به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۱۶۵۵۸
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۶
تعداد نظرات: ۳ نظر

فرکی: خوشحالم که استعفای سعداوی قبول نشد

فرکی: خوشحالم که استعفای سعداوی قبول نشد

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: فولاد در شرایطی قرار گرفته است که کار ما را در دیدار خانگی سخت می‌کند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، حسین فرکی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: به هر حال بازی ما مقابل فولاد در شرایطی برگزار می‌شود که در دو سه هفته اخیر اتفاقاتی برای تیم‌ها افتاده است و بحث مهم آن نیز داوری و نتایج رقم خورده است. این اتفاقات نگاهی را به وجود آورده است که متأسفانه نگاه خوبی نیست.

وی افزود: ما خودمان جزو تیم‌هایی بودیم که در این دو سه هفته اخیر شرایطی را برای خودمان رقم زدیم که در جدول رده‌بندی دو سه پله صعود کنیم تا فشارها و استرس‌ها از روی مجموعه‌‌مان برداشته شود و امیدواریم در آینده با کیفیت بالاتر و فوتبال زیباتر، نتایج مناسبی کسب کنیم، دیدار فردای ما مقابل فولادی است که در چند هفته گذشته نتایج خوبی را به دست نیاورده است. برای ما همیشه در ابتدای لیگ شرایطی رقم می‌خورد که اتفاقات بد حاصل می‌شد و الان هم فولاد در شرایطی قرار گرفته است که کار ما را در دیدار خانگی سخت می‌کند.

سرمربی نارنجی‌پوشان تهرانی خاطر نشان کرد: خودمان نیز دوست نداریم این موقعیت خوبی را که داریم، از دست بدهیم. مطمئناً تیم ما در این دیدار به دنبال ارتقای موقعیت خود در جدول است. بازیکنان تکنیکی در ترکیب هر دو تیم هستند که با توجه به حضور آنها انتظار می‌رود بازی خوبی را از هر دو تیم شاهد باشیم.

سرمربی تیم فوتبال سایپا در پاسخ به این پرسش که مشکل اصلی تیم سایپا در خصوص عدم نتیجه‌گیری این تیم در نیم‌فصل اول مسابقات چه بوده است، گفت: ما در نیم‌فصل اول مشکل خاصی نداشتیم و مشکلات در روال عادی قرار داشت. خراب کردن هیچ زمانی لازم ندارد و می‌توان در یک چشم بر هم زدن همه چیز را خراب کرد، اما برای ساختن نیاز به زمان است و ما در حال طی کردن این زمان هستیم.

فرکی ادامه داد: دو برد اخیر به ما کمک می‌کند برای رسیدن به اهداف‌مان در شرایط بهتری حرکت کنیم، اما ما به این دو برد قانع نیستیم و در تلاش هستیم باز هم شرایط خود را بهبود بخشیم و به اهداف تعیین‌شده باشگاه با نتایج خودمان دست پیدا کنیم.

وی تصریح کرد: ما در نیم‌فصل اول تا هفته چهارم 5 امتیاز داشتیم و در نیم‌فصل دوم بعد از پشت سر گذاشتن 4 بازی 7 امتیاز کسب کرده‌ایم. تفاوت 2 امتیازی ما با عملکردمان در نیم‌فصل اول باعث صعود 3،4 پله‌ای در جدول شده است. نگاه ما در آینده بهبود شرایط است و تفکر من درست کردن ساختار است. در فوتبال هر اتفاقی قابل تغییر است و همه ما در تلاش برای بالا رفتن هستیم. امیدوارم با نتایج‌مان شرایط را برای ساختن یک نما و ساختمان زیبا فراهم کنیم.

سرمربی تیم فوتبال سایپا در پاسخ به این سوال که چقدر با تفکرات نعیم سعداوی آشنایی دارد، عنوان کرد: سعداوی مربی خوب، توانا، کاربلد و باشخصیتی است و خوشحالم که استعفای وی مورد موافقت قرار نگرفت و مجددا می‌توانیم شاهد همکاری او با فولاد باشیم. در خصوص آشنایی با تفکرات سعداوی نیز معتقدم همانطور که من با تفکرات او آشنا هستم او نیز با تفکرات من آشنا است و این مسئله در کنار عملکرد بازیکنان می‌تواند جدالی جذاب و زیبایی را رقم بزند.

فرکی درباره حضور مهاجم مونته‌نگرویی در تمرینات تیم سایپا گفت: در مدت نقل‌وانتقالات دو سه بازیکن با ما تمرین کردند که یکی از آنها مهاجم مونته‌نگرویی است. هنوز با قاطعیت نمی‌توان در خصوص همکاری ما با این بازیکن صحبت کرد، مگر اینکه با او به توافق برای عقد قرارداد برسیم. تا حدودی امیدوار هستیم در صورت فراهم شدن شرایط در جذب این بازیکن، مشکل ما در خط حمله برطرف شود.

وی در خصوص اینکه آیا بیرون کشیدن تیم را توسط مربی‌ای که داوری به ضرر او بوده است، تأیید می‌کند یا خیر، اظهار کرد: مطمئناً نه من و نه هیچ کس دیگری این کار را تأیید نمی‌کند. این موضوع کاملاً منسوخ شده است، تصمیم گرفتن برای اینکه تیم را از زمین بیرون بکشیم، یک تصمیم احساسی است و منطقی نیست. در کل این موضوع مورد تأیید خود عزیزانی که این کار را هم می‌کنند نیست، ولی در آن لحظه به دلیل فشار بازی است و نتیجه‌ای که حاصل می‌شود، تصمیم به انجام چنین کاری می‌گیرند. به همکارانم پیشنهاد می‌کنم که حوصله بیشتری داشته باشند، چرا که مطمئناً داور بازی بدون قصد و غرض دچار اشتباه می‌شود.

سرمربی تیم فوتبال سایپا در ادامه تصریح کرد: به همکارانم توصیه می‌کنم کاری کنیم تا داوران با استرس و فشار قضاوت نکنند، چرا که اگر آنها دچار اشتباه شوند دودش در چشم تیم‌ها خواهد رفت،‌ چه به ضرر یک تیم باشد و چه به نفع یک تیم. یک توصیه هم به داوران می‌کنم که تمرکز بیشتری داشته باشند و بدانند اشتباه آنها حاصل زحمات یک مجموعه را که در سرما و گرما تمرین می‌کند و هزینه کرده است،  از بین می‌برد. سال گذشته قهرمان لیگ برتر با تفاضل گل مشخص شد، چه برسد به امتیاز.

فرکی در ادامه با تأکید بر اینکه بیرون کشیدن تیم‌ توسط مربیان را تأیید نمی‌کند، اظهار کرد: این کار از لحاظ قانونی جایگاهی ندارد و مطمئناً برای مربی تبعاتی هم خواهد داشت. ما خودمان وقتی اشتباهات داوری به ضررمان بود در انتهای جدول بودیم، اما وقتی مربی تیمش در میانه جدول است باید حوصله کند، چون برایش خیلی فرق نمی‌کند. اگر آنها این کار را می‌کنند و تیم خود را بیرون می‌کشند، ما که در انتهای جدول هستیم باید چه کار کنیم؟!

وی در پایان در خصوص وضعیت ابراهیم شکوری خاطرنشان کرد: شکوری روز گذشته با باشگاه سایپا تسویه حساب کرد و از تیم ما جدا شد. با توجه به اینکه پیشنهادی از باشگاهی برای او به ما ارسال نشده بود مستقیماً با خودش مذاکره کردیم و همکاری‌مان را پایان دادیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
فولادین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۳
0
5
فرکی واقعا دوست داشتنییه
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۳
4
0
آقای فرکی تو هم زهر خودت رو تو بازی با السد به فولاد ریختی جایی که بخاطر تیم ملی و بازار شایعات که شما قرار سرمربی تیم ملی بشوید آزمایش وجدان و تعهد را یکجا مردود شدید و پیش خود گفتی چرا بعد از من و فرد دیگری هدایت تیم صعود کرده به مرحله بعد را بعهده بگیرد و تا قهرمانی پیش برود ؟آقای فرکی شیطان همیشه هست ما همه باید روزی جواب کارهای ناجوانمردانه را بدهیم البته بد به حال افرادی که مدیون هزاران نفر شده اند و رضای هزاران نفر را باید جلب کنند!آقای فرکی شما در دوره آقای دهکردی کار کردین جایی که بجز مجموعه منظم قانون مند نمی توان دید جایی که بازیکنان با کیفیت خارجی جذب می شد جایی ورزشگاه مملو از هواداران بود .امروز اژدری مدیر است و جز بی اخلاقی ها و روند بازار سیاه بازیکن که در دوره اسکوچیچ بی داد میکرد چیزی نصیب ما نشد.البته دوره آیی که شما حضور نداشتید.پس بر عکس شما من برای سعداوی ناراحتم.همان رودربایستی که سعداوی برای پنالتی سوخته خرج کرد و با تمجید های فریبکارانه او را خام کردند تا به شرایط صفر از نظر هزینه ادامه دهد با همین رودربایستی که با هییت مدیره داشت بدون کوچکترین حمایت بازیکن کم کم به لیگ یک میرویم.بقول معروف در یک مورد نمی دانیم چرا بازیکن خارجی آمد و چرا رفت ؟
یاسر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۳
1
2
ای کاش فرکی یا گل محمدی بشن سرمربی فولاد بشن ، باعرض معذرت تیم افتضاح بزن زیرش بازی میکنه ونیاز به یه مهاجم گلزن خوب داره ولی متاسفانه همش هافبک میخریم
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها