابود شده است.مگه این همان تیم اوج گرفته نبود ؟سعداوی چیکار کرده که بازیکنان این همه اشفته شدند؟حتی ساده ترین کار که فوتبال جنگنده و فیزیکی است هم انجام نمیشود.اقای ناشناس و حسن خان والله یکم عنایت کنید نفس بازیکنان بریده قوت ندارند پاس درست نمیدهند این فولاد دستخوش بی تدبیری سعداوی شده است.چرا بحث اینده رو میکنید؟مگه ما از پایین قرار به بالا بریم ؟عدم اندیشه های فنی باعث شد بازیکنان افت کنند قابل پیش بینی بشوند و تیم دست و پا بسته شود .ما داریم از جایی که ثبات داشتیم سقوط می کنیم.بهیچ وجه ناراحتی باخت فولاد رو نمیشه کتمان کرد.کادر فنی باید تغییر کنه
امین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۴
0
0
فولاد امروز دیر شروع به حمله کرد اگر قبل از گل حمله می کرد احتمال برو بود متاسفانه در نیمه اول هماهنگ حمله نکردند باید جنگدگی زیادتری داشته باشند باید بدونند که فولاد تیم بزرگیه ودر خور نام فولاد بازی کنند هوادارا منتظر برد قاطع فولادند به امید بازگشت فولاد با بازیهای قدرتمند
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها