به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۱۶۴۵۸
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۵
تعداد نظرات: ۷ نظر

مطلبی: هوری قهر نکرده و مصدوم است

مطلبی: هوری قهر نکرده و مصدوم است

خوزستان اسپورت- مربی تیم فوتبال نفت آبادان شایعه قهر حسن هوری، دروازه بان این تیم را رد کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، رضا مطلبی در خصوص وضعیت نفت آبادان پیش از مصاف با سپاهان، اظهار کرد: بعد از شکست برابر استقلال تهران تلاش کردیم تا روی مسایل روحی روانی تیم و همچنین ضعف هایی که وجود داشت، کار کنیم.

وی افزود: با وجود این که به دلیل فشردگی مسابقات تمرینات کمی را داشتیم ولی سپاهان را آنالیز و روی نقاط ضعف و قوت آن کار کرده ایم. در کل تیم خوبی داریم و بازیکنان مان هم تاکتیک پذیر هستند. امیدوارم بازی خوبی برابر سپاهان انجام دهیم.

مربی تیم فوتبال نفت آبادان در ارزیابی از تیم سپاهان، گفت: سپاهان جزو تیم های بسیار خوبی است که در فصل نقل و انتقالات یارگیری های خیلی خوبی داشته است. این تیم از بازیکنان جوان، با انگیزه و با تجربه مانند نویدکیا بهره می برد. در کل سپاهان تیمی کاملا هماهنگ است که هر چه مسابقات رو به اتمام می رود، شاهد سپاهان بهتری هستیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا نفت می تواند شکست برابر استقلال تهران را جبران کند؟ عنوان کرد: ما تا دقیقه 60 این بازی تیم ضعیف و مغلوب میدان نبودیم و حتی قبل از حریف هم می توانستیم به گل برسیم.  پس از گلزنی استقلال نیز موقعیت هایی داشتیم که توسط گلر این تیم مهار شد. ما از دقیقه 60 به بعد این دیدار روی دو سانتر حریف و به واسطه کم دقتی دفاع مان در یارگیری، ضربه خوردیم. به هر حال روز خوب استقلال و روز بد ما بود. این شکست را فراموش کرده ایم و ان شاءالله بتوانیم همان طور که در دیدار با سپاهان بازی خوبی انجام دادیم، در بازی با سپاهان هم یک بازی خوبی انجام دهیم. ما چشم به سه امتیاز دیدار با سپاهان داریم.

مطلبی با اشاره به غایبان نفت اّبادان در بازی با سپاهان، خاطرنشان کرد: متاسفانه برای این دیدار کیم و هوری را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم.

وی در خصوص جذب ناصر سالاری، گلر تیم پارس جنوبی جم، گفت: جا دارد از مدیرعامل و مربی این تیم که گلر اصلی شان را جهت کمک به تیم ما در اختیارمان گذاشتند، تشکر کنم. سالاری تا هفته گذشته، سنگربان پارس جنوبی بود و این تیم یکی از تیم هایی است که کمترین گل خورده را در لیگ یک دارد و اکنون در رده سوم است. به هر حال دروازه بان خیلی خوبی جذب کردیم و ان شاءالله او بتواند به تیم نفت کمک کند.

مربی تیم فوتبال نفت آبادان در پاسخ به این سوال که گفته می شود، حسن هوری قهر و تیم را ترک کرده است؟ عنوان کرد: خیر، این موضوع اصلا درست نیست و او قهر نکرده است. در بازی با تراکتورسازی، عضلات پشت زانوی او شدیدا دچار گرفتی شد. در دیدار با استقلال تهران نیز ضربات کاشته پایان بازی را نمی توانست بزند و دفاع این کار را انجام می داد.

وی در پاسخ به این سوال آیا قرار است کارتان را با پنج دروازه بان دنبال کنید؟ گفت: هر گلری که بهتر باشد، درون دروازه نفت آبادان قرار می گیرد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۷
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
0
8
اره میگن مصدومه تا قراردادش رافسخ نکنن تا لیگ تمام بشه تاپول قردادش بگیره این هم یک کلکه دایی جانشه
امین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
1
7
مگر قراره قهرکنه؟بااین بلایی که سرصنعت اورده جایی تواین تیم نداره.
نانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
1
8
بازم به مردم دروغ گفتین اخه تا کی قراره دروغ بگید بس کنید هوری رفت که رفت بره دیگه برنگرده بی فرهنگ
ss ahwaz
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
0
7
این اقای رضا مطلبی کارمند هیات فوتبال قزوین بود قبلا با فیروز میومد اهواز وقتی فیروز سرمربی اس اهواز بود سوپرایز شدم وقتی دیدم ایشون شده مربی صنعت نفت. چن سال قبل برنامه نود یه گزارش پخش کرد از قراردادهای مشکوک توی هیات قزوین که قرارداد صوری میزدن که مثلا بگن بازیکن سهمیه لیگ برتری نیس و از لیگ استان اومده.
ارسلان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۷
0
6
با اینکه دروغه ولی خوب نشه انشاءالله
حمید آبادانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۸
0
1
مطلبی کسی ازت نظرنخواست که بگی هوری قهرنکرده نمی خواهیم تو تیم ماباشه وسلام دنیا فقط دست نشان بس به این میگن مربی که بعداز 3سال صنعت آوردلیگ برتربعد مدیرعامل بی فرهنگ این جور دست نشان بیرون میکنه این نامردیه چطور دست نشان بیرون کردین هوری عیسی زاده بندازین برن از صنعت نفت برن اندیمشک گلوله بازی کنن تو محلشون تو آبادان کی این دونفر دوست داره ها بقران هیچ کس
یه خوزستانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۹
0
0
چرا قبل از این اتفاقات و توی این چندسال یه بار هم مصدوم نشد؟؟؟؟
حالیتونه که این حرفارو به کیا دارین میزنید؟؟؟
مردم خوزستان از کوچیک و بزرگ و از پیر و جوون همه فوتبال رو میفهمن....این حرفارو واسه مردم شهر خودتون بزنید....
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها