به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۱۶۳۳۵
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۳
تعداد نظرات: ۱ نظر

طیبی: اخراجم مقابل استقلال عمدی نبود

طیبی: اخراجم مقابل استقلال عمدی نبود

خوزستان اسپورت- کاپیتان تیم فوتبال استقلال خوزستان اعتقاد دارد که داور در نشان دادن کارت زرد اول به وی سختگیرانه عمل کرده است.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایران ورزشی، محمد طیبی کاپیتان استقلال خوزستان اگرچه عملکرد خیلی خوبی مقابل استقلال داشت و توپ‌های خوبی از مهاجمان آبی تهرانی گرفت اما به خاطر 2 خطا، 2 کارت زرد گرفت و اخراج شد و بازی بعدی را از دست بدهد. بازی مقابل سپاهان که هدایت آن را عبدالله ویسی به عهده دارد. این مساله باعث شد حرف و حدیث‌های زیادی در مورد طیبی به وجود بیاید. هرچند که طیبی همیشه گفته عرق خاصی به استقلال خوزستان دارد و در این تیم به چیزی جز موفقیت آن فکر نمی‌کند.

محمد طیبی کاپیتان استقلال خوزستان درباره این پیروزی ارزشمند، اخراجش از بازی، گل آلویس نانگ و ... توضیح می‌دهد.

مثل بازی رفت، توانستید در بازی برگشت مقابل استقلال تهران هم به پیروزی 2 بر یک برسید و 3 امتیاز ارزشمند به دست بیاورید.
 بله، همانطور که در جریان بودید ما در نیم فصل اول مشکلات مالی زیادی داشتیم که باعث شد تمرکزمان به هم بریزد. خدا را شکر حالا که مشکلات کم‌کم دارد حل می‌شود، تمرکز لازم را به دست آوردیم و بازی‌های خوبی انجام می‌دهیم. همانطور که خود قلعه‌نویی هم گفته بود در بازی با تراکتور، حق‌مان برد بود و بدشانسی آوردیم. به هر حال وقتی گل نزنی، گل می‌خوری. ما در بازی با تراکتور چنین شرایطی داشتیم. در بازی با استقلال البته جبران کردیم و حتی می‌توانستیم 2 گل دیگر بزنیم. استقلال تیم بزرگی است که 3 امتیاز این بازی کمک زیادی به روند رو به رشدمان خواهد کرد.

به نظر می‌رسد این برد، انگیزه و روحیه تیم را هم بالا برده.
 شک نکنید که همینطور است. ما همان تیم سال قبل هستیم که قهرمان شد. تنها دلیلی که باعث شد این فصل نتوانیم مثل گذشته نتیجه بگیریم، مشکلات روحی و روانی بود که به خاطر مشکلات مالی به وجود آمده بود. الان ما در بازی با تراکتور و استقلال که تیم‌های بزرگی هستند نشان دادیم کم‌کم داریم همان تیم قدرتمند فصل قبل می‌شویم.

خودتان قبل از بازی فکر می‌کردید استقلال را در تهران ببرید؟
 بله، اتفاقا من خودم قبل از بازی به همه بچه‌ها گفتم به جز برد به هیچ چیز فکر نکنید. ما تیم خودمان را باور داریم و می‌دانیم با این بازیکنان می‌توانیم هر حریفی را شکست دهیم.

آرش افشین خیلی برای گلزنی در این بازی انگیزه داشت اما موقعیت خوبی که نصیبش شده بود را به راحتی از دست داد.
 آرش خیلی بهتر از بازی قبل بود و مطمئنا بازی به بازی با تیم هماهنگ‌تر می‌شود و بهتر کار می‌کند که بدون شک خیلی به درد تیم می‌خورد.

چرا در این بازی اخراج شدی؟ با تجربه بالایی که داری بعید بود اینطور کارت بگیری.
 کارت اولم واقعا خیلی سختگیرانه بود. پای بازیکن به صورتم خورد اما داور به من کارت داد. برای کارت دوم قبول دارم که داور تصمیم درستی گرفت.

چرا اینقدر دیر بیرون رفتی؟
 باید بازوبند را به جانشین می‌دادم برای همین طول کشید.

انگار همین مساله باعث شد هواداران استقلالی در صفحه شخصی‌ات، واکنش‌های بدی داشته باشند.
 نمی‌دانم به خاطر این بود یا هر چیز دیگر اما هواداران استقلال رفتار بدی با من داشتند و خیلی به من ناسزا گفتند. به هر حال آنها از شکست تیم‌شان ناراحت بودند و عجیب نبود که چنین واکنشی داشته باشند.

با این اخراج، حرف و حدیث‌های زیادی هم به وجود آمده چون بازی بعدی مقابل تیم ویسی بازی دارید و نیم فصل هم از سپاهان پیشنهاد داشتی.
 من روزی که بازی دارم به چیزی جز همان بازی فکر نمی‌کنم. باور کنید اصلا نمی‌دانستم بازی بعدی مقابل سپاهان است و اخراجم اصلا عمدی نبوده. همانطور که گفتم داور خیلی سختگیرانه تصمیم گرفت.

در بازی با استقلال خوزستان گل آلویس نانگ هم درست بود که کمک داور به اشتباه آفساید گرفت.
 صددرصد گل نانگ آفساید نبود. من خودم چون نزدیک صحنه بودم می‌دانستم کمک داور اشتباه کرده است.

جالب است که هیچ اعتراضی به این اشتباه نداشتید؟
 برای ما احترام به داور خیلی مهم است و هیچ‌وقت به داور اعتراض نمی‌کنیم.

اما بعد از آن حسن بیت‌سعید یک گل استثنایی زد.
 واقعا استثنایی بود. از اینکه حسن دوباره پایش به گلزنی باز شده خیلی خوشحالم و امیدوارم این گلزنی ادامه داشته باشد چون او بازیکن خیلی خوبی است که ان‌شاءا... به اردوی تیم ملی دعوت شود.

رحیم زهیوی هم بعد از بردتان یک پیام تبریک جالب داد.
 رحیم با این پیام نشان داد دلش با تیم است. جای خالی او هم توی زمین، هم بیرون زمین، در تمرینات و همه جا برای من حس می‌شود چون او دوست صمیمی‌ام است. الان خیلی خوشحالم که مصدومیتش برطرف شده و به بازی مقابل الغرافه می‌رسد. برای رحیم همیشه بهترین‌ها را آرزو می‌کنم.

مقابل سپاهان فکر می‌کنی بتوانید ببرید؟
 شک نکنید می‌بریم. ما باید از همه بازی‌های خانگی‌مان بیشترین امتیاز را به دست بیاوریم تا به جایگاه خوبی برسیم.

فکر می‌کنی در پایان فصل کجای جدول قرار بگیرید؟
 مطمئنا جزو 5 تیم بالای جدول می‌شویم چون با همه وجودمان برای استقلال خوزستان بازی می‌کنیم. اگر مشکلات اول فصل نبود بدون شک الان بالای جدول بودیم.

اما در نیم فصل دوم درگیر لیگ قهرمانان آسیا هم خواهید شد.
 بله اما مشکل استقلال خوزستان فقط مسائل روحی و روانی بود وگرنه ما همان تیم سال قبل هستیم. همان تیمی که قهرمانی ایران را به دست آورد. الان هم به جز لیگ برتر، تلاش می‌کنیم در لیگ قهرمانان آسیا نماینده خوبی برای ایران باشیم. از این به بعد استقلال خوزستان جدیدی خواهید دید.

قبلا گفته بودی پدرتان استقلالی است. برای ایشان هم کری می‌خوانی؟
 احترام به پدر و مادر واجب است و هیچ وقت به خودم اجازه نمی‌دهم برای پدرم کری بخوانم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
rama
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
0
0
اینکه تو دو دقیقه از دقیقه 91 به بعد دو تا کارت بی دلیل گرفتی چه ترجمه ای میتونه داشته باشه
شما با اینکه کاپیتان هستین واقعا بازیهای بعدیتون رو نمیدونین که با چه تیم هایی بازی دارین؟؟
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها