به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۱۶۴۱۳
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۵
تعداد نظرات: ۲۱ نظر

ذوب 1 – فولاد 0؛ پنجمین باخت فولاد ثبت شد

ذوب 1 – فولاد 0؛ پنجمین باخت فولاد ثبت شد

خوزستان اسپورت:
هفته هجدهم لیگ برتر – استادیوم فولادشهر
دوشنبه 4 بهمن 95 – ساعت 15:30
ذوب‌آهن اصفهان 1 – فولاد خوزستان 0
گل: محمدرضا حسینی (14)
داور: علیرضا فغانی
کمک داوران: رضا سخندان و محمدرضا منصوری
اخطار: دانیال اسماعیلی‌فر (ذوب‌آهن)
تماشاگر: هزار نفر

ذوب‌آهن اصفهان: رشید مظاهری، محمد نژادمهدی، وحید محمدزاده، مهدی مهدی‌پور، محمد رضا حسینی، احسان پهلوان، مرتضی تبریزی (83- یاسر فیضی)، دانیال اسماعیلی‌فر، مهران درخشان مهر، جری بنستون و مهدی رجب‌زاده (90- رضا شکاری)
سرمربی: مجتبی حسینی

فولاد خوزستان: مهرداد طهماسبی، یوسف وکیا (69- صابر حردانی)، ایوب والی، عبدالله کرمی، سینا مریدی، حمید بوحمدان، بختیار رحمانی، اسماعیل شریفات، محمود مطلق‌زاده (57- میثم دورقی)، ارنست ان‌فور (68- عبدالله ناصری) و ساسان انصاری
سرمربی: نعیم سعداوی

خلاصه بازی
دیدار تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و فولاد خوزستان با یک گل به‌سود تیم ذوب‌آهن خاتمه یافت.

فولاد خوزستان پس از شکست سنگین برابر پرسپولیس با تغییر سیستم و استفاده از آرایش 2-4-4 روبروی ذوب‌آهن قرار گرفت. بازگشت مهرداد طهماسبی و یوسف وکیا به ترکیب اصلی و حضور ارنست ان‌فور و بختیار رحمانی در جمع 11 بازیکن ابتدایی تیم فولاد از جمله جابه‌جایی‌های صورت گرفته در تیم فولاد بودند.

اولین موقعیت خطرناک بازی در دقیقه 7 خلق شد اما ساسان انصاری قدر این فرصت طلایی را ندانست و توپ را در حالت تک‌به‌تک به بیرون زد. یاران ذوب‌آهن اما در اولین حمله جدی به گل رسیدند. در دقیقه 14 شوت پهلوان دروازه فولاد را تهدید کرد و مهرداد طهماسبی توپ را به کرنر فرستاد که ارسال همین ضربه کرنر موجب رقم خوردن گل اول بازی توسط محمدرضا حسینی برای ذوب‌آهن شد.

فولادی‌ها که غافلگیر شده بودند، پس از دریافت این گل به بازی تهاجمی روی آوردند و خط دفاعی ذوب‌آهن را با حرکات از جناحین و پاس‌های در عمق تحت فشار قرار دادند. یاران ذوب‌آهن نیز ضمن کنترل فشار حریف، هنگام تصاحب توپ با انتقال سریع از دفاع به حمله، به‌دنبال رسیدن به دروازه فولاد بودند.

ضربه ارنست ان‌فور در دقیقه 21 و شوت سنگین و دیدنی حمید بوحمدان در دقیقه 26 دو موقعیت جدی فولادی‌ها در ادامه نیمه اول بودند که رشید مظاهری سد راه این ضربات شد. یاران ذوب‌آهن هم در دقیقه 39 با حرکت انفرادی مرتضی تبریزی صاحب یک موقعیت گلزنی شدند اما ایوب والی ضربه نهایی تبریزی را قطع کرد و توپ را به کرنر فرستاد تا نیمه نخست با تک گل حسینی به‌نفع میزبان خاتمه پیدا کند.

در نیمه دوم، بازیکنان ذوب‌آهن با تجمع در زمین خودی و بستن راه‌های نفوذ بازیکنان فولاد خوزستان، اجازه خلق موقعیت‌های خطرناک را به تیم میهمان نمی‌دادند. حربه ذوبی‌ها کادر فنی فولاد را ناچار به تغییر آرایش بازیکنان این تیم کرد و فولادی‌ها با گذشت بیست دقیقه از این نیمه با انجام دو تعویض به سیستم 1-3-2-4 روی آوردند.

شوت راه دور دانیال اسماعیلی‌فر که با شیرجه مهرداد طهماسبی به کرنر رفت، اولین خطر جدی ذوب اهن در این نیمه بود. در سمت مقابل هم ضربه حمید بوحمدان از پشت محوطه جریمه ذوب‌آهن فضای بالای دروازه را شکافت و شوت محکم اسماعیل شریفات توسط رشید مظاهری مهار شد تا بازی با همان تک گل محمدرضا حسینی به‌سود تیم ذوبآهن خاتمه پیدا کند.

شرح گل
1-0 (ذوب‌آهن): در پی کرنر ارسالی مهدی رجب‌زاده، بازیکنان دوتیم به هوا بلند شدند و توپ بلوکه شده جلوی پای محمدرضا حسینی افتاد تا این بازیکن به راحتی و بدون ایجاد مزاحمت از سوی بازیکنان حریف اقدام به گلزنی کند.

در حاشیه
* تعدادی از هواداران فولاد خوزستان که با هزینه شخصی از خوزستان عازم اصفهان شده بودند، در کنار گروهی از خوزستانی‌های مقیم اصفهان، در ورزشگاه فولادشهر به تشویق تیم فولاد پرداختند.
* بختیار رحمانی پس از 985 روز به ترکیب فولاد خوزستان بازگشته و برای این تیم به میدان رفت.
* میثم دورقی، دومین خرید زمستانی تیم فولاد خوزستان، بازی را از روی نیمکت آغاز کرد و در دقیقه 57 به میدان رفت.
* مهرداد طهماسبی پس از 12 هفته به ترکیب اصلی فولاد بازگشت و به‌جای وحید طالب لو درون دروازه این تیم قرار گرفت.
* هواداران فولادی با وجود گل زودهنگام تیم ذوب‌آهن، به تشویق بازیکنان فولاد ادامه دادند.
* قبل از بازی مهدی رجب‌زاده و سیدمحمدرضا حسینی به سمت نیمکت فولادی‌ها رفتند و خوش و بش کردند و رخصت گرفتند. حمید بوحمدان هم سمت نیمکت ذوبی‌ها رفت.
* در زمان تلاوت قرآن، چهار نفر آتش‌نشان با لباس‌های آتش‌نشانی به همراه بازیکنان روی یک خط ایستاده بودند و قبل از بازی به خاطر شهادت آتش‌نشانان شاخه گل از طرف همه بازیکنان و داوران به آتش‌نشانان اهدا شد.
* ربیع عطایا بازیکن لبنانی و جدید تیم ذوب آهن در لیست این تیم برای بازی امروز قرار نگرفته بود.

برچسب ها: فولاد خوزستان
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲۱
مرتضی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۴
5
3
گل مفت می خوریم و نمی تونیم جبران کنیم.بنظرم طهماسبی آمادگی روحی نداشت.توپی که کرنر شد وگل شد راحت میتونست جمعش کنه.کرنر داد گل خوردیم.
بهنام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۴
1
6
حداقل میتونستیم مساوی کنیم!
آقای سعداوی چرا وکیا رو تعویض کرد؟
گزینه تعویض ساسان و بختیار بودن چرا ساسان تک به دروازه پاس نمیده به بقیه بچه ها؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۴
0
7
ای خدا اعصابمون خراب شد نیمه دوم بد بازی کردیم
عیسی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۴
3
6
نیمه دوم هیچ حرفی واسه گفتن نداشتیم
بابا چرا توپ میاری رو هوا وقتی ساسان قد کوتاهه
البته زمین که چه عرض کنم توپ همش پله میشد زیاد نمیشد رو زمین بازی کرد
ولی بازم حمایت میکنیم از اقا نعیم و فولاد...... هر صعودی یه سقوط داره و برعکسشم وجود داره
امسال جزو 8 تیم بالاییم
یاسر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۴
5
6
به قول اقای سعیداوی روزهای خوبی پیش روی فولاد هست ولی اگه استعفاء بدی خوبه اصلا تیم تاکتیک نداره...
عباس چنانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۴
2
6
خجالت اوره این چه وضعشه از دقیقه 14گل دریافت تا پایان نتونه بازی رو حده اقل مساوی کنه یعنی چی بجای اینکه بازیکن گلزن جذب کنه رفته بختیار رانده شده رو گرفته اقا جمع کن تیمو تنها کسی که زجر میکشه فقط هواداره ابروی خوزستان از بین رفت
jafar
|
Switzerland
|
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۴
0
6
از بازیکنان فولاد خواهش دارم فقط فیلم نیمه اول بازی با ذوب آهن را ببینند و بشمارند که چند تا توپ را با زحمت تا سر دروازه حریف بردن و با بی دقتی در پاس دادن تقدیم کردند به دفاع حریف ! با این رویه تا فردا هم گل نمی زدند . خلاصه بازی بعد از گل مشکوک به هند ذوب آهن : بردن توپ با سختی تا پشت محوطه هجده قدم ذوب آهن و تقدیم توپ به آنها در اثر بی دقتی و بی برنامگی در گل زدن .
محمدرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۴
5
5
من هنوز هم با نعیم و دانشش ایمان دارم
و سعی میکنم منطقی به قضایا نگاه کنم
اگر اتفاقات بازی پیکان و پرسپولیس و باقی ناداوری ها نبود امروز ما در رده سوم یا چهارم ایستاده بودیم
ضمن اینکه بختیار و میثم دورقی فعلا نیاز دارن هماهنگ بشن و خودشون رو پیدا کنند
بهتر بود بازیکن هایی مثل شیمبا و نانگ رو برای خط حمله میخریدیم
فولادین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۴
1
5
تا حالا فولاد دوباخت پشت هم نداشت که اونم اتفاق افتاد .کادر فنی در راس اون اقای سعداوی پاسخگو باش!!
سجاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۴
4
4
بچه ها بجای انتقاد احساسی وعصبانیت بهتره انتقاد فنی کنید مثلا اینکه اشتباهات کادر فنی چی بود اشتباهات بازیکنا چی بود اقلا شاید آقای سعداوی توجه بکنه چون انگار خودش نمیبینه بعضی از آقایون عشق سرخابی فقط فکر موفقیت فردی خودشونن اصلا بقیه بازیکنها رو نمیبینن اگر گل اول رو دقایق اول زده بودیم وجلو میفتادیم عمرا اگه میباختیم ولی خودخواهی باعث شد گل نزنیم و بعدش گل بخوریم. دقیقا مثل گل دوم که از پرسپولیس خوردیم
دنیا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۴
0
5
خدایاجونم بگیرخستم این ازفولادکه امیدمونه اینم اززندگی...
بیژن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۴
0
5
تیم فاتحش خوندس با این سبک بازی.آقای بهترین بازیکنا رو داری ولی دریغ از یه مقدار خلاقیت تیمی.
یاسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۴
0
4
چرا طالبلو رو بازی نمیده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۴
0
5
فولاد توپ داشت ولی نتونست خطر جدی روی دروازه ذوب ایجاد کنه اقای سعداوی لطفا بنشینید ویک بار این بازی نگاه کنید من مربی نیستم ولی اشتباهات فردی تیمی زیادی داشتیم می تونم به جرعت بگم یک سانتر درست روی دروازه ذوب نداشتیم بیشتر ارسالامون به کنارها ناموفق بو بیش از نود درصدشون پاسای رفع مسولیتی بازیکنمون سه نفر دورشه هافبکمون اسم نمیارم پاس می ده بش !!ومشخصا توپ لو می ره سه نفر از بازیکنای ذوب می ایستن جلو دفاعای ما و خط هافبکمارو راحت از کار می اندازن جلو خیلی از این تیما جلو فولاد اینکار می کنن و امتیاز می گیرن؟؟!!وقتی می خوایم بازی سازی کنیم فقط هافبک دفاعیمون جلو دفاعامونه وبعضا اونم فاصله داره ازشون بقیه بازیکنامون رفتن تو نباید بیان عقب وتوپ گیری کنن بازیسازی کنن مشکل بزرگیه پشت محاجمامون بازیسازی صورت نمی گیره حرف زیاده
صدر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۴
0
7
اصفهانی ها در اهواز و اصفهان به خواسته های خود رسیدند . آقای سعداواز فرصتی که به عنوان مربی در لیگ برتر در اختیارش قرار دادند اگر به خوبی استفاده نکند دیگر همچین موقعیتی نصبیش نخواهد شد . در کنار سعداوی باید مربیان دیگری قرار دهند . فولاد مثل بازی های از اول فصل (حتی آنهایی که با برد خاتمه می پزیرفت ) بد و بدون برنامه و پر اشتباه ظاهر شد . فولاد در خطوط مختلف دارای ایرادات عمده است . خریدها مناسب نیستند . یک زمان فولاد لوسیانو پریرا رو می خرید و جان واریو و...... الان این انفورد که ضعیفه . از بازیکنان خوب مثل ناصری چرا از اول بازی استفاده نمی کنن فقط خدا میدونه و چرا باید مطلق زاده فیکس باشه اما چاگو بازی نکنه اینها بیشترین انتقاداتی هست که مستقیما به سعداوی بر می گردد .فولاد داره کارنامه بدی به جای می گزارد دقیقا همان کارنامه ای که مورد اقبال مدیر عامل تیم فولاد آقای اژدری زاده است . مشخصه که باشگاه فولاد همین وضع رو دوست داره .یه تیم در میانه جدول . کم خرج و کم ضرر. اما این بزرگترین اشتباه هست چون مردم خوزستان این شیوه تیم داری را بر نمی تابند .هوادار خوزستانی به آقای سعداوی وقت می دهد برای ساختن و بهبود نه عقب نشینی و تضعیف کردن تیم .
علی اهوازی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۴
0
6
سیستم اول تیم اصلا بدرد این بازی نمی خورد 4-4-2 روبرو ذوب یعنی خودزنی برعکسه کارمون توخونه با یه فوروارد بازی می کنیم
فرخزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۴
1
5
خداییش این بازی چی داشت که بحث فنیشو بکنیم.من 16 ساله هوادار تیم های خوزستانم.فرقی هم نداره برا کدوم شهر باشه.
از سعداوی آبی گرم نمیشه برا فولاد تو این موضوع شک نکنید اول فصلم گفتم ولی با چندتا برد شانسی فک کردین مربی بزرگیه.خداییش مهره هاش عالیه از همین ذوب کلی بازیکناش تو همه خطوط بهترن.با پرسپولیس سر تیم زیر اب کرد اینم از ذوب اهن.هفته بعد اگه شانسی سیاه جامگان ببره.
خداییش ناصری بهترین بازیکن تیم بوده نیمکت نشین شده.بازیکنا اصلا پاس نمیدن.بدون تاکتیک در خط حمله و بی مورد توپ رو تو خط دفاع و هافبک چرخوندن شد بازی!!!!!!!
ناشناس
|
United States of America
|
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۴
1
4
بقران استقلال خوزستان خييييلي بهتر ازدونماينده هاي خوزستان بازي ميكنه اي كاش بودجه فولاد به اس خوزستان ميرسيد اين تيم چي ميشد فولاد درحد خود فولادنيست بااشتباهات اقاي سعداوي دست زد به تركيب كدوم دروازبان اشتباه نميكنه اگر همه مربيان جهان طرز فكرشون مثل شما ميشه بايد كلا فوتبال تعطيل كنن چاگو جاش محسوسه باجماعتي الان هم تواهواز تيم قعر جدولي راميزنن بعدا افتخار ميكنن
موسوي شادگان
ابادانی
|
Germany
|
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۴
0
4
ببینید باید ببینیم هدف گذاری امسال فولاد چیه؟ اصلا هدف مشخصی داره ؟ یا اینکه مسئولان فولاد می گن ببینیم آخرش چه رتبه ای به دست میاریم.؟اگه هدف کسب سهمیه بود یا قهرمانی ، خوب باید از ابتدای فصل یارگیری مناسبی می داشتند.نه اینکه بعد از گذشت هفده بازی ، تازه هافبک جذب کنند.هافبکی مثل بختیار که پنجاه پنجاه هست و معلوم نیست بازیش بگیره.اگه هدف کسب رتبه بالای جدول نیست پس بازی دادن به اینهمه بازیکن از رده خارج برای چیه؟چرا به جوانان میدان نمیدن؟
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۴
1
3
باسلام باز هم بازیکنان لپ لپی که باعث شکست تیمهای خوزستانی شدند دوستان این هفته سه نفر باعث شدند تا تیمهای خوزستانی نتیجه نگیرن حسن هوری مهدی مومنی و مهرداد طهماسبی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۵
1
1
با سلام به نظر اینجانب این گل خطا بود. به دلیل اینکه مهاجم ذوب آهن هنگام بلند شدن مدافع فولاد را با دست شارژ کرده و به زمین انداخت.
از دست اندرکاران ورزش خوزستان تقاضا می شود یررسی و پیگیری بفرمایید.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها