به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 24
کد خبر: ۱۶۲۶۴
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۵
تعداد نظرات: ۱۴ نظر

آیا پرسپولیس باز هم حاشیه را به اهواز می‌آورد؟

آیا پرسپولیس حاشیه را به اهواز می‌آورد؟

خوزستان اسپورت- تیم فوتبال پرسپولیس طی سال 95 سفرهای پرحاشیه‌ای به اهواز داشته است.

به گزارش خوزستان اسپورت، تیم قرمزپوش تهران ساعتی پش وارد اهواز شد؛ تیمی که سفرهایش به این شهر در سال 95 همراه با حوادثی بوده و خسارت‌های زیادی روی دست فوتبال خوزستان گذاشته است.

اولین سفر پرسپولیس به اهواز در سال جاری، برای دیدار مقابل استقلال اهواز انجام شد که حوادث ورشگاه تختی و محرومیت سه‌جلسه‌ای همراه با جریمه نقدی را برای باشگاه استقلال اهواز به دنبال داشت.

ره‌آورد دومین سفر پرسپولیس به اهواز نیز حوادث استادیوم غدیر در پاییز 95 و محرومیت استقلال خوزستان بود که سه جلسه محرومیت و جریمه نقدی را برای این تیم به‌جای گذاشت و هواداران فولاد خوزستان را هم از تماشای دربی خوزستان در فصل جاری محروم کرد.

مسئولان تیم‌های استقلال اهواز و استقلال خوزستان پس از رخ دادن حوادث ورزشگاه‌های تختی و غدیر در رابطه با علل وقوع درگیری‌ها توضیحات و مستندات لازم را ارائه کردند اما مرکزنشینان فوتبال ایران یک‌طرفه به قاضی رفتند و تیم‌های خوزستانی تاوان دعواهایی را دادند که شروع کننده‌ی آن‌ها نبودند.

تضییع حق تیم میزبان با اختصاص بیش از 10 درصد سکوها به تماشاگران پرسپولیس، صدور مجوز ورود زودهنگام هواداران پرسپولیس به ورزشگاه و استقرار آن‌ها در بخشی از سکوهای تیم میزبان، عدم ایجاد فاصله بین تماشاگران میزبان و میهمان و آغاز جنجال از سوی تماشاگران سکوهای طرفدار قرمز پایتخت به وسیله‌ی اهانت و پرتاب اشیاء به‌سمت اعضای تیم‌های خوزستانی که نمونه بارز آن پس از گلزنی رحیم زهیوی در بازی سه‌ماه قبل تیم‌های استقلال خوزستان و پرسپولیس دیده شد، از مواردی بودند که مسئولان باشگاه‌های استقلال اهواز و استقلال خوزستان نسبت به آن اعتراض داشتند اما اعتراض این باشگاه‌ها شنیده نشد.

در همین راستا، باشگاه فولاد خوزستان از ابتدای هفته جاری هشدارهای لازم را به مسئولان برگزاری مسابقه روز چهارشنبه بین فولاد و پرسپولیس داده است تا با رعایت حق تیم میزبان فقط 10 درصد از سکوهای استادیوم غدیر را به تماشاگران پرسپولیس اختصاص دهد؛ تماشاگرانی که اکثر آن‌ها از استان‌های همجوار یا نزدیک به خوزستان برای تشویق پرسپولیس به اهواز می‌آیند.

هیچ یک از استان‌های همجوار یا نزدیک به خوزستان، تیمی در لیگ برتر ایران ندارند. بنابراین شهر اهواز نزدیک‌ترین شهر به پرسپولیسی‌های مقیم استان‌های همجوار خوزستان است تا با آمدن به این استان، بازی تیم محبوب‌شان را از نزدیک تماشا کنند. آن‌ها البته در کنار تشویق تیم محبوب‌شان، با سردادن شعارهای ناپسندی علیه بازیکنان و هواداران تیم میزبان که گاهی با پرتاب اشیاء به سمت بازیکنان خوزستانی همراه بوده، باعث تحریک و مقابله به‌مثل خوزستانی‌ها شده و درگیری‌های بهار و پاییز امسال در استادیوم‌های تختی و غدیر اهواز را آغاز کرده‌اند. درگیری‌هایی که صدمه دیدن تعدادی از تماشاگران، ایجاد خسارت‌هایی به ورزشگاه‌ها و صدور احکام یک‌جانبه‌ی کمیته انضباطی علیه تیم‌های خوزستانی را به دنبال داشته‌اند.

آن‌ها، هواداران تیم میهمان بازی چهارشنبه، از ساعات اولیه فردا با در دست داشتن پلاکاردهای معرفی کننده شهرها و استان‌های محل سکونت‌شان، در ورزشگاه بزرگ اهواز گردهم می‌آیند تا تیم محبوب‌شان را از نزدیک ببینند و برای تحت تأثیر قرار دادن جریان مسابقه، از هیچ کاری دریغ نمی‌کنند. همان‌طور که در بازی قبلی مقابل استقلال خوزستان، بعد از هدر رفتن پنالتی حسین ماهینی، شعله آتش را با پرتاب سنگ به‌سوی هواداران میزبان روشن کردند، آتشی که متأسفانه دامن تعدادی از تماشاگران حاضر در ورزشگاه را گرفت و پیامدهای ناخوشایندی داشت.

 آیا این بار هم سوغاتی پرسپولیس برای خوزستانی‌ها، حاشیه و جنجال در استادیوم غدیر خواهد بود؟ خوزستانی‌ها امیدوارند پاسخ این سئوال منفی باشد و آفتاب چهارشنبه‌ی اهواز با خاطره‌ای خوب از بازی فولاد و پرسپولیس غروب کند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۸
1
6
احسنت. هروقت پرسپولیس میاد اهواز حاشیه میاره. فقط تو اهواز نیست البته تو تبریز و اصفهان وجاهای دیگه هم حاشیه درست کردن یادمون نرفته کور کردن چشم سرباز بیگناه تو بازی پرسپولیس واصفهان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۸
1
4
حرف حق همينه .
m6
مرتضی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۸
1
3
پرسپولیسیا از امروز شروع کردن حاشیه یازی تو روزنامه شون
مقصر مسئولین بازی هستن که قانون رعایت نمی کنن
اگه ده درصد بشون بدن هیچ اتفاقی نمیفته
اینا وقتی بیشتر از ده درصد بشن توهم برشون میداره و شروع می کنن فحش دادن به خوزستان و خوزستانی ها و بعد که کتک می خوردن شروع می کنن ننه من غریبم بازی و گریه و زاری
سنگ و آجر از جلوشون بردارید
|
United States of America
|
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۸
1
3
تو انزلي و تبريز خبرنگاران خودشون زدن سرشون گفتن هودار میزبان سنگ زده و يه دعواي صوري راه انداختن براي محروميت تيم ميزبان وكسر امتياز. امتيازات نزديكه اين روششونه
amin
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۸
1
4
بازی پرسپولیس وفولاد رفتیم آزادی بدترین فحشها رو میدادن به خوزستان.
بی فرهنگترین تماشاگرا رو تهران داره ولی چون صداوسیما و بعضی سایتای مافیایی دست خودشونه همیشه حقایقو سانسوس میکنن.
rama
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۸
0
3
یه سوال از ادمین محترم سایت دارم
اینکه چرا مسوولین برگزاری نمیتونن طبق قانون فقط 10 درصد از ورزشگاه رو به پرسپولیس بدن؟؟
اگه این کار انجام بشه هیچ حاشیه ای بوجود نمیاد و جو ملتهب نمیشه.
مدیر پایگاه سلام
طبق قانون اگر تا زمان آغاز مسابقه، تعداد تماشاگران میزبان به 90 درصد سکوها نرسد، مسئولان میتوانند سکوهای خالی مانده را به تیم میهمان بدهند.
اما با توجه به اینکه اکثر هواداران استقلال و پرسپولیس از ساعتها قبل از شروع بازی به ورزشگاه می آیند، مسئولان با عنوان «جلوگیری از ازدحام مقابل ورزشگاه و پیشگیری از حوادث احتمالی» اجازه ورود زودهنگام را به آنها می دهند و بهمین دلیل هواداران تیم میهمان در اغلب اوقات بیش از 10 درصد سکوها را قبل از زمان آغاز مسابقه، در اختیار می گیرند.
 
دانش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۸
3
0
یه سوال دارم . از کسی که این تیتر رو زده ایا پرسپولیس باز هم حاشیه را به اهواز می اورد خود شما ها هستین که دارین حاشیه درست میکنین این چه تیتر که زدین لطفا ادمین جواب منو بده این چیه که زدین یعنی تمام حاشیه ها مال پرسپولیس چرا واسه بازیا با تیم دیگه اینجور نمیگین ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مدیر پایگاه سلام
در سال 95 فقط دو بازی در ورزشگاههای اهواز منجر به درگیری و محرومیت شده که هر دو مسابقه مربوط به تیم پرسپولیس بوده است.
سایر تیمهای لیگ برتر یا لیگ دسته اول که طی سال 95 به اهواز آمده اند، بازی منجر به درگیری همراه با محرومیت تماشاگران در این شهر نداشته اند.
   
پاسخ ها
سجاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۸
آقای دانش کمی دانش و اطلاعاتت افزایش بده. هیچ تیمی جز پرسپولیس حاشیه درست نمیکنه.
سجاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۸
0
2
پرسپولیس منبع حاشیه و جنجاله. حیف از برانکو که مربی چنین تیمیه. شخصیت برانکو خیلی بالاتره
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۸
2
0
متاسفانه باید گفت حاشیه از خودمیزبان شروع میشه نه پرسپولیس.اگه به طرفدارای حریف احترام بزاریم هیچ وقت حاشیه بوجود نمیاد.بار ها تو ورزشگاه بودم ودیدم که حاشیه از خودمون شروع شده.دلیلی نداره با هوادارای حریف درگیر بشیم که چرا تو اهواز طرفدار تیم دیگه ای هستید.
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۸
0
1
اقای رضا شک ندارم که شما نه اهوازی هستی نه فولادی.
خواهشا از زبون ما صحبت نکن.
یک خواهش دیگه هم دارم.فردا که اومدی اهواز برای تشویق پرسپولیس به تیم میزبان و طرفداراش احترام بذارید تا احترام متقابل ببینید.
دمت گرم
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۸
1
0
من هم خوزستانیم.هم مثل کلیه ایران طرفدار پرسپولیس واستقلال وتیم شهر خودم.نه متاسفانه بعضیا ابرو یه استان ومیبرن.
mansour
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۸
0
1
حرف حقی که هیچکس دوست نداره بشنوه
دانش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۱۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۹
1
0
اولین درگیری با استقلال اهواز بود که خودم تو ورزشگاه بودم که بازیکنا پرسپولیس داشتن گرم میکردن که هوادارا استقلال اهواز با سنگ بشکه اب میزدنشون . بعد که خواستن برن داخل رختکن باز هم با سنگ زدنشون که بازیکنا استقلال اهواز اومدن با بازیکنا پرسپولیس رفتن داخل . بعد در گیری هم از اونجا شروع شد که پرسپولیس گل اول زد که تماشاگرا استقلال اهواز اومدن پشت جایگاه پرسپولیس شروع کردن به سنگ انداختن که مجبور شدن برن تو زمین ... که حتی بازیکن استقلال اهواز بعد بازی اومد سنگ انداخت فرار کرد کجاش حاشیه مال پرسپولیس بود چون برد میگین حاشیه درست کرد حتما باید باخت میداد .. بعد هم در گیری دوم هم پنالتی که رو علیپور شد تماشاگرا استقلال خوزستان شروع کردن به سنگ صندلی انداختن .. بازم حاشیه مال پرسپولیس بود دلیل نمیشه که هر وقت پرسپولیس بیاد اهواد باید ببازه بازی برد باخت داره باید ادم جنبه داشته باشه .. ادمین خواهشا جدا از تعصب حرف بزن .. نظرمم لطفا چاپ کن
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها