به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۱۶۳۸۳
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۶
تعداد نظرات: ۳ نظر

پورموسوی: یک هافبک وسط جذب می‌کنیم

پورموسوی: یک هافبک وسط جذب می‌کنیم

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: امیدوارم همانطورکه مقابل تراکتورسازی بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم، فردا نیز بتوانیم نمایش قابل قبولی داشته باشیم.

به‌ گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ‌ایسنا، سیروس پورموسوی، سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر سپاهان حاضر شد و درباره بازی فردا (دوشنبه)، اظهار کرد: ابتدا فاجعه ساختمان پلاسکو را از طرف خانواده‌ ورزش ایران تسلیت می‌گویم. همانطور که می‌دانید فردا بازی سختی مقابل سپاهان داریم. دو تیم از هم شناخت خوبی دارند. خوشحالم فردا دو تیمی بازی دارند که میل به بازی هجومی در آنها دیده می‌شود. امیدوارم بعد از دیدار با تراکتورسازی که خوب ظاهر شدیم بتوانیم در بازی فردا نیز هجومی ظاهر شویم و بتوانیم سه امتیاز این مسابقه را به دست بیاوریم.

پورموسوی درباره تیم فوتبال سپاهان نیز ادامه‌ داد: سپاهان تیم خوبی است و فوتبال رو به جلویی را ارائه می‌دهد. آنها قطعا به دنبال سه امتیاز هستند، اما ما نقاط قوت و ضعف آنها را آنالیز کرده‌ایم و با بازیکنان صحبت کرده‌ایم. امیدوارم طبق صحبت دو، سه روزه‌ای که با بازیکنان تیم داشتیم بتوانیم بازی قابل قبولی را به نمایش بگذاریم و برنده دیدار فردا باشیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در پاسخ به این سوال که چقدر نسبت به تفکرات ویسی شناخت دارید، گفت: هر دو تیم به دنبال فوتبال رو به جلو هستند و فوتبال بسته بازی نمی‌کنیم و دنبال این هستیم که هر کسی بازی را نگاه می‌کند از تماشای آن لذت ببرد. مطمئنا سپاهان تهاجمی بازی می‌کند و شاید دیدار فردا یکی از بهترین بازی‌های لیگ باشد.

وی در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسد استقلال خوزستان هنوز به ثبات لازم دست پیدا نکرده است، خاطرنشان کرد: بعد از بازی با استقلال تهران، یکی از دوستان از من سوال کرد آیا مشکلات مالی تیم حل شده است که تیم‌تان این قدر خوب بازی می‌کند که به او گفتم اصلا چنین چیزی نیست و تنها یک میلیارد تومان به حساب باشگاه واریز شده است. به هر حال وعده و وعیدهای زیادی به ما داده شده است و باید بگویم ما در ۶ ماه گذشته ۲ و نیم میلیارد تومان دریافت کردیم در صورتی که باید تاکنون هشت میلیارد تومان به بازیکنان از فصل قبل و فصل جدید پرداخت می‌کردیم. اما اکنون بازیکنانم به این باور رسیده‌اند که در نیم فصل دوم جدی‌تر به کار نگاه کنند و با تمرکز بیشتری به کار نگاه کنند چرا که هم می‌خواهیم در نیم فصل دوم جزو مدعیان باشیم و هم می‌خواهیم پیش‌بازی‌های خوبی برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا داشته باشیم.

وی بیان کرد: گروه ملی در اصل مالک باشگاه است نه اسپانسر. خود گروه ملی نیز طی ۱۷-۱۸ ماه گذشته که تعطیل شده است، نتوانسته حقوق کارگران خود را هم پرداخت کند. مالک اصلی ما بانک ملی است که این بانک باید به ما کمک کند.

پورموسوی درخصوص حضور تماشاگران نیز خاطرنشان کرد: ما در برخی بازی‌ها واقعا تنها بودیم که می‌توانم به بازی با نفت و گاز گچساران و بازی با سیاه جامگان اشاره کنم که شاید ۱۰۰ نفر هم به ورزشگاه نیامدند ولی از بازی تراکتورسازی به بعد به ورزشگاه آمدند و امیدوارم در بازی فردا نیز بیایند تا سه امتیاز بازی خانگی را کسب کنیم تا بتوانیم به جمع تیم‌های بالانشین اضافه شویم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در پاسخ به این سوال که طی روزهای باقی مانده در فصل نقل و انتقالات قصد جذب بازیکنی را دارید گفت: اگر شرایط مالی اجازه دهد یک هافبک وسط جذب خواهیم کرد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
الموج الازرق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
0
1
سید جان در کنار هافبک دفاع وسط فراموش نشه
خوزستانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
0
2
چرا عاقل کند کاری ..
مگه مجبور بودی با دورقی فسخ کنی که الان دنبال هافبک بکردی
جلیل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۸
0
0
نیاز به یک دفاع وسط با تجربه و هافبک بازی ساز هست.لطفا تا زمان نقل وانتقال فکری بکنید
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها