به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 24
کد خبر: ۱۶۴۴
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۴
تعداد نظرات: ۱ نظر

روشنایی: این دربی با دربی قدیمی تفاوت دارد

سرپرست تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: سه مصاف قبلی تیم های فولاد و استقلال خوزستان دیدارهایی جذاب بوده و امیدوارم که روز جمعه نیز شاهد دربی زیبایی باشیم.

به گزارش خوزستان اسپورت، بهمن روشنایی که سال ها به عنوان سرپرست تیم قدیمی استقلال اهواز، حضور در دربی فولاد-استقلال اهواز را تجربه کرده، در دو سال اخیر به عنوان سرپرست استقلال خوزستان در دربی جدید فوتبال خوزستان حضور یافته است.

روشنایی در مقایسه دربی های سابق فولاد-استقلال اهواز با مصاف های اخیر فولاد-استقلال خوزستان به خوزستان اسپورت می گوید: این دو دربی با هم قابل قیاس نیستند. قبلاً که همراه با استقلال اهواز به مصاف فولاد خوزستان می رفتیم، حساسیت زیادی وجود داشت و گاهی اوقات تنش هم ایجاد می شد. البته هیچ وقت دربی فولاد و استقلال اهواز با ضد فوتبال همراه نبود و طرفداران دو تیم همیشه بازی هایی زیبا و پرگل را تماشا می کردند.

سرپرست استقلال خوزستان ادامه می دهد: دربی های فولاد و استقلال خوزستان که از سال قبل در لیگ برتر شاهد آن بوده اید، بازی های جذاب و تماشاگر پسندی بوده اند ولی حساسیت و تنش در این دربی ها خیلی کم بوده است. من امیدوارم روز جمعه هم بازی زیبا و پرگلی را از دو تیم شاهد باشیم و تماشاگران راضی به خانه های خودشان بروند.

روشنایی که به دلیل اخراج در بازی قبلی نمی تواند روی نیمکت تیمش مقابل فولاد بنشیند، در پایان صحبت هایش گفت: استقلال و فولاد خوزستان در آمادگی به سر می برند و چندین هفته است که شکست نخورده اند. بچه های تیم ما هم قسم شده اند که روند شکست ناپذیری تیم را ادامه دهند و روز جمعه با مغلوب کردن فولاد خوزستان وضعیت بهتری در جدول پیدا کنند.


پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
از طرف عده ای از هوادران فولاد
|
Switzerland
|
۲۰:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
1
3
برای فولاد دربی با بازیهای دیگر فرقی نمی کند . انشاء الله فولاد قهرمان پیروز است
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها