به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۱۶۲۸۲
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۰
تعداد نظرات: ۲ نظر

قلعه‌نویی: گل‌های بچه‌گانه دریافت کردیم

قلعه‌نویی: گل‌های بچه‌گانه دریافت کردیم

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: وقتی بازی مساوی شود آن هم در تبریز خوشایند نیست. درست است 2 گل زدیم اما هنوز شادابی نداریم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، امیر قلعه‌نویی در نشست خبری بعد از دیدار با نفت آبادان گفت: وقتی بازی مساوی شود آن هم در تبریز خوشایند نیست. درست است 2 گل زدیم اما هنوز شادابی نداریم. نیمه اول شانس اوردیم در نیمه دوم اما بهتر شدیم. با این حال گل های بچه گانه خوردیم. در مجموع آنها در گردش توپ از ما بهتر بودند اما ما هم می توانستیم بازی را ببریم. یادگار هم وقتی بدون تماشاگر است آدم احساس خوبی ندارد.

قلعه‌نویی ادامه داد: از آنهایی که توقع داشتم مثل کرار شاید به خاطر مشکل بدنی نتوانستند انتظارمان را برآورده کنند. به نظرم هاشم بد نبود هرچند خیلی هم خوب نبود اما فضا را به خوبی پوشش داد. بیک‌زاده بد نبود اما کسانی که بیشتر انتظار داشتند در حد و اندازه‌های خود نبودند.

وی در مورد کیفیت چمن ورزشگاه گفت: چمن ایرادی برای این بازی نداشت. درواقع ایراد به چمن نبود که بازی مساوی شد اما اگر خیلی از آن کار بکشند فقط میهمان 4 ماه خواهد بود. چمن جوان است و زیرسازی‌اش با آن تطبیق ندارد و معتقدم که باید با آن تا آخر فصل مماشات کرد. امروز گردش توپ خوب بود و ایرادی به چمن وارد نبود.

قلعه‌نویی یادآور شد: خیلی بازی‌ها را در دقایق پایانی برده‌ایم مثل بازی با ذوب‌آهن و یا استقلال خوزستان اما در این بازی یک خطایی شد و حریف به گل رسید. ما محمد نوری را بیرون آوردیم و یک بازیکن جوان‌تر به جای او رفت اما در مجموع در دو بازی اخیر طراوت همیشگی را نداشتند.

سرمربی تراکتورسازی در مورد اینکه چرا سعید آقایی بازی نکرد، گفت: با تیم پزشکی صحبت کردیم که اگر بشود سعید را بازی بدهیم که نتوانست از اول ما را همراهی کند. بیک‌زاده هم بد نبود با اینکه فقط یک جلسه با ما تمرین کرده است.

وی در مورد اینکه بازی در ورزشگاه بدون تماشاگر برگزار شد، گفت: با مربی پرتغالی‌مان صحبت کردم و او گفت در پرتغال هیچ گاه از این تنبیهات در نظر نمی‌گیرند چون تماشاگر سرمایه فوتبال است. در این چند هفته ببینید چه اتفاقاتی رخ داده. حالا باید صبر کرد تا مشخص شود که کمیته انضباطی فقط نگاهش به تیم آذری بوده و یا این نگاه به تیم‌های دیگر هم وجود دارد. معتقدم که باید کمیته انضباطی نسبت به اتفاقاتی که رخ می‌دهد عدالت داشته باشد.

قلعه‌نویی گفت: فیفا قوانین فوتبال را تغییر داد تا تماشاگران را به ورزشگاه‌ها بکشد اما ما آنها را بیرون می‌کنیم. مخصوصا تماشاگران آذری که تیم‌شان را دوست دارند.

وی افزود: بهترین دفاع دنیا در رئال مادرید دو شب پیش اشتباه کرد و این تیم شکست خورد. پس با وجود تمریناتی که می‌گذاریم اشتباهات فردی وجود دارد. ما چند هفته روی ضربات کاشته گل می‌زدیم و گل هم نمی‌خوردیم اما امروز در سه مورد بازیکنان حریف را رها کردیم. در هر صورت فوتبال است و این مسائل اتفاق می‌افتد.

سرمربی تراکتورسازی در پایان در مورد حضور کیانی گفت: او غیرتش را نشان داد که با چشم کبود بازی کرد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۸
0
4
قلعه شانس آورد نباخت،امیدوارم فولاد و استقلال خوزستان 6امتیاز بگیرن
حمید آبادانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۸
0
1
با احترامی که به شما دارم آقایی قلعه نویی حق شما باخت بودن مساوی کم تجربی جوانا با اس مساوی شد دومن اگه مهاجم تمام کننده داشتم الان باخته بودی خداروشکر کن یه امتیاز گیرت اومد.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها