به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۱۶۳۰۴
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۷
تعداد نظرات: ۱۱ نظر

عبدالله‌زاده: موضوع پرسپولیس نهایی نشده است

عبدالله‌زاده: موضوع پرسپولیس نهایی نشده است

خوزستان اسپورت- مدافع تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: کسب تساوی مقابل تراکتورسازی در شرایطی که عقب افتاده بودیم و عملکرد بسیار خوبی داشتیم، به ما چسبید.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، علی عبدالله‌زاده در مورد تساوی دو بر دو تراکتورسازی و صنعت نفت آبادان گفت: در تبریز هوا بسیار سرد بود و زمین ورزشگاه یادگار امام کیفیت خوبی نداشت. بازی هفته قبل ماشین‌سازی در این زمین باعث شده بود که زمین نابود شود. از طرف دیگر خودم تجربه بازی در این هوای سرد را نداشتم و این مسئله کارمان را خیلی سخت کرد.

وی افزود: در جریان بازی عملکردمان بسیار خوب بود و بدون شک مالکیت ما بر توپ بسیار بیشتر از تراکتورسازی بود. این تیم روی حرکت محمد ابراهیمی و شوت زیبایی که به سمت دروازه زد، به گل رسید. در ادامه ما گل تساوی را زدیم، اما بار دیگر با از دست دادن چند موقعیت خوب روی یک صحنه گل خوردیم، ولی در نهایت گل تساوی را به ثمر رساندیم تا امتیاز‌ها تقسیم شود. بعد از چند باخت متوالی که روحیه ما را بد کرده بود، پیروزی در هفته شانزدهم و تساوی در دیدار اخیر به تیم ما دلگرمی داده و روحیه ما بالا رفت.

مدافع صنعت نفت در رابطه با گلی که به ثمر رساند، اظهار داشت: این گل خیلی به من چسبید. بازیکنان زحمت زیادی کشیدند، ولی در اواخر بازی عقب افتادیم. در جریان بازی با خودم فکر می‌کردم و می‌گفتم این حق ما نیست که اینقدر خوب کار کنیم ولی بازنده شویم. در نیمه اول یک توپ نصیب من شد که با ضربه سر آن را به سمت دروازه زدم، ولی توپ به گل تبدیل نشد. یک شوت هم در نیمه دوم زدم، وقتی توپ سوم رسید باید حتماً آن را به گل تبدیل می‌کردم که خوشبختانه این اتفاق افتاد و حاصل زحمات کل تیم به ثمر نشست تا دست‌خالی میدان را ترک نکنیم. گل زدن به تراکتورسازی و تیمی که هدایتش برعهده قلعه‌نویی است، ارزش زیادی دارد.

عبدالله‌زاده در رابطه با اینکه آیا شوک حاصل از تغییر مربی باعث شده در دو هفته اخیر عملکرد بهتری داشته باشند، گفت: صد درصد همین‌طور است، اینکه باشگاه تصمیم به تغییر مربی گرفته، دلیلی بر عملکرد بد نادر دست‌نشان نبوده است. ما از لحاظ روحی کمی افت کرده بودیم و تیم‌مان در مسیر باخت قرار داشت. خوشبختانه تغییر مربی و تاکتیک تیم جواب داده و با شوک حاصله در این دو هفته نتایج بدی نگرفتیم. امیدوارم این روند را در ادامه لیگ هم از صنعت نفت مشاهده کنیم. کریمی مربی بسیار خوبی است.

وی در مورد دیدار هفته هجدهم تیمش مقابل استقلال خاطرنشان کرد: هر تیمی که به آبادان می‌آید بازی در جو این شهر برایش بسیار سخت است. البته استقلال تیم باتجربه‌ای است که شاید تحت‌تأثیر جو ورزشگاه قرار نگیرد، اگر مثل دیدار با تراکتورسازی باهوش و باکیفیت بازی کنیم، می‌توانیم در این مسابقه برنده شویم.

مدافع صنعت نفت درمورد صحبت‌هایی که مبنی بر انتقالش در نیم‌فصل به پرسپولیس مطرح می‌شد، گفت:  باشگاه پرسپولیس و صنعت نفت صحبت‌هایی در این رابطه انجام دادند و نامه‌هایی ردوبدل شده است. این مسئله هنوز نهایی نشده و صحبت‌ها همچنان پابرجاست. قرار بود بعد از بازی با تراکتورسازی جواب نهایی داده شود و من هم منتظر هستم تا ببینم چه اتفاقی پیش می‌آید. 4 ماه با صنعت نفت قرارداد دارم و تابع تصمیم باشگاه هستم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۱
هوادار
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۹
0
3
این بازیکن جوان هست و ایرادی بهش وارد نیست اما ایراد را باید به کسانی وارد کرد که مدام خواستار جذب بازیکن بومی هستند، بفرمایید عزیزان این هم از تعصب و وفاداری بازیکن بومی به تیم شهرش، فقط هم عبدالله زاده نیست نمونه فراوان بوده از امید شریفی نسب و مجاهد خذیراوی تا بهنام مسعود شجاعی و بهنام برزای و... هیچکدام اینها حتی به اندازه روح الله عرب که شمالی بود هم نسبت به تیم صنعت نفت آبادان وفاداری نداشتند.
امیدوارم دوستان زود جبهه گیری نکنند و واقعیت را ببینند.
آرمین
|
Turkey
|
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۹
0
2
بازیکن بومی خوب هست ولی به شرط آنکه خوب آموزش ببینند و قرارداد بلند مدت هم داشته باشند و نه مثل عبدالله زاده که چهار ماه دیگه از نفت جدا میشه و هیچ سودی هم برای باشگاه نداره . پرورش بازیکن جوان و بومی باید با هدف استفاده بهینه و البته درامدزایی برای باشگاه باشد ولی متاسفانه مدیریت بی کفایت باشگاه با اینکه میدونست عبدلله زاده آخر این فصل قراردادش تمام میشه ولی اول فصل قرارداد سه ساله با این بازیکن نبست چرا که فقط به فکر خودشون هستند و اهمیتی برای آینده باشگاه قائل نیستند . فقط خودش برادرش و هوری وضعشون خوب بشه و جیبشون پر بشه دیگه چیزی براشون مهم نیست .
منوچهر از اصفهان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۹
0
1
آقای عبداله زاده از اینکه برای پیشرفت فوتبالت از جانب باشگاه پرسپولس دعوت شدی باعث افتخار ه آما بعنوان کسی که مدت پنجاه سال فوتبال را دنبال مکنم فقط بامشورت بزرگان حتی فیروز خان مشورت کن چون از روزی که فوتبالستهای آبادانی به باشگاه استقلال وپرسپولیس رفتن فوتبال اکثر آنها نابودشد شما سوال کن سرنوشت بازیکنانی مثل باوی سراج مجاهد قدیمیها بهاریان کاظم حسی فقط به فکر لژیونر بودن باش پسرم موفق باشی
سیاوش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۹
0
0
تا کی ما بایدبازیکن بسازیم م بدیم ب تیهای دیگه استفاده کنند شما که میگید ما برنامه سه ساله داریم این جوری برنامه دارید که تیم پرسپولیس جرات کنه دست رو بازیکنتون بزاره نفت هم بگه ما سروش رفیعی رو میخایم ببینید چی جواب میدن آقای عیسی زاده چرا باید ما بازیکن بومی و جوان بدیم و بعد بریم بازیکن تاریخ مصرف گذشته و 35ساله بیاریم چرا اینقدر دروغ ب هواداران میگید ب خدا دیگه خسته شدیم همیشه ما باید زیر باشیم
آرمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۳۰
0
1
برید مدیریت رو از مدیران ذوب آهن بیاموزید با تمام بازیکن ها 3ساله میبندند. بعد هم آقای عبدالله زاده یعنی برا شما تیم شهرت مهم نیست و آقای عیسی زاده شما خا عن هستی یعنی چی تبادل عبدالله زاده با آرام طبع خوب شما هم ی بازیکن ذخیره رو بگید با سروش رفیعی عوض میکنیم بگید و ببینید چ جوابی میشنوید دروغ میگید برنامه 3ساله دارید _ هواداران جلو این کار را بگیرید داره خیانت میشه ب شما
شایان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۳۰
1
0
تیم های اصفهانی تا بازیکنو شیرشو نکشند ولش نمیکنند مثال عقیلی _ بنگر _ ببینید چند ساله پرسپولیس حدادی فر رو میخاد اما ذوب آهن نمیده ما دودستی بازیکن رو تقدیم میکنیم و خودمون میریم دسته دوم آقای عیسی زاده خجالت بکش برو کلاس مدیریت بگذرون. ب خدا عیب نیست چند روز برو. ور دست آذری مدیر عامل ذوب آهن کار اموزی فقط دروغ میگید این آقای شاملی الان کجاست چرا باید پرسپولیس دست رو عبدالله زاده بزاره و تمرکز بازیکن را بهم بزنه چرا شما نمیرید دست رو سید جلال یا طارمی یا سروش بذارید چرا از موضع قدرت صحبت باشون نمیکنید چند ساله میخان ترابی رو از سایپا بگیرند نمیتونند چ جوری میگید برنامه 3ساله دارید چ جوری البته برنامه 3ساله برا پر کردن جیب خودتون و اون افراد دور ورتون
نانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۳۰
1
0
عیسی زاده مدیریتت بدرد خودت میخوره
آرمین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۳۰
0
0
ببینید اگر کس دیگه ای هم میخاد بدید ما باید تلاش کنیم برای اونها تا قهرمان بشن. اشکال نداره تو شهرمون ببازیم کوچیک بشیم بریم دسته دوم. اصلا ما نباید قد اعلم کنیم
سا مان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۳۰
0
0
آقای عبدالله زاده برو سرنوشت مشکل پور یا برزای رو بخون چند تا بازی ب بهنام دادن. تو استقلال سراج وقتی رفت تو پرسپولیس چ بلایی سرش آوردن یا مجاهد چی شد یعنی تو آبادان نمیشه پیشرفت کرد دیروز تماشاگران سپاهان میگفتند بازیکن خوزستانی نمیخایم. منظورش ون ریکانی و بقیه بود تا حالا کجا پیشرفت کردی از این ب بعد هم همونجا پیشرفت کن در ضمن آقای عیسی زاده. یعنی تو مدیر هستی چرا ج پرسپولیس رو نمیدی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۳۰
0
0
لعنت به مسولین باشگاه نفت تیم دارن به لجن میکشن برکلا عیسی زاده
سلمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۱
0
0
ب نظر من اگر بازیکن بنجل یا 40ساله پرسپولیس داره با عبدالله زاده عوض کنیم واقعا من عاشق مدیریت عیسی زاده هستم
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها