به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۱۶۴۹۰
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۳

نعمتی‌نژاد: زمان خوبی به نفت گل زدیم

نعمتی‌نژاد: زمان خوبی به نفت گل زدیم

خوزستان اسپورت- مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: خوشبختانه در دقایقی از بازی گل زدیم که جبرانش برای نفت‌ تهران سخت بود.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، سیروس نعمتی‌نژاد پس از تساوی یک بر یک تیمش مقابل نفت‌ تهران گفت: نفت تهران نیم فصل دوم را خوب شروع نکرده و نتیجه نگرفته‌‌، به همین دلیل هم مربی و هم بازیکنان نفت برای برد به زمین آمده بودند. به بازیکنان گفته بودیم بازی را کنترل کنند، اما متأسفانه روی ضربه کرنر گل خوردیم. در نیمه دوم طبیعی بود که نفت از دروازه‌اش دفاع کرده و ما هم گل می‌زدیم.

وی با بیان اینکه بازی در نیمه دوم دست ما بود، افزود: خوشبختانه زمانی گل زدیم که جبرانش برای نفت سخت بود. مانند بازی رفت که از نفت گل خورده بودیم، در این دقایق موفق به گلزنی شدیم. خدا را شکر می‌کنیم که با یک امتیاز به اهواز برمی‌گردیم.

مربی استقلال خوزستان در خصوص اینکه مدام با تلفن همراه خود با سیروس پورموسوی که محروم بود در ارتباط بود، تصریح کرد: ایشان سرمربی تیم است و باید با تیمش ارتباط داشته باشد.

نعمتی‌نژاد در خصوص مشکلات مالی تیمش عنوان کرد: انشاء‌الله این موضوع حل خواهد شد.

وی با بیان اینکه در خصوص داوری صحبت نخواهد کرد، در رابطه با عدم بازی کردن محمد طیبی در این بازی گفت: این بازیکن مصدوم بود و تصمیم گرفتیم که استراحت کند.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها