به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۱۶۲۷۲
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۲
تعداد نظرات: ۲ نظر

پورکیانی: بیت‌سعید از استقلال جدا نمی‌شود

خوزستان اسپورت- قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان گفت: نه بیت‌سعید و نه هیچ بازیکن دیگری از استقلال خوزستان جدا نخواهد شد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، علی پورکیانی قبل از آغاز دیدار تیم‌های استقلال و استقلال خوزستان در ورزشگاه آزادی در جمع خبرنگاران گفت: جا دارد یک تشکر از رسانه‌های گروهی، نوشتاری و تصویری داشته باشم که در این مدت به استقلال خوزستان و نمایندگان فوتبال ایران در آسیا پرداخته‌اند.

وی در خصوص رویارویی تیمش با استقلال گفت: استقلال تیم بزرگی است اما فراموش نکنید با قهرمان سال گذشته لیگ برتر بازی می‌کند. شاید همه فکر کنند ما از نبود تماشاگران خوشحالیم، اما ما هم دوست داشتیم هوادار به ورزشگاه بیاید تا بازی قشنگ‌تر و جذاب‌تر باشد.

پورکیانی در خصوص مشکلات مالی تیمش گفت: مسئولان استانی همه در تلاش هستند تا مشکلات مالی حل شود و با فراغ خاطر بازیکنان به کارشان ادامه بدهند.

به گزارش فارس، در جریان بازی امروز بازهم لوگوی قدیم باشگاه استقلال خوزستان روی اسکوربورد حک شده است که پورکیانی به این موضوع واکنش نشان داد و گفت: واقعاً جای تأسف است که ما هم لوگوی جدید را به فدراسیون فوتبال و روابط عمومی‌اش دادیم و هم به سازمان لیگ. مدیر رسانه‌ای ما آقای سالاری لوگو را در اختیار سازمان لیگ گذاشت، اما بازهم همان آرم 5 سال پیش استقلال خوزستان را حک کرده‌اند. زبان ما دیگر مو درآورده است.

خبرنگاری در خصوص بازی‌های نمایندگان ایران و عربستان در لیگ قهرمانان و شرایط میزبانی آنها سوال کرد که پورکیانی پاسخ داد: فدراسیون جلسه‌ای را با نمایندگان حاضر در لیگ قهرمانان آسیا برگزار کرد و همگی این اختیار را به سازمان لیگ و فدراسیون دادیم که هر جایی که آنها تعیین کردند، ما بازی کنیم. منتظر هستیم فدراسیون تعیین کند که ما در کدام کشور به میدان برویم.

وی در خصوص شایعه جدایی حسن بیت‌سعید از استقلال خوزستان سوال کرد که پورکیانی گفت: هیچ بازیکن دیگری از باشگاه استقلال در این فصل جدا نمی‌شود و این را به صورت قاطع اعلام می‌کنم.

قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان در خصوص اینکه قرار بود دو میلیارد به این باشگاه کمک شود، گفت: همه این کارها در شرف انجام است و پیچیدگی خاص خودش را دارد، اما مطمئناً حل خواهد شد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
داود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۸
0
5
دم بیت سعید گرم، چه گلی زد.
mohammad27
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۸
0
3
به نظرم لوگو 5 سال پیش استقلال و نام استقلال صنعتی بهتر
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها