به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۱۶۳۱۵
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۸
تعداد نظرات: ۳۰ نظر

فولاد 0 – پرسپولیس 3؛ بدترین باخت فصل فولاد

فولاد 0 – پرسپولیس 3؛ بدترین باخت فصل فولاد

خوزستان اسپورت:
هفته هفدهم لیگ شانزدهم – استادیوم غدیر اهواز
چهارشنبه 29 دی 95 – ساعت 15:20
فولاد خوزستان 0 – پرسپولیس تهران 3
گل‌ها: عبدالله کرمی (2- گل به‌خودی) وحید امیری (11) علی علیپور (48)
داور: محمدرضا اکبریان
کمک داوران: سعید علی‌نژادیان و هادی طوسی
اخطار: ساسان انصاری (فولاد) - محمد انصاری، حسین ماهینی، محسن مسلمان (پرسپولیس)
تماشاگر: 30 هزار نفر

فولاد خوزستان: وحید طالب‌لو، سروش سعیدی، ایوب والی، عبدالله کرمی، سینا مریدی، حمید بوحمدان، احمد عبدالله‌زاده (52- ارنست ان‌فور)، ماتیاس چاگو (46- محمود مطلق‌زاده)، اسماعیل شریفات، عبدالله ناصری (70- بهرام رشیدفرخی) و ساسان انصاری
سرمربی: نعیم سعداوی

پرسپولیس تهران: علیرضا بیرانوند، حسین ماهینی، سیدجلال حسینی، محمد انصاری، صادق محرمی، کمال‌الدین کامیابی‌نیا، محسن مسلمان (90- حمیدرضا طاهرخانی)، سروش رفیعی (75- سامان نریمان‌جهان)، وحید امیری، علی علیپور و مهدی طارمی (88- ولادیمیر پریموف)
سرمربی: برانکو ایوانکوویچ

خلاصه بازی
تیم فوتبال فولاد خوزستان با شکست سه بر صفر مقابل پرسپولیس، متحمل سنگین‌ترین باخت خانگی در لیگ شانزدهم شد.

پرسپولیس در اولین حادثه بازی به یک گل بادآورده رسید و ضربه سر عبدالله کرمی به اشتباه دروازه تیم خودی را گشود. این گل را ساسان انصاری می‌توانست در دقیقه سوم جبران کند اما شانس با مهاجم فولاد یار نبود و توپ از بالای دروازه پرسپولیس به خارج رفت. ساسان انصاری در دقیقه دهم نیز صاحب فرصت مناسب شد اما خط دفاعی پرسپولیس اجازه گلزنی به وی نداد و تیم میهمان لحظاتی بعد به گل دوم رسید.

پرسپولیس که عبور از مدافعان کناری فولاد و ارسال توپ به درون محوطه جریمه فولاد را در برنامه داشت، در دقیقه یازدهم از همین راهکار به گل رسید و غفلت کامل خط دفاعی فولاد همراه با خروج اشتباه طالب‌لو زمینه ساز گل وحید امیری شد تا سکوهای فولادی در بهت فرو بروند.

فولاد خوزستان پس از دقایقی توانست کمی به بازی برگردد و حملاتی را روی دروازه پرسپولیس طراحی کند. ضربات انصاری و شریفات در دقایق 20 و 28 خطرات خلق شده بازیکنان فولاد بودند و در دقیقه 30 هم در پی برخورد مدافع پرسپولیس با ساسان انصاری، فریاد پنالتی از سوی فولادی‌ها بلند شد اما داور دستور به ادامه بازی داد تا مورد اعتراض قرار بگیرد.

ضربه قیچی برگردان مهدی طارمی در دقیقه 32 که با یک ارسال از منطقه چپ خط دفاعی فولاد پایه‌گذاری شده بود، به بالای تیر افقی دروازه میزبان برخورد کرد و به بیرون رفت. شوت زمینی سروش رفیعی در دقیقه 45 هم آخرین فرصت خطرناک نیمه نخست بود که توسط طالب‌لو به کرنر رفت و داور سوت پایان این نیمه به نشانه برتری دو بر صفر پرسپولیس را به‌صدا در آورد.

فولاد خوزستان نیمه دوم را با یک تغییر در خط میانی آغاز کرد و مطلق‌زاده جایگزین ماتیاس چاگو شد اما باز هم برتری در میانه میدان از آن پرسپولیس بود و این تیم در سومین دقیقه از این نیمه با یک ارسال از کنار و ضربه سر به گل سوم رسید.

حملات احساسی یاران فولاد برای جبران نتیجه غافلگیرانه و بازی هوشمندانه یاران پرسپولیس که با سه گل پیش افتاده بودند، در ادامه این نیمه مشهود بود. ورود ارنست ان‌فور و بهرام رشیدفرخی به خط حمله فولاد اگرچه سیمای این تیم را هجومی‌تر کرد، اما دفاع بابرنامه یاران پرسپولیس و خروج‌های متوالی علیرضا بیرانوند، باعث قطع شدن حرکات تهاجمی فولاد می‌شد و پرسپولیسی‌ها فرصت زدن ضربات آخر را به یاران فولاد نمی‌دادند.

ضربات سروش رفیعی و محسن مسلمان به سمت دروازه فولاد و چند ضربه از ساسان انصاری به سمت دروازه پرسپولیس از فرصت‌های قابل ذکر نیمه دوم بودند اما هیچ‌کدام به گل تبدیل نشدند تا این بازی با نتیجه سه بر صفر به سود پرسپولیس خاتمه پیدا کند.

شرح گل‌ها
0-1 (پرسپولیس): پرتاب بلند اوت از وحید امیری به درون محوطه جریمه فولاد خوزستان، با ضربه سر عبدالله کرمی مدافع تیم میزبان به درون دروازه این تیم چرخید تا پرسپولیس از روی اولین حادثه بازی به گل اول برسد.

0-2 (پرسپولیس): محسن میلمان از مقابل سینا مریدی مدافع چپ فولاد توپ را به محوطه جریمه ارسال کرد تا وحید امیری در میان غفلت مدافعان و خروج درازه‌بان فولاد گل دوم پرسپولیس را رقم بزند.

0-3 (پرسپولیس): وحید امیری بدون ایجاد مزاحمت از سوی مدافعان میزبان، توپ را روی دروازه فولاد فرستاد و مهدی طارمی با ضربه سر توپ را برای علی علیپور فراهم کرد تا این بازیکن از مقابل سروش سعیدی توپ را وارد دروازه فولاد کند. خروج ناقص طالب‌لو نیز در کنار غفلت مدافعان فولاد در این صحنه به‌ ثبت گل پرسپولیس کمک کرد.

در حاشیه
* درهای ورزشگاه از چند ساعت مانده به آغاز مسابقه باز شدند تا هواداران پرسپولیس که از شهرهای دور و نزدیک به اهواز رسیده بودند، زودتر از موعد به داخل ورزشگاه هدایت شوند.
* بازی قرار بود رأس ساعت 15 آغاز شود اما به‌دلیل ورود غیرمجاز هواداران پرسپولیس به جایگاه ویژه، این دیدار با بیش از بیست دقیقه تأخیر شروع شد.
* بختیار رحمانی که دیروز با فولاد خوزستان قرارداد بسته بود، با حضور در ورزشگاه به تماشای بازی پرداخت.
* برانکو و نعیم سعداوی با یکدیگر برخورد گرمی داشتند و این دو سرمربی به سمت نیمکت یکدیگر رفته و با هم خوش و بش کردند.
* ساسان انصاری و وحید طالب‌لو به همراه چاگو سه بازیکن فولاد بودند که به سمت نیمکت پرسپولیس رفتند.
* سروش رفیعی و محسن مسلمان بازیکنان پرسپولیس بودند که به سمت نیمکت فولاد رفتند. همچنین حسین ماهینی هم با فولادی‌ها خوش و بش گرمی داشت.
* وقتی سروش رفیعی برای کسب رخصت از نعیم سعداوی سمت او رفت با استقبال سرد سرمربی تیم اهوازی مواجه شد. این در حالی بود که سعداوی محسن مسلمان را در آغوش گرفت و با او خوش و بش کرد.
* پیش از شروع بازی بنر بزرگی در ورزشگاه نصب شده بود که بر روی آن از تیم استقلال اهواز حمایت شده بود، اما پیش از شروع بازی مسئولان ورزشگاه این بنر بزرگ را جمع‌ کردند.
* عبدالله کرمی در دقیقه دوم بازی به اشتباه دروازه تیم خودی را گشود اما گزارشگر تلویزیونی بازی اصرار داشت که این گل را مهدی طارمی زده است.
* ساسان انصاری در دقیقه 30 به‌دلیل اعتراض به داور کارت زرد گرفت. اعتراض مهاجم فولاد به‌خاطر نادیده گرفته شدن صحنه مشکوک به پنالتی در محوطه جریمه پرسپولیس بود.
* در اواسط نیمه اول اعتراض هواداران فولادی به ماموران نیروی انتظامی به اوج خود رسید چرا که آنها اعتقاد داشتند چرا باید جایگاه اصلی ورزشگاه به هواداران پرسپولیس اختصاص داده شود در حالی که آنها میزبان هستند.
* نیمکت تیم فولاد خوزستان در دقایق پایانی نیمه اول به قضاوت محمدرضا اکبریان اعتراض کرد.
 * در پایان نیمه اول نیمکت‌نشینان فولاد در زمین ماندند تا خود را برای ورود به زمین آماده کنند. اما پرسپولیسی‌ها همه راهی رختکن شدند.
* اشتباهات مکرر در منطقه دفاعی تیم فولاد خوزستان، در نیمه دوم نیز پابرجا بود و هر حمله ساده پرسپولیس، استرس را به تماشاگران فولاد وارد می‌کرد.
* علی علیپور برای اولین بار در لیگ شانزدهم موفق به گلزنی شد و دروازه فولاد را باز کرد.
* در یک صحنه هواداران پرسپولیس اشیایی را به سمت اسماعیل شریفات پرتاب کردند که حسین ماهینی به سمت آنها آمد و از آنها خواست که این کار را نکنند.
* زمانی که بازیکنان ذخیره پرسپولیس قصد گرم کردن داشتند، جلال مرادی ناظر بازی به محل گرم کردن آنها ایراد گرفت.
* تعدادی از هواداران فولاد خوزستان از اواسط نیمه دوم به‌سمت درهای خروجی ورزشگاه حرکت کردند و ترجیح دادند شاهد ادامه نمایش بد این تیم نباشند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳۰
بیات
|
Germany
|
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۹
5
5
این بازی چند تا نکته داشت:
1. امروز روز فولاد نبود و شکست کاملا حق اونها بود.
2. تماشاگران هیچ نقشی در شکست فولاد نداشتند.
3. بعضی از افراد، مرد روزهای بزرگ نیستند.
4. ارنست انفور خرید ناموفق فولاد بوده است.
5. نحسی برنامه نود روی ساسان انصاری کمی با تاخیر انجام شد... مرسی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۹
10
3
تا ابد یادتون نره
پاسخ ها
داود
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۹
گل ذوب آهن رو می گی یا بازی با قشقایی؟
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۹
8
2
حالا دوستایی که البته طرفدار استقلال ت بودن ونظر میدادن که پرسپولیس الکی صدره فهمیدن که اینطور نیست.وحقش قهرمانیه.تازه فولاد شانس اورد بیشتر نخورد.البته از ارزشای فولاد کم نمیشه چون پرسمولیس فراتر از لیگ ایرانه.
پاسخ ها
داود
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۹
یه جوری میگی فراتر از لیگ ایرانه انگار هنر کرده، پرسپولیس اصلی بازی با قشقایی بود، کل مسلی پوشای لیگ بهش دادن شاید امسال بعد از 10 سال قهرمان بشه، هفته قبل به زور تو آزادی یکی زد به سایپا رده چهاردهم جدول، یادت نرفته که.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۹
6
3
فقط سکوت کنید!!!
بیرگانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۹
1
6
فولاد افتضاح بود بخصوص در خط دفاع و در کل تیم اصلا برنامه نداشت.
نوید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۹
0
10
خط دفاع افتضاح بود بخصوص چپ و راست جای خالی جماعتی و وکیا.
ساسان تکروی میکرد بخاطر کری با برانکو دوس داشت گل بزنه به هیچکی پاس نمیداد
خط هافبک خوب نمیدویدن وسطو داده بودن
طالبلو روز بدش بود
اعصابمون بهم ریخت با این بازی
رمز قهرمانی امسال
|
United States of America
|
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۹
1
4
برد ماشین سازی و باخت به لنگیها خلاصه میشه هرتیمی ماشین روبرد به لنگیها میبازه گسترش ببین چجوری میبازه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۹
گسترش که پارسال تمام تلاشش رو کرد پرسپولیس رو قهرمان کنه، اقای خاص، امسال که دیگه نهایت همکاری رو می کنه.
فواد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۹
4
6
پرسپولیس شانس اورد که فولاد ،فولاد همیشگی نبود .
فولاد شهر اهواز
|
Germany
|
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۹
2
6
هوادارا فهیم فولاد از این شکست ناراحت نباشید والله باید به این برد مافیا خندید . صدر لیگ تیمی بدون کوچکترین تاکتیک ..... تسلیت به فوتبال ایران
عماد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۹
5
1
شما مطمئن باشید بقیه تیمها هم از پرسپولیس شکست سخت میخورند. چون دیگه قرار نیست تمرینات پرسپولیس برای تیم ملی تعطیل بشه. پرسپولیس دو هفته به پایان لیگ قهرمان میشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۳۰
خیلی هنر میکنه کل ملی پوشا رو بهش دادن که قهرمان بشه؟ همین قلعه نوعی یه زمانی با سپاهان با اختلاف 10 امتیاز قهرمان شد.
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۹
4
3
ارنست انفور که چند ماه کنارفولاد تمرین می کنه ولی اصلا بابازیکنان هماهنگ نبود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۹
0
8
این باخت فولاد فقط ضعف فنی و دروازبان
فولادین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۹
1
6
همه امروز بد بودن مخصوصا کادر فنی که تو شرایط سخت نمیتونه تاکتیک تیمو عوض کنه یا به تیم شوک وارد کنه
حمید آبادانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۹
1
7
ماپرسپولیس تو آبادان بیچاره می کنیم انتقام فولاد میگیریم قابل توجه تهرانیا یه مورچه نمی تونه بیاد استادیوم آبادان پرسپولیس تشویق کنه 2باخت پرسپولیس توجهنم آبادان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۹
5
1
حمید آبادانی چه ربطی به تماشاگر داره عمو. تو 40 سال پیش سیر میکنی. سبک بازی پرسپولیس رو با صنعت نفت مقایسه کن بعد نظر بده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۹
1
5
پرسپولیس 10 سال فقط تحقیر میشد همه میزدن تو سرش بزار چند سالم اونا خوش باشن روز ماهم میرسه امسال برا شما
صدر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۹
0
5
فولاد بعد از برد مقابل نفت آبادان دیگه بازی خوب نکرد حالا یا خیلی مغرور شدند یا هر چز دیگه خدا میدونه اما کلا امروز ارنج خوب نبود . تعویض ها هم خوب نبود مخصوصا تعویض چاگو با مطلق زاده .نبود وکیا هم تاثیر گذار بود و همچنین جدایی جماعتی . کلا سعداوی با این ترکیب و این وضعیت بازیکنها و از همه مهمتر تکروی و عدم هماهنگی به مشکل بر میرخورد . سه بازی و یک امتیاز . هفتهدبعد هم با ذوب آهن اگر باخت بیاورند میشه 4 بازی و یک امتیاز !!!کلا تیم مشکل داره و ارنج و مربی هم بی تقصیر در باخت نبودند .
احمد بابادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۹
4
0
بعنوان یک پرسپولیسی.که تازه از ورزشگاه برگشتم.میگم که فوتبال وبرد وباخت.به تیم فولاد وهواداران واقعی این تیم خسته نباشید میگم.فقط این تعداد هوادار پرسپولیس پاسخ محکمی بود به هتاکان
حمید آبادانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۹
1
3
اقای ناشناس به این میگن تماشاگر صنعت نفت یه مورچه تهرانی نمی تونه پاشو تو استادیوم بزاره بیچاره میشه دومن پرسپولیس یادش نره 4تایی شد تو آبادان ما منتظرپرسپولیس تو جهنم زرد هستم باگریه بدرقش می کنیم بره تهران
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۹
0
3
آقای داود اولا بازیکنا پرسپولیس از قبل که همشون ملی پوش نبودنه.برانکو ساختشونه تا ملی پوش بشن.دوما خرید بازیکنم هنر یک تیمه.بعدشم قشقایی که میگی 11بازیکن فیکسش واون بازی نزاشت.دست کم هم گرفت.خود برانکو هم میلی به حذفی نشون نمیداد وتمرکزش وگذاشته لیگ واسیا
اون دوستی که میگه ابادان جبران میکنیم پرسپولیسی که ما میبینیم دیگه گذشت دورانی که بخواد بخاطر تماشاگرا حریف تحت تاثییر قرار بگیره.بازی امروزم فولاد کم هوادار نداشت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۳۰
راست می گی یادم رفته بود، وحید امیری، جلال حسینی، بیرانوند و سروش رفیعی و رامین رضائیان از پرسپولیس رسیدند به تیم ملی، ضمنا بله خرید بازیکن هنر بخصوص هنر وزیر محترم ورزش که فرار کرد، چون اومد گفت نفت منحل مبشه میره شمال بازیکناش فرار کردند رفتند پرسپولیس بعدش هم گفت غلط کردم، فرار کرد. این یعنی همون حرف سید سیروس پورموسوی که گفت کل کشور بسیج شدند بالاخره پرسپولیس بعد ده سال قهرمان بشه.
بختیاری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۹
3
0
داوود جون خواهشا از خودتون مایه بذارید نه دیگران
طوفان سرخ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۹
0
3
فوتبال توپ گرد.یه روز ما پرسپولیسی ها می بریم یه روز شما فولادی ها.اما همه مشکل ما این است که چند روز فقط یه عده ای داشتند به پرسپولیس های خوزستان توهین وتهدید می کردند
پرسپولیس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۹
0
3
این بازی تمام شد.با تمام رقابت های هواداران دو تیم قبل از بازی.اما فوتبال ادامه دارد.به امید سربلندی مردم خوزستان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۳۰
1
1
وزندگي ادامه دارد اي كاش هزاران بار جماعتي تو تركيب بود وجاش تااخر فصل مشهوده وكساني كه از ارنست انتقاد ميكنن اشتباه محض اولن اينكه هنوز تو تيم جا نيفتاده هنوز دوبازي انجام داده دوما وقتي ارنست وارد زمين شد كمي فولاد تحرك داشت موسوي شادگان
danesh
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۱
0
0
باختیم که باختیم دنیا به اخر نرسیده که بارسا و بقیه تیمها میبازن .. بازی یه سر برد یه سر باخت
بازی با پرسپولیس خوب نبودیم تیم مشکل دفاع داشت و روحی مشکل داشت ... با این باخت خیلی از ضعف های تیم معلوم شد امید وارم که ضعف تیم برطرف شه و بازی های بعد جبران کنیم ...
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها