به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 16
کد خبر: ۱۶۳۶۹
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۸
تعداد نظرات: ۱ نظر

کریمی: استقلال همیشه استقلال است

کریمی: استقلال همیشه استقلال است

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: بازی هفته گذشته استقلال ملاک ما نیست. استقلال همیشه استقلال است.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، فیروز کریمی در نشست خبری قبل از دیدار مقابل استقلال در هفته هجدهم لیگ برتر، گفت: بازی با استقلال بسیار سخت است، بازی هفته گذشته استقلال ملاک ما نیست. استقلال همیشه استقلال است و ما از این تیم شناخت کافی داریم. امیدواریم بتوانیم با یک بازی تماشاگر پسند فوتبالی خوب ارائه دهیم و نتیجه بگیریم.

وی افزود: کسب 2 امتیاز در هر بازی یک استاندارد بین المللی است و در هر لیگ نشان دهنده قهرمانی است. تیم ما با همین سبک بازی نخواهد کرد. شخصیت سابق صنعت نفت کم کم به دست می‌آید تلاش می‌کنیم ابتدا فوتبال خوبی ارائه دهیم. برخی از هواداران به ما گفتند حتی اگر گل مساوی را نمی‌زدیم فوتبال قابل قبولی که انجام دادیم آنها را راضی کرده است. هواداران به عنوان یک پیروزی از بازی ما مقابل تراکتورسازی یاد کردند. سعی ما این است که فوتبال زیبایی ارائه دهیم. در آبادان با یک فوتبال الکی نمی‌توان توقع حمایت داشت. مردم آبادان دنبال فوتبال خوب هستند. سعی می‌کنیم در کنار فوتبال خوب نتیجه هم بگیریم.
سرمربی صنعت نفت در مورد غیبت بازیکن برزیلی تیمش، تصریح کرد: مرخصی این بازیکن قبل از حضور من اتفاق افتاد. به ما گفتند او به مرخصی رفته است و سپس تاریخ انقضای گذرنامه او گذشته است. باید کاری می‌کردند که این مشکل به وجود نیاید. در کل او مجوز داشته است. گذرنامه او را هم دیدم که جدید است. چیزی که به من مرتبط می‌شود این است که او باید خودش را نشان دهد. دیروز از این بازیکن تست گرفتیم و شرایط او خوب بوده است. ظاهرا او خودش به صورت اختصاصی تمرین می‌کرده است. برای این بازیکن درخواست جریمه کردم. او دو بازی نبوده است. دو بازی نبوده و دو بازی هم خودم برایش خواستار جریمه از قراردادش را داشتم.
وی افزود: بازیکنانی به ما اضافه شدند. بازیکنانی مثل بهادر عبدی، عزیز معبودی و ... قبلا با من کار کردند. با توجه به فشردگی مسابقات لیگ باید بازیکنانی را بیاوریم که تجربه کار با من را داشتند و تاکتیک کاری من را بدانند. اگر کسی نمی‌دانست فکر می‌کرد بازیکنان ما دو سال است با هم کار کردند. می خواهیم به وحدت تاکتیکی برسیم.

سرمربی صنعت نفت در مورد اینکه آیا قصد جذب آرش برهانی را دارد،‌گفت: خیر. او اصلا کجا هست؟ در ایران حضور دارد؟

وی بعد از اینکه شنید برهانی در پیکان بوده و از این تیم جدا شده است، اظهار داشت: حتما با آرش برهانی صحبت می‌کنم. نمی‌دانستم او مصدوم بوده که شما اعلام کردید. با برهانی هم صحبت می‌کنیم و از تجربیات او استفاده می‌کنیم. او بعد از رضا عنایتی دومین گلزن لیگ برتر است. حتی عنایتی را هم می‌خواستیم که به این بازیکن رضایت نامه ندادند. یک چیز جالب را به شما اعلام می‌کنم. به کمیته پزشکی رفتم. تست کاری بازیکنان را نگاه می‌کردم. آمار آمادگی بدنی عنایتی جزو بهترین‌ها بود. در بازی مقابل ما او از محوطه 18 قدم ما تا محوطه 18 قدم خودشان در طول بازی تردد می کرد. از پیرلو هم با سن بالا خواستار بازگشت به تیم ملی شدند. سن در فوتبال زیاد اهمیت ندارد.

سرمربی صنعت نفت در مورد سیستم بازی تیمش، عنوان کرد: سیستم بازی ما 4-3-3 است اما در حمله بر تعداد نفرات ما افزوده می‌شود. 5 نفره حمله می‌کنیم. تیم یک حالت شناور دارد.

وی در پایان خطاب به هواداران، اظهار داشت: هواداران ما فوتبال را می‌شناسند آنها اختلافی دارند. هواداران بی چشم و رو نیستند. بعد از 10 سال که به اهواز می‌روم آنها به خاطر نتایجی که در این شهر گرفتم قدردان من هستند. خوزستانی‌ها افراد دلی هستند. هواداران کدورت جزئی با حسن هوری داشتند. هوری برای این تیم زحمت کشیده و بیشترین زمان کاپیتان این تیم در لیگ برتر بوده است. بنا بر آمار جزو 5 گلر لیگ است. او بد کار نکرده است.

به گزارش خبرگزاری فارس، در اواخر نشست کریمی برای نشست دوم علیرضا منصوریان وارد سالن شد که این دو نفر با یکدیگر برخورد گرمی داشتند و کریمی در مورد منصوریان گفت: در استقلال که حضور داشتم علیرضا منصوریان خیلی زحمت کشید و با مصدومیت زانو خیلی دوندگی می‌کرد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
علی بغلانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۲
0
4
استقلال برا خودش استقلاله .این حرفا حالیمون نیست
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها