به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۱۶۵۲۷
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۹

23 قرارداد خوزستانی در نقل‌وانتقالات زمستانی

23 قرارداد خوزستانی در نقل‌وانتقالات زمستانی

خوزستان اسپورت- 23 قرارداد رسمی از ابتدای دوره نقل‌وانتقالات زمستانی در پنج تیم خوزستانی حاضر در لیگ برتر و لیگ دسته اول به ثبت رسیده است.

به گزارش خوزستان اسپورت، پنجره‌ی نقل‌وانتقالات زمستانی لیگ برتر فوتبال ایران روز پنج‌شنبه‌ی هفته‌ی جاری بسته خواهد شد. این در حالیست که طی چهار هفته گذشته، تعداد 23 قرارداد جدید از سوی پنج تیم خوزستانی حاضر در لیگ برتر و دسته اول به ثبت رسیده است که استقلال خوزستان بیشترین و فولاد خوزستان کمترین بازیکنان ورودی را داشته‌اند.

استقلال خوزستان طی این مدت با هفت بازیکن به اسامی آرش افشین، آلویس نانگ، مصطفی ماهی، فرزاد جعفری، پیمان حشمتی، وحید نامداری و ابوالفضل محمدحسنی قرارداد بسته است تا بیشترین بازیکن ورودی را داشته باشد. استقلال اهواز هم با جذب شش بازیکن در ردیف بعدی قرار گرفته است. این تیم اهوازی اقدام به عقد قرارداد با مهدی اسلامی، حسن معاوی، علیرضا کاکه، فرزاد محمدی، ستار دراجی و محمد معاوی کرده، اما در مسابقه قبلی به‌دلیل عدم صدور کارت بازی از سه نفر از این بازیکنان نتوانست استفاده کند.

 تیم‌های همنام نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان، هرکدام چهار بازیکن ورودی در نقل‌وانتقالات زمستانی داشته‌اند. علیرضا نورمحمدی، عزیز معبودی، بهادر عبدی و ناصر سالاری نفرات جدید تیم صنعت‌نفت آبادان بوده‌اند. تیم نفت مسجدسلیمان نیز با احمد داودی، رامین قربانی، سعید خردمند و رضا طاهری قرارداد بسته است.

تیم فولاد خوزستان هم با ورود به بازار زمستانی فوتبال ایران، دو هافبک شناخته شده‌ی لیگ برتر به اسامی بختیار رحمانی و میثم دورقی را به خدمت گرفت و طی روزهای گذشته صحبت از اضافه شدن یک مدافع چپ به این تیم مطرح شده است.

دوره نقل‌وانتقالات میان‌فصل لیگ یک در هفته گذشته به پایان رسیده اما پنجره‌ی نقل‌وانتقالات لیگ برتر تا روز پنجشنبه 14 بهمن‌ماه باز خواهد بود و تیم‌های استقلال خوزستان، نفت آبادان و فولاد خوزستان تا شب جمعه‌ی هفته جاری فرصت جذب بازیکن را خواهند داشت.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها