به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 29
کد خبر: ۱۶۳۰۰
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۷
تعداد نظرات: ۲ نظر

نوروزی: آمدن کریمی اعتمادبه‌نفس ما را بالا برد

نوروزی: آمدن کریمی اعتمادبه‌نفس ما را بالا برد

خوزستان اسپورت- مهاجم تیم فوتبال صنعت نفت آبادان مدعی شد که با آمدن فیروز کریمی به این تیم، اعتمادبه‌نفس زردپوشان آبادانی بالا رفته است.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از تسنیم، رضا نوروزی درباره تساوی تیمش مقابل تراکتورسازی گفت: ما بازی خوبی انجام دادیم و خوشحالم که یک امتیاز گرفتیم. در این مسابقه پا به پای حریف پیش رفتیم و موقعیت‌های خوبی داشتیم، حتی می‌توانستیم برنده از زمین خارج شویم، ولی چند فرصت را از دست دادیم. خودم هم در این بازی یک موقعیت داشتم که واکنش خوب اخباری مانع از این شد تا گل بزنم.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: بعد از آمدن فیروز کریمی اعتمادبه‌نفس بازیکنان صنعت نفت بالا رفت و شما می‌بینید که خیلی راحت و بدون استرس بازی می‌کنیم و حق نداریم زیر توپ بزنیم. در بازی با تراکتورسازی هم با اینکه مقابل تیم پرقدرتی به میدان رفتیم، اما هیچ‌وقت ناامید نشدیم. ما دو بار عقب افتادیم و هر دو گل را جبران کردیم، این درحالی است که می‌توانستیم به پیروزی برسیم.

مهاجم تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در پایان تصریح کرد: خوشبختانه شرایط تیم ما بعد از تغییراتی که ایجاد شد بهتر شده است و در دو بازی اخیر هم توانستیم چهار امتیاز بگیریم. امیدوارم این روند را ادامه دهیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
داریوش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۹
2
1
می بینم توی 2 بازی 3 گل زدی !!!معلومه که خیلی اعماد به نفست بالا رفته آقای نوروزی . شما مهاجمید ولی زحمت گل زدن را دفاع و هافبک می کشند .
rama
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۹
0
2
آقا داریوش فوتبال فقط گل زدن نیست پایه گذار گل تو بازی با صبا نوروزی با ضربه سر بود
هر چند انتظارمون از نوروزی به عنوان آقای گل سابق بیشتر از اینهاست
و نفت یه مهاجم با خصوصیات سرعتی و سرزن هم لازم داره که امیدوارم بتونن اضاف کنن
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها