به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۱۶۵۶۱
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۷
تعداد نظرات: ۶ نظر

پورموسوی: تا فردا باید یک بازیکن خارجی بگیریم

پورموسوی: تا فردا باید یک بازیکن خارجی بگیریم

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان می‌گوید مقابل یکی از بهترین تیم‌ها از لحاظ فیزیکی و بدنی بازی دارند و تلاش‌شان این است که سه امتیاز این بازی خانگی را کسب کنند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، سیروس پورموسوی در نشست خبری پیش از دیدار مقابل پدیده اظهار کرد: بازی سختی خواهیم داشت. تیم پدیده از لحاظ فیزیکی از بهترین تیم‌های ایران است. آن‌ها برای گرفتن سه امتیاز به خوزستان می‌آیند ولی ما هم تلاش می‌کنیم که سه امتیاز این بازی خانگی را کسب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان با بیان اینکه امیدوار است در آینده قضاوت‌های بهتری در لیگ برتر ببیند درباره بازیکنانی که استقلال خوزستان برای تقویت خود برای مسابقه‌های لیگ قهرمانان آسیا می‌خواهد جذب کند گفت: ما یک دفاع برزیلی را درخواست کرده‌ایم تا هفته آینده به ایران می‌آید تا در تست‌های پزشکی شرکت کند و اگر مشکلی نباشد با او قرارداد امضا می‌کنیم. ما در لیگ قهرمانان آسیا حداکثر تلاش‌مان را می‌کنیم که نام خوزستان را هم در ایران و هم در آسیا بر سر زبان‌ها بیاوریم.

او خاطرنشان کرد: تیم‌هایی که هوادار دارند، هواداران‌شان از آن‌ها می‌خواهند تا گلزنی کنند. ما تمام تلاش‌مان این است که با آرامش فوتبال را ارائه دهیم. همانند بازی مقابل نفت و استقلال که در دقیقه ۹۰ توانستیم به گل برسیم، تلاش کنیم. نباید فوتبال را عجولانه بازی کرد.

سیروس پورموسوی با تبریک دهه فجر اظهار کرد: جا دارد یک بار دیگر از اخراجم در بازی با سپاهان از جامعه ورزش عذرخواهی کنم و باید بگویم باید دست به دست هم دهیم تا آرامش به جامعه داوری برگردد تا اتفاقاتی که ناخواسته رخ داده از بین برود. ما مربیان در خصوص مسائل فنی که در بازی‌ها حاکم است مسئولیم.

مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان درباره دیدار فردای تیمش برابر پدیده گفت: بازی سختی داریم و پدیده تیمی است که از نظر دوندگی و فیزیکی جزو تیم‌های خوب لیگ است. ضمن اینکه از کادر فنی بسیار خوبی هم بهره می‌برد. پدیده به اینجا می‌آید که از این دیدار امتیاز بگیرد ولی با توجه به اینکه ما می‌خواهیم با کسب سه امتیاز این دیدار جزو مدعیان قرار بگیریم تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا به هدف‌مان برسیم.

وی درباره دیدارهای آسیایی این تیم هم عنوان کرد: برای حضور در این مسابقه‌ها با توجه به نیازمان قصد داریم مارسیو روزاریو که اهل کشور برزیل است را جذب کنیم که درخواست این بازیکن را هم داده‌ایم که هفته آینده برای انجام تست پزشکی و بستن قرارداد به اینجا می‌آید.

پورموسوی ادامه داد: وعده‌هایی که به ما داده‌ شده‌اند عملی نشده‌اند ولی ما قول می‌دهیم که بازیکنان و کادر فنی حداکثر تلاش خود را بکنیم که باعث شویم نام خوزستان در ایران و آسیا به روی زبان بیفتد.

وی در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسد استقلال خوزستان در خانه با استرس بازی می‌کند، گفت: این موضوع طبیعی است و وقتی تیم میزبان باشد، هواداران می‌خواهند کرد که تیم به گل برسد که همین باعث استرس می‌شود و عدم تمرکز ایجاد می‌کند ولی ما طی دو سه روز گذشته تلاش‌مان این بوده است که به بازیکنان‌مان آرامش دهیم تا بتوانند با تمرکز بالا بازی کنند. همان طور که دیدید ما در برخی از بازی‌هایمان در دقیقه 90 به بعد به گل رسیدیم چرا که تلاش کردیم بازیکنان‌مان را به این باور برسانیم که توانایی گل زدن دارند و باید از فوتبال عجولانه دست بردارند.

پورموسوی درخصوص جذب جپارف از استقلال تهران گفت: نه ما درخواست جذب این بازیکن را داده‌ایم و نه استقلال تهران پیشنهاد جذب این بازیکن را به ما داد بلکه بین مطبوعات این قضیه پیچید. اگر قرار است شرایط آمدن این بازیکن به تیم ما فراهم شود و بتواند به ما کمک کند خوشحال می‌شویم چرا که او بازیکن خوبی است. ضمنا باید بگویم ما در گذشته ایمان مبعلی برای بازی‌های آسیایی به استقلال تهران داده‌ایم و حداقل انتظار ما این است که این بازیکن را به ما بدهند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا قرار است تیموریان نیز برای بازی‌های آسیایی جذب شود عنوان کرد: ما یک جای خالی داریم که اگر پیوستن مارسیو قطعی شود لیست‌مان پر می‌شود. به هر حال ما یک روز فرصت داریم که بین جپارف و مارسیو با یکی از این نفرات قرارداد ببندیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۶
rama
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۳
4
2
با چشمی قرارداد ببندین از چپاروف بهتره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۳
1
3
جباروف بهترین گزینه است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۳
2
1
چشمی شهباز زاده اندو هادی عقیلی منوچهری و چند تای دیگه بی تیم موندن که بدرد تیم های خوزستان میخورن... حداقل نیم فصل باشون ببندن..
صنعت و استقلال خوزستان دفاع کم دارن فولادم فوروارد سر زن نداره اون کرمانیه بدرد نمیخوره اصلا..
بیژن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۳
2
4
چشمی یه ساله با عصا داره راه میره.چطور میتونه مفید باشه تو این زمان کم؟
سیدسعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۳
3
0
لنگی تو برو دعا کن تیم مورد علاقه ات قهرمان بشه
Reza
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۳
0
1
این همه به استقلال توهین کردیم ولی یکی نگفت اقای کسرای پرسپولیسی به چه علت این بلا رو سر استقلال آوردی بابا برید پرسپولیس رو قهرمان کنید رو ییاهی موند برای زغال
ما به جباروف احتیاج داریم
تیم فقط استقلال اهواز
رضا از کرج
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها