به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 24
کد خبر: ۱۶۳۷۲
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۶
تعداد نظرات: ۳ نظر

فرهادی: حالم خوب است؛ از خوزستانی‌ها ممنونم

فرهادی: حالم خوب است؛ از خوزستانی‌ها ممنونم

خوزستان اسپورت- بازیکن مصدوم تیم فوتبال اکسین البرز طی روزهای آینده از بیمارستان مرخص می‌شود.

به گزارش خوزستان اسپورت، اسماعیل فرهادی بازیکن باتجربه فوتبال ایران که سابقه سال‌ها بازی در تیم ذوب‌آهن اصفهان را داشته است، روز پنجشنبه گذشته در جریان بازی تیم‌های استقلال اهواز و اکسین البرز به‌شدت آسیب دید و بلافاصله به بیمارستان منتقل شد.

پزشکان بیمارستان گلستان اهواز با توجه به شدت ضربه وارده و خونریزی داخلی اسماعیل فرهادی، اقدام به تخلیه خون از منطقه آسیب‌دیده کرده و سپس وی را برای ادامه درمان به بیمارستان آپادانا منتقل کردند.

با گذشت دو روز از آسیب‌دیدگی اسماعیل فرهادی، وضعیت این بازیکن بهتر شده و امید می‌رود که طی روزهای آینده از بیمارستان مرخص شود.

این بازیکن بااخلاق که امروز مورد عیادت گروهی از هواداران، مربیان و بازیکنان تیم استقلال اهواز قرار گرفته بود، در رابطه با آخرین وضعیت خود گفت: خدا را شکر با اقدامات و مراقبت‌هایی که پزشکان انجام داده‌اند، وضعیتم در حال حاضر بهتر شده است. طی روزهای آینده از بیمارستان مرخص می‌شوم و به‌دلیل شکستگی دنده‌هایم باید مدتی را به استراحت بپردازم.

اسماعیل فرهادی افزود: جا دارد تشکر ویژه‌ای از کادر پزشکی بیمارستان‌های گلستان و آپادانا اهواز و مردم خوزستان خصوصاً مجموعه باشگاه استقلال اهواز داشته باشم که در این دو روز پیگیر وضعیتم بودند و در بیمارستان حضور یافتند.

به گزارش خوزستان اسپورت، دیدار تیم‌های استقلال اهواز و اکسین البرز روز پنجشنبه سی‌ام دی‌ماه در استادیوم تختی اهواز به انجام رسید و با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

فرهادی: حالم خوب است؛ از خوزستانی‌ها ممنونم


پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
حمید آبادانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۲
0
5
خدایا شکرت انشالا تنت همیشه سالم باشه
استقلال اهوازی
|
Saudi Arabia
|
۰۱:۱۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
0
5
زنده باد استقلال اهواز و هوادارانش و ارزوی سلامتی برای اقای فرهادی
الموج الازرق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
0
0
از ته دل خوشحال شدم بخدا....زنده باشی اسماعیل جان
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها