به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۱۶۳۹۴
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۹
تعداد نظرات: ۱۶ نظر

نفت 0 – استقلال 3؛ انتقام با گل‌های خوزستانی‌

نفت 0 – استقلال 3؛ انتقام با گل‌های خوزستانی‌

خوزستان اسپورت:
هفته هجدهم لیگ برتر – استادیوم تختی آبادان
یکشنبه 3 بهمن 95 – ساعت 16:45
صنعت نفت آبادان 0 – استقلال تهران 3
گل: مجتبی حقدوست (31) بهنام برزای (56) مجید حسینی (62)
داور: اشکان خورشیدی
کمک داوران: علی‌اکبر عظیم‌پور و علی دودانگه
اخطار: مجتبی ممشلی (صنعت‌نفت) - وریا غفوری، علی قربانی (استقلال)
تماشاگر: 15 هزار نفر

صنعت نفت آبادان: حسن هوری، مجتبی ممشلی، علی عبدالله زاده، حسین بغلانی، عزیز معبودی، گوی هیان کیم (66- بهادر عبدی)، محمدزبیر نیک‌نفس، حکیم نصاری، برونو اولیویرا (33- محمد پورمحمد)، رضا نوروزی (75- رضا جبیره) و محمد شادکام
سرمربی: فیروز کریمی

استقلال تهران: سیدمهدی رحمتی، وریا غفوری، مجید حسینی، رابسون جانواریو، میلاد زکی‌پور، امید نورافکن (82- میعاد یزدانی)، امید ابراهیمی، مجتبی حقدوست (72- فرشید اسماعیلی)، بهنام برزای، کاوه رضایی و علی قربانی (88- عبدالعظیم گوگ)
سرمربی: علیرضا منصوریان

خلاصه بازی
تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان در یک دیدار خانگی با نتیجه سه بر صفر مغلوب استقلال تهران شد.

بازی در میان شور و هیجان زیاد ورزشگاه تختی آبادان آغاز شد و دوتیم در چند دقیقه ابتدایی نمایشگر بازی مهیجی بودند که با دو ضربه از برونو اولیویرا و امید ابراهیمی برای صنعت‌نفت و استقلال همراه بود، اما بازی به تدریج افت کرد و در ادامه این نیمه توپ در میانه میدان با پاس‌های اشتباه یاران دوتیم ردوبدل می‌شد.

استقلال تهران که اندک حرکات تهاجمی‌اش را از روی نفوذ و ارسال‌های وریا غفوری از منطقه چپ خط دفاعی صنعت‌نفت پایه‌گذاری می‌کرد، از همین راهکار به یک گل سالم و یک گل مردود اعلام شده در نیمه اول رسید. مجتبی حقدوست ارسال غفوری را تبدیل به گل استقلال کرد اما علی قربانی در پی سانتر غفوری با دست به توپ ضربه زد و گل این بازیکن توسط داور مردود اعلام شد تا نیمه اول با تک گل حقدوست به‌سود استقلال تمام شود.

نیمه دوم را صنعت‌نفت تهاجمی آغاز کرد و در دومین دقیقه از این نیمه صاحب یک فرصت تک‌به‌تک شد اما رضا نوروزی قدر این موقعیت طلایی را ندانست و توپ را با به بالای دروازه رحمتی زد تا بهترین شانس زردپوشان برای برگشتن به بازی از بین برود.

بازیکنان استقلال پس از تحمل فشار چند دقیقه‌ای تیم میزبان، بازی را به نیمه زمین تیم نفت کشاندند و به فاصله‌ی شش دقیقه از روی دو ضربه‌ی شروع مجدد به دوگل رسیدند. بهنام برزای دومین گلزن خوزستانی استقلال در این مسابقه، گل دوم بازی را برای تیمش زد و مجید حسینی مدافع جوان تیم میهمان نتیجه را سه بر صفر کرد تا استقلالی‌ها در ادامه این مسابقه با خیال آسوده به حفظ نتیجه بپردازند.

استقلال تهران با پیروزی در این مسابقه به رده چهارم جدول رسید و صنعت‌نفت در رده یازدهم باقی ماند.

شرح گل‌ها
0-1 (استقلال): نفوذ و ارسال وریا غفوری از منطقه چپ خط دفاعی نفت آبادان به درون محوطه جریمه این تیم با ضربه روی پای مجتبی حقدوست بازیکن خوزستانی تیم استقلال همراه شد و آبی‌پوشان با این گل از میزبان پیش افتادند.

0-2 (استقلال): ارسال بلند امید ابراهیمی از یک ضربه آزاد به تیر دوم و ضربه سر بهنام برزای که از سوی بازیکنان نفت یارگیری نشده بود، باعث رقم خوردن دومین گل تیم میهمان شد.

0-3 (استقلال): این بار نوبت به مجید حسینی مدافع پیش‌تاخته استقلال رسید تا از ارسال امید ابراهیمی و تأثیرگذاری کاوه رضایی روی توپ نهایت استفاده را ببرد و با ضربه‌ای از فاصله نزدیک دروازه نفت آبادان را باز کند.

در حاشیه
* ظرفیت ورزشگاه از یک ساعت مانده به آغاز مسابقه تکمیل شد. یک جایگاه کوچک نیز به عنوان جایگاه هواداران تیم میهمان خالی ماند.
* فیروز کریمی قبل از شروع بازی سمت نیمکت استقلال رفت و با اعضای نیمکت این تیم به خوش و بش پرداخت.
* سیدمهدی رحمتی سمت نیمکت صنعت نفت رفت و با فیروز کریمی خوش و بش گرمی کرد.
* یک ماشین آتش‌نشانی و تعدادی آتش‌نشان در کنار زمین استقرار یافتند که تمامی بازیکنان دو تیم قبل از شروع مسابقه با یک شاخته گل سمت آنها رفتند و ضمن قدردانی از تلاش‌هایشان، از آنها به خاطر از دست رفتن چند تن از آتش‌نشانان قدردانی کردند و تسلیت گفتند.
* قبل از شروع بازی، به دلیل حادثه آتش‌سوزی ساختمان پلاسکو، بازی با یک دقیقه سکوت آغاز شد و طی آن، همه حاضران در ورزشگاه به احترام آتش‌نشانان ایستادند.
* حسن هوری، رضا نوروزی و عزیز معبودی با حضور مقابل نیمکت استقلال، با علیرضا منصوریان خوش و بش کردند.
* هواداران صنعت نفت به خالی بودن یک جایگاه که مخصوص هواداران استقلال است اعتراض داشتند و معتقد بودند باید این جایگاه هم به هواداران زیادی که پشت در مانده‌اند اختصاص پیدا کند.
* در یکی از صحنه‌ها داور به دلیل اعلام خطا بازی را متوقف کرد و در شرایطی که صنعت نفتی‌ها قصد داشتند خیلی زود بازی را شروع کنند امید ابراهیمی توپ را با دست برداشت و به داور اعتراض کرد که این مساله با اعتراض بازیکنان صنعت نفت روبرو شد.
* در صحنه‌ای از بازی زبیر نیک‌نفس توپ را لو داد که این مساله باعث عصبانیت فیروز کریمی شد و او با لگد به بطری آبی که کنار زمین بود زد.
* برونو اولیویرا بازیکن برزیلی نفت در دقیقه 33 بازی بعد از چند اشتباهی که انجام داد از زمین بیرون آورده شد او که از این تصمیم سرمربی تیم ناراحت بود قصد داشتند به رختکن برود که کریمی به سرپرست تیم اعلام کرد او را برگرداند و روی نیمکت بنشاند.
* بعد از اینکه برونو به نیمکت بازگشت هواداران صنعت نفت او را مورد تشویق قرار دادند.
* رابسون جانواریو مدافع استقلال هنگامی که برونو اولیویرا  بازیکن صنعت نفت تعویض می‌شد به سمت هموطن خود رفت و با  او خوش و بش کرد.
* تعدادی از هواداران صنعت نفت روی ساختمان و دیوارهای اطراف ورزشگاه مستقر شدند که به نظر می‌رسید جایگاه آنها امنیت خوبی ندارد و این مساله توجه حاضران در ورزشگاه را به خود جلب کرد.
* نیمه دوم مسابقه زیر نور برگزار شد.
* پس از به‌ثمر رسیدن گل دوم استقلال تهران یک نارنجک در کنار سرمربی نفت آبادان منفجر شد.
* هواداران صنعت‌نفت در نیمه دوم در چند نوبت علیه فیروز کریمی و حسن هوری شعارهایی سر دادند.
* استقلال تهران که بازی رفت را به صنعت نفت آبادان باخته بود، این شکست را با گلرنی بازیکنان خوزستانی در آبادان جبران کرد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۶
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
0
8
افتضاح بود.این چه بازی بود.اقای رضا نوروزی فقط بلده مصاحبه کنه گل خالی نمیزنه.دفاعهامون توپهای ساده دفع نمیکنن.حیف لباس صنعت تن بعضیها.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
2
7
عیسی زاده بیا جواب بده همینو میخواستی دستنشان عوض کردی میخاستی صنعتو نابود کنی بهت تبریک میگم به هدفت رسیدی
امین دریساوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
0
8
هیچی برا گفتن نداشتیم باورم نمیشه ای همون تیمیه که روبرو تراکتور بازی کرد؟
حمید آبادانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
0
5
این هوری عیسی زاده کسی نمی تونه بیرون کنه از آبادان این مسئولین آبادان کجاین
منوچهر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
0
5
این دروازبان خدایش روی هر سه گل مقصر بود اصلا دفاع استرس داره بابودن دروازبان این شکلی ببینید موقع خروج چقدر مردت میاد بیرون درضمن اگر ایشون تو تمرین خوبه خوب ایرادی نداره تو تمرین بزاریدش تودروازه اگر شما مسولین دروازبان خریدید ولی هنوز یه دقیقه بازی بهش نرسیده مگر مریضی چیزی دارید اخه بی تدبیری تا کی هوری دیگه پیر شده توجه بکنید وقتی شیرجه روی توپ میره سنگینی وزنش اجازه نمیده بلند شه حیف این همه طرفدار
jafar
|
Switzerland
|
۲۱:۱۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
0
5
وقتی گل خالی را می زنند اوت تقصیر مربی چیه ؟ سه عامل شکست صنعت نفت : ۱- غرور به خاطر دو نتیجه خوب قبلی ۲- دست کم گرفتن استقلال بخاطرنتایج ضعیف قبلیش ۳- بی دقتی و قانون گل نزنی گل می خوری ؛ واقعا موندم رضا نوروزی چطور اون توپ را گل نکرد . بازی های صنعت نفت دارای فراز و نشیب زیاده که مربی باید این مشگل را حل کند ضمن اینکه به دوبازیکن موثر در دفاع و وسط احتیاج است . بهتر است بعنوان آلترناتیو و امتحان هم که شده در یکی دو بازی ؛ دروازه بان دوم درون دروازه قرار بگیره هر چند که این بسته به نظر مربی است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
0
5
به به افتضاح ديگه آبروریزي ديگه ولي خوشم مياد هيج هوادار اي تهران نبود تو ورزشگاه
موسوي شادگان
سیاوش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۴
0
4
هیچ کجای ایران تماشاگرانی پیدا نمیشه که همه طرفدار تیم شهرشون باشند آقای عیسی زاده چطور نمیتونید ی فروارد بخرید _ _
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۳۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۴
0
0
دوستانی که ابادان ابادان میکردن ومیگفتن برسبولیس بیاد فلان میکنیم.حتمن اینطوری میخان ببرن.شما تیم ضعیف ونتونستیدببرید چه برسه به تیم برقدرت برسبولیس.
محسن از مشهد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۴
0
1
این همه بازیکن از این شهرواون شهر میارن توی تیمی که شهرش معروف به برزیل ایرانه اونم چه بازیکنایی واقعا" مفتشون گرونه . حیف لباس تیم که تن این جوربازیکنا بشه . اینهمه بازیکن توی آبادان وشهرهای دیگرخوزستان داریم که میتونن لباس این تیمو که نماد فوتبال خوزستان هست رو بپوشن وخیلی خیلی بیشتر ازاین بازیکنای دره پیتی برای تیم کارآیی داشته باشن . معلوم نیست چرا مسئولین تیم اعتقادی به استفاده از جوونای استان ندارن . کاری که اس خوزستان فصل قبل انجام داد ونتیجه اش راگرفت .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۴
0
0
هیچوقت نمیتونم باور کنم این صنعت نفت همان تیمی بود که هفته گذشته در تبریز تراکتور را در خانه اش و با اونهمه بازیکنان اسمی زمینگیر کرده بود و اگه کمی دقت کرده بودن تراکتور را شکست میدادن . خلاصه اینکه چیدمان خط دفاعی و نحوه بازی بازیکنان و اونهمه پاسهای اشتباه و ..... فقط یک چیز را تداعی میکند که بازی دیروز و نتیجه آن حاصل تبانی و خیانت مدیرعامل - سرمربی و هوری بود و بس تا منصوریانی که در آستانه برکناری از تیم استقلال بود نجات پیدا کند . دیروز یکبار دیگر کثیفی فوتبال ایران را دیدیم .
rama
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۴
0
0
استقلال خوب بازی نکرد و 3 تا گل رو حادثه زد ولی نفت افتضاح بازی کرد
امیدوارم نقاط ضعف برطرف شه و آنالیزورهای تیم نحوه گل خوردن ها رو مرور کنن تا گل های یه شکل نخوریم
تو گل ها دروازه بان مقصر نبود ولی روحیه نداشت و نیاز به چند بازی استراحت داره تا روحیه بازی پیدا کنه
حمید آبادانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۴
0
0
اقای رضا تو اول پرسپولیس درست بنویس بعد بیا سایت صنعت حرف بزن
Ali
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۴
0
0
آقا حمید آفرین
هوری روی دو تا از گل ا مقصر اصلی بود و روی ی گل دیگه هم کم کاری کرد تازه از این آقا بر میاد که از عمد گل بخوره تو رو خدا گلای که از ذوب و گسترش و فولاد و بقیه گلا بیشتر دقت کنید
حیف از تماشاچی های پرشور باید نفت از این دزدی کثیف خالی بشه
به قول یکی از دوستان واقعا یه باشگاه نمیتونه یه فوروارد خوب از داخل یا خارج جذب بکنه خنده داره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۵
0
0
آقای راما شما که میگی هوری روی گلها مقصر نبود میشه بگی کی باید توی شش قدم توپهای ارسالی را قبل از رسیدن به مهاجمان حریف جمع کنه . برو بازی دیشب پرسپولیس و گسترش را نگاه کن تا ببینی دروازبانی و وظیفه دروازبان چیه . همه توپهای ارسالی توی محوطه هیجده قدم را برانوند با چالاکی و پرشهای بلندش جمع میکرد اونوقت هوری ما زحمت پریدن به هوا و جمع کردن توپهای ارسالی توی شش قدم را بخودش نمیداد. /
نانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۶
0
0
اقا رضا اینو بدون که این بازی تبانی بوده همه فهمیدن بعد شما نیاز نیست بیای توسایت مطالب مربوط به نفت نظر بدی برو به همون پرسپولیست برس راستی اون چهارتا رو تو ابادان که خوردین یادت نره فونیکه کجایی تا بازی با پرسپولیس این باند مخوف رفتن دوباره سوراختون میکنیم لنگیا
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها