به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 25
کد خبر: ۱۶۳۰۲
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۹

آمار فاتحان دروازه‌های فولاد و پرسپولیس

آمار فاتحان دروازه‌های فولاد و پرسپولیس

خوزستان اسپورت- 67 گل در 29 رویارویی قبلی فولاد و پرسپولیس در لیگ برتر بین این دوتیم ردوبدل شده است.

به گزارش خوزستان اسپورت، تیم های فولاد خوزستان و پرسپولیس تهران از ساعت 15 امروز در یک دیدار از هفته هفدهم لیگ برتر به مصاف هم خواهند رفت. این دو تیم تاکنون 29 بار در لیگ برتر روبروی هم قرار گرفته‌اند که این دیدارها با 67 گل همراه بوده است. بازیکنان فولاد 32 بار موفق به گلزنی مقابل پرسپولیس شده‌اند و تیم تهرانی نیز 35 بار دروازه فولاد را باز کرده است.

خوزستان اسپورت نگاهی انداخته به بازیکنانی که در مسابقات رودرروی پرسپولیس و فولاد موفق به گلزنی شده‌اند.

سراج، شریفات و طارمی رکورددار گلزنی
بهنام سراج، اسماعیل شریفات و مهدی طارمی مردان 3 گله تقابل مستقیم فولاد و پرسپولیس هستند. سراج که بعد از چند فصل بازی در پرسپولیس به خوزستان برگشته بود، زننده اولین گل فولاد در مقابل پرسپولیس در تاریخ لیگ برتر محسوب می‌شود. بهنام سراج 3 گل با پیراهن فولاد به تیم سابقش زد و این برابر با تعداد گل هایی است که اسماعیل شریفات با پیراهن فولاد وارد دروازه پرسپولیس کرده است. شریفات البته غیر از گل هایی که با پیراهن استقلال اهواز و استقلال تهران وارد دروازه پرسپولیس کرده، 3 بار هم در لباس فولاد موفق به گشودن دروازه این تیم تهرانی شده است. اما مهدی طارمی تنها پرسپولیسی است که 3 بار دروازه فولاد خوزستان را در لیگ برتر گشوده است.

اولین و آخرین گل‌زنان
بهنام سراج اولین و عبدالله ناصری آخرین گل‌زنان فولاد در دیدار با پرسپولیس هستند. رضا جباری و وحید امیری هم اولین و آخرین گل‌زنان پرسپولیس در دیدار با فولاد خوزستان بوده‌اند.

گل‌زنان مشترک
در 29 مسابقه‌ای که فولاد و پرسپولیس در لیگ برتر مقابل هم انجام داده‌اند، دو بازیکن سابقه گلزنی با پیراهن دو تیم را داشته‌اند. حسین کعبی و محمد قاضی بازیکنانی بودند که ابتدا با پیراهن فولاد به پرسپولیس گل زدند و سپس با پیوستن به پرسپولیس دروازه تیم سابق خود را گشودند.

گل‌زنان خارجی
پائولو دی کارمو، تنها گلزن خارجی پرسپولیس برابر فولاد بوده است. در سمت مقابل، عماد رضا و آلویس نانگ بازیکنان غیر ایرانی تیم فولاد بودند که با لباس این تیم موفق به گلزنی مقابل پرسپولیس شدند.

جوان‌ترین گلزن
کم سن و سال ترین بازیکنی که در دیدارهای رودرروی پرسپولیس و فولاد گلزنی کرده، حجت چهارمحالی است. چهارمحالی که به عنوان پدیده فولادی‌ها در لیگ پنجم چهره شد، در سن 16 سالگی موفق به فتح دروازه قرمزهای پایتخت شد.

گل‌به‌خودی بازیکنان
محسن بنگر (پرسپولیس) و فرزاد حاتمی (فولاد) دو بازیکنی هستند که سابقه زدن گل به خودی در دیدارهای فولاد مقابل پرسپولیس را دارند.

گل‌زنان حاضر در میدان
در بین بازیکنان فعلی فولاد و پرسپولیس، چهار بازیکن هستند که سابقه گلزنی در مسابقات قبلی این دوتیم برابر هم را داشته‌اند. مهدی طارمی و وحید امیری از پرسپولیس سابقه گلزنی به فولاد در مسابقات مستقیم دو تیم را داشته اند. در سوی دیگر میدان، اسماعیل شریفات و عبدالله ناصری بازیکنانی هستند که در مسابقات قبلی به پرسپولیس گل زده اند.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها