به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 23
کد خبر: ۱۶۲۲۳
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۳

تیم‌های خوزستانی 12 بازیکن جذب کرده‌اند

ثبت 12 قرارداد در تیم‌های خوزستانی

خوزستان اسپورت- تیم‌های خوزستانی حاضر در لیگ برتر و دسته اول فوتبال ایران در نقل‌وانتقالات زمستانی 12 بازیکن جدید را به خدمت گرفته‌اند.

به گزارش خوزستان اسپورت، دوره نقل‌وانتقالات میان‌فصل لیگ برتر و دسته اول فوتبال ایران از شانزدهم دی‌ماه آغاز شده و پنج تیم خوزستانی طی 10 روز گذشته 12 بازیکن جدید را به‌خدمت گرفته‌اند.

استقلال خوزستان بیشترین تعداد بازیکنان ورودی را در نیم‌فصل داشته و با شش بازیکن به اسامی آرش افشین، آلویس نانگ، مصطفی ماهی، فرزاد جعفری، پیمان حشمتی و وحید نامداری قرارداد بسته است.

صنعت‌نفت آبادان و استقلال اهواز هرکدام سه بازیکن جدید به تیم‌هایشان اضافه کرده‌اند. نفت آبادان با علی‌رضا نورمحمدی، عزیز معبودی و بهادر عبدی قرارداد منعقد کرده و استقلال اهواز نیز سه بازیکن به نام‌های حسن معاوی، علی‌رضا کاکه و مهدی اسلامی به خدمت گرفته است.

در عین حال، تیم‌های نفت مسجدسلیمان و فولاد خوزستان تاکنون بازیکن جدیدی جذب نکرده‌اند. تیم نفت مسجدسلیمان به‌دلیل داشتن چندین شاکی در کمیته انضباطی و بدهی به بازیکنان و مربیان سابقش، حق جذب بازیکن جدید را پیدا نکرده است. این تیم البته هیچ بازیکنی را از دست نداده و فهرست بازیکنان نفت مسجدسلیمان فعلاً کامل است.

باشگاه فولاد خوزستان اما بدون اینکه منع قانونی از طرف کمیته انضباطی متوجه این باشگاه باشد، اقدام به جذب بازیکن جدید نکرده است. فولادی‌ها همچنین با دو بازیکن به‌اسامی اکبر ایمانی و مهرداد جماعتی فسخ قرارداد کرده‌اند و در حال حاضر فقط 15 بازیکن بزرگسال در لیست دارند که در نوع خود جالب است.

دوره نقل‌وانتقالات زمستانی لیگ برتر و دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور کماکان ادامه دارد و باید دید پنج تیم خوزستانی حاضر در این رقابت‌ها طی روزهای آتی شاهد چه تحولاتی خواهند شد.

برچسب ها: نقل و انتقالات
پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها