به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۱۶۵۶۰
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۸
تعداد نظرات: ۱ نظر

سعداوی: فرکی از هر نظر برای ما الگو است

سعداوی: فرکی از هر نظر برای ما الگو است

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: تیم سایپا صاحب یک مربی است که می‌تواند از هر لحاظ برای ما الگو باشد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، نعیم سعداوی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل سایپا اظهار داشت:  بازی ما با سایپا می‌تواند بازی  خیلی خوبی باشد به دلیل اینکه هر دو تیم به دنبال ارائه یک بازی زیبا و جذاب هستند، خصوصاً تیمی که ما با آن بازی داریم صاحب یک مربی است که می‌تواند از هر لحاظ برای ما الگو باشد. ما شناخت خیلی خوبی نسبت به تیم خوب سایپا داریم، آنها  خیلی از بازی‌ها متاسفانه با کم‌شانسی نتوانستند نتیجه بگیرند.

وی افزود:  با صبری که مدیران سایپا از خود نشان دادند این تیم می‌تواند روزهای خوبی را پیش رو داشته باشد. همان‌طور که می‌بینید روزهای خوب هم، اکنون به سراغ این تیم آمده است.

سرمربی تیم فوتبال فولاد در خصوص اتفاقات دیدار گذشته دو تیم فولاد خوزستان و سیاه‌جامگان تصریح کرد: هفته گذشته اتفاقات نادری برای ما افتاد، اما با حمایتی که از طرف هیئت مدیره باشگاه صورت گرفت، شک نکنید ما هم انگیزه لازم را برای کار داریم. خوشبختانه دو باشگاه سایپا و فولاد هر دو به دنبال ارائه یک بازی زیبا و جوانمردانه هستند.

سعداوی در خصوص اینکه آیا مشکلات او با باشگاه حل شده است یا خیر گفت: مشکلی نبود اما اتفاقاتی افتاد که شما هیچ جای دنیا مانند آن را سراغ ندارید. هیچ جا سراغ ندارید که تصمیمی گرفته می‌شود اگر آن اشتباه باشد همان لحظه می‌توانند نظر خود را ارائه دهند. چرا بعد از 10 دقیقه، نمی‌دانم آن روز ویدیو چک یا تماس از بیرون و یا آقا بالاسری بود. من فقط متاسفم در آن روز اتفاقاتی افتاد که خیلی خطرناک بود.

وی در ادامه تصریح کرد: کارشناس می‌آید و حرفی می‌زند و از عدالت حرف می‌زند، آیا ما در آن دیدار به دنبال اجرای عدالت نبودیم، ما در همان روز هم گفتیم اگر برای ما ثابت شود که پنالتی نبوده است اصلا از ضربه پنالتی استفاده نمی‌کنیم. آیا کسی که دم از عدالت می‌زند، بازی‌هایی که ما می‌توانستیم برنده شویم اما به اشتباهات داوری لطمه دیدیم، عدالت برگشت داده شده است. در آن دیدار بازیکن ما در دقیقه 30 به ناحق کارت زرد دوم را گرفت و اخراج شد اما ما هیچ اعتراضی نکردیم حتی شما بعد از اتفاقات اواخر بازی هم برخورد ما را دیدید. آیا ما باید همرنگ جماعت می‌شدیم و تیم‌‌‌مان را بیرون می‌کشیدیم و جو را به هم می‌ریختیم. در آن دیدار تیم ما میزبان بود و خیلی راحت می‌توانستیم این کار را انجام دهیم اما باشگاه فولاد به دنبال این کارها نیست. دم از بازی جوانمردانه می‌زنیم اما واقعا تا کی می‌خواهیم این رفتار را ادامه بدهیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد در ادامه با اشاره به بیانیه‌های کمیته داوران گفت: حرکتی بدتر از حرکت آن بازی این بود که آقایان دنبال توجیه بودند. کمیته داوران و دپارتمان داوری اول می‌گویند داور چهارم و بعدش می‌گویند کمک‌داور، آنها باید شجاعت داشته باشند و واقعیت را بگویند. در پایان دیدار داور خودش به من گفت همکارانم فیلم را بازبینی کرده‌اند و گفته‌اند که پنالتی نبوده اما کمیته داوران چیز دیگری می‌گوید.

سعداوی در ادامه با اشاره به اینکه تیم او به دنبال متشنج کردن جو بازی با سیاه‌جامگان نبوده است، اظهار کرد: فکر می‌کنم هنوز فرصت است و باید آقایان یک عذرخواهی به جامعه فوتبال بکنند. این اتفاقات در تاریخ ثبت شد که یک نفر بازبینی یا تماس می‌گیرد. مطمئنا این نوع برخوردها به فضای فوتبال ما کمک نمی‌کند. در روز روشن بدترین رفتارها را شاهد بودیم و امیدواریم تا دیر نشده جبران کنند و از باشگاه فولاد خوزستان و هواداران این تیم عذرخواهی کنند.

وی با اشاره به صحبت‌های بازیکنان این تیم علیه خداداد عزیزی گفت: کسی هم این را تایید نمی‌کند، که برخی از بازیکنان در مورد پیشکسوتان نظر بدهند. بختیار رحمانی شخصیت شناخته شده‌ای در فوتبال ما است و نیازی به تعریف من ندارد اما احساس می‌کنم در آن جو بد ممکن بود هر اتفاقی بیفتد، این توصیه را هم به همکارانم دارم که قرار نیست اگر یک جوان خطایی می‌کند ما که ادعای بزرگ بودن و اسطوره بودن را داریم این رفتار را مقابل او داشته باشیم. ما باید مراقب ادبیات خودمان در مقابل جوانان و کسانی که می‌خواهند ما را به عنوان الگوی خود قرار دهند باشیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد در پایان در خصوص مصدومان و محرومان تیم فولاد گفت: در این دیدار چاگو، و ایوب والی به دلیلی محرومیت در اختیار نداریم و به جز اینها بقیه بازیکنان‌مان از آمادگی بالایی برای این دیدار برخوردارند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
مهران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۳
0
2
اقای سعداوی لطفا ترکیب خوبی انتخاب کنید و بازی هجومی انجام بدید فولاد بهترین مهره ها رو داره ولی دفاعی و با ترس بازی میکنه
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها