به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 28
کد خبر: ۱۶۲۱۶
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰
تعداد نظرات: ۱۷ نظر

ناکامی فولاد خوزستان در فصل نقل‌وانتقالات

ناکامی فولاد خوزستان در فصل نقل‌وانتقالات

فرشته معتمدی - روزنامه ایران ورزشی
فولاد خوزستان اگرچه لیگ شانزدهم را خیلی خوب شروع نکرد اما در ادامه با اضافه شدن بازیکنان باتجربه‌ای مثل ایوب والی، وحید طالب‌لو، ساسان انصاری و حتی سروش سعیدی خیلی خوب کار کرد و توانست خود را به جمع تیم‌های بالای جدول برساند.

با روند شکست‌ناپذیری فولاد خوزستان که 11 هفته ادامه داشت و امید‌ها به گرفتن سهمیه آسیا بیشتر شد، انتظار می‌رفت این تیم در نقل و انتقالات زمستانی دست به کار شود و بازیکنان جدیدی بگیرد تا شانس کسب سهمیه بالاتر برود اما تا به امروز هیچ خبری از بازیکن جدید در فولاد خوزستان نیست.

با این اتفاقات به نظر می‌رسید باشگاه فولاد خوزستان خیلی زود دست به کار شود تا بازیکنان جدیدی به خدمت بگیرد اما تا الان هیچ خبری نشده. در واقع ظاهرا نعیم سعداوی سرمربی فولادی‌ها هم به باشگاه فهرست داده تا بازیکنان موردنظرش را جذب کنند اما با وجود اینکه اولین بازی از نیم‌فصل دوم هم انجام شده، نه تنها هیچ خبری از بازیکن جدید در فهرست فولاد خوزستان نشده، بلکه اکبر ایمانی و مهرداد جماعتی هم به دلایلی نامشخص از این تیم جدا شدند.

نکته جالب این است که باشگاه فولاد خوزستان در این مدت سکوت کرده و هیچ واکنشی نسبت به جذب نشدن بازیکنان جدید نشان نداده. در حالی که اکثر باشگاه‌ها بازیکنان موردنیاز خود را به راحتی جذب کردند و حتی به کار هم گرفتند.

مثلا سایپا که 4 بازیکن جدید از جمله حامد لک، محمدرضا خلعتبری، ایوب کلانتری و عزت‌ا... پورقاز به خدمت گرفته یا حتی صبای قم که با وجود مشکلات مالی زیاد، حنیف عمران‌زاده، محسن فروزان و علیرضا رمضانی را جذب و به فهرست خود اضافه کرد. دیگر باشگاه‌ها مثل استقلال خوزستان، صنعت‌نفت آبادان، ماشین‌سازی تبریز، پرسپولیس، سیاه‌جامگان و... هم خیلی خوب و موفق کار کردند اما فولاد خوزستان هنوز هیچ‌کاری در این زمینه انجام نداده. به صورتی که خیلی از هواداران نگران ناامید شدند و بارها به کادرفنی و اعضای باشگاه فولاد خوزستان پیام دادند و خواستار تقویت تیم شدند چون از صحبت‌های سعداوی کاملا پیدا بود تیم در چند پست مشکل دارد و باید بازیکن جدید به تیم اضافه شود. مثلا دفاع کنار و هافبک که جای خالی آنها به خوبی محسوس است.

این سکوت و بی‌توجهی مسوولان باشگاه فولاد خوزستان در حالی ادامه پیدا می‌کند که مدت‌هاست خبر آمده بختیار رحمانی قصد دارد از استقلال تهران جدا شود و به فولاد خوزستان برگردد. مساله‌ای که نعیم سعداوی هم از آن استقبال می‌کند و ظاهرا نامش را در فهرست بازیکنان مورد نیاز قرار داده اما تا به حال هیچ اقدامی در جهت جذب او انجام نشده. یا حتی سروش رفیعی که باشگاه فولاد خوزستان مدعی است او قرارداد دارد و باید به اهواز برگردد اما هیچ صحبتی با او انجام نشد تا با پرسپولیس قرارداد بست. بعد از آن مسوولان باشگاه فولاد خوزستان که انگار تازه یادشان آمده بود رفیعی با آنها قرارداد دارد، معترض شدند و به کمیته انضباطی نامه زدند. نامه‌ای که هنوز هیچ تاثیری روی قرارداد رفیعی با پرسپولیس نداشته و او برای این تیم بازی کرده است.

با این روند به نظر می‌رسد هیچ امیدی به تقویت فولاد خوزستان در نیم‌فصل دوم نیست و هواداران نباید انتظار کسب سهمیه از این تیم قرمز اهوازی داشته باشند. از تیمی که با بودجه‌ای کم بسته شده و دست به بومی‌گرایی و جوان‌گرایی زده. مساله‌ای که مورد پسند همه خوزستانی‌هاست اما آنها انتظار دارند تیم تقویت شود تا فولاد به عنوانی در خور توجه برسد.
 
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۷
فولاد
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
3
5
دقیقا ابتدای تعطیلات گفتم آقای سعداوی بخاطر بی توجهی مسوولان فولاد و اژدری حرص و جوش خواهد خورد و قطعا اژدری و هییت مدیره نابودگر فولاد جز پوزخند زدن به اعتبار فولاد کاری ندارند.فصل قبل آقای مقتدایی بطور جدی هشدار داد و تیم از سقوط گریخت اکنون برای بار هزارم از آقای شریعتی درخواست داریم پیگیری کنند.
احسان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
0
7
شاید اژدری میخواد نیم فصل دوم خودش بازی کنه کاهکش هم به عنوان مهاجم کاذب پشت سرش پوشش بده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
1
6
هدف مسئولین باشگاه کمک به تیم نیست.از عملکردشون راحت میشه فهمید.تعجبم چرا سعداوی علیهشون مصاحبه نمیکنه واقعیت به مردم بگه.
رسولی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
1
8
تیمهای تهران و اصفهان و تبریز حق دارن برای قهرمانی یا کسب سهمیه بجنگن اما خوزستانیها حق ندارن؟
چرا؟
مگه خوزستان مهد فوتبال نیست؟
مگه شرکت فولاد اهواز توان مالی برای تقویت تیم نداره؟
چه تفکری پشت تضعیف تیم فولاده؟
قوی شدن فولاد منافع چه کسانی را بخطر میندازه؟
فولاد خورشید جنوب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
0
6
این وضع مدیریتی خجالت اوره
اقای سعداوی شما هم با سکوت و محافظه کاری شریک جرم این افراد هستید
کل ایران از فولاد وحشت دارن و می ترسن که شیر خفته بیدار بشه ولی دشمنان داخلی این شیر رو به زنجیر کشیدن
واقعا شرم اوره
الموج الازرق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
2
6
متاسفم واسه این مدیریت.....خدایی فولاد با هواداراش زنده س و اگه این هوادارا نبودن الان این تیم هم منحل میکردن و اهواز رو بدون تیم میذاشتن...لعنت به مافیای کثیف فوتبال
خوزستانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
0
6
در مورد عملکرد مدیران فولاد انتقاد وارده اما در مورد بختیار هنوز استقلال تکلیفش رو مشخص نکرده و رضایت نامه نداده .
الموج الازرق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
0
7
خدایی کینه هارو دور کنید....الان بختیار رحمانی بدرد فولاد میخوره...فولاد هافبک طراح نداره...اقا من نه فامیل بختیار هستم نه دوستش...من عربم و دلسوز تیمهای خوزستانی..حالم گرفته میشه وقتی تو تمام پست ها میخونم که اهواز دیگه مدعی و خطرناک نیست...والله زشته بخدا زشته...پارسال قهرمان شدیم چرا امسال نتونیم؟؟؟؟
پاسخ ها
ابادانی
| Germany |
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
عزیزم الان بحث کینه نیست.اگه بختیار دو سه هفته زودتر میومد اره.ولی الان به چه درد تیم میخوره؟ دو تا بازی که تموم شد.قطعا تابیاد و یه کمی جا بیفته بازی زیادی نمونده.بعدش مفت که نمیاد.لابد ششصد میلیون میخواد.اگه تا اخرفصل بعد باهاش قراداد ببندند اره.
استقلال اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
6
0
اقای الموج الازرق استقلال دیروز اسم بختیار فرستاد برای بازی های باشگاه های اسیا.در ضمن تو که اصلا نگران نام استقلال نیستی .چه نیازی است اسم کامنت ازرق بذاری.
الموج الازرق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
1
5
اقای استقلال اهوازی عزیز...من فقط طرفدار استقلال اهوازم و به استقلال تهران هیچ علاقه ای ندارم....اقای عزیز همین استقلال تهران که شما متاسفانه طرفدارش هستی بدترین خیانت هارو به ما کرده...من فقط طرفدار تیم شهرم هستم..تو این مدت ایا تهرانی ها به هزار تومن به ما کمک کردن؟؟؟با اینکه خودمون شفیعی زاده رو داریم و نیازی به اون ها نداریم...من تو بازی با فولاد و اس تهران رفتم کنار فولادی ها و با افتخار تیم شهرمون رو تشویق کردم...برادر گلم باور کن اونا دلسوز ما نیستن....اره اسم من موج ابیه اما ابیه اهواز و خوزستان...خواهش میکنم ازت دیگه از تهران حمایت نکن داداش...من چندین ساله طرفدار سرسخت استقلال اهوازم و خواهم موند اما از تیمهای تهرانی متنفرم...خوزستان اسپورت عزیز خواهشا چاپ کن
فولاد رفته سيزده بدر
|
United States of America
|
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
1
4
پولها رو اژدري گذاشته زير بالش ميخواد آخرين روز نقل وانتقالات بازار رو به اتيش بكشه اگه بازيكني مونده باشه
فولادی99
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
1
3
ای کاش فولاد یه مدیر خارجی داشته باشه
استقلال اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
1
1
برادر عزیز الموج الزرق.سالهاست موضع ما در بین استقلال تهران وفولاد بی طرفی.ما نه میایم در جلوی تیم شهرمون طرفدار تیم های تهرانی باشیم.ونه دشمن استقلال تهران هستیم چون اسم تیم ما استقلال است.ولی عجیب شما اصرار دارید استقلال بکوبید.درحالی که اسم ابی یدک می کشید.در هر صورت موفق باشی.اخوی
فولاد شهر اهواز
|
Germany
|
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
0
2
فولاد نهری کوچک است عزیزان! دریا و اقیانوس تیمهایی هستند که لقمه را از دهن شیر می ربایند. به نظر من فولاد حتی به پای نفت تهران هم نمیرسه چه برسد به استقلال و پرسپولیس پایتخت و تراکتور و سپاهان. تیمهای بزرگ دارای استراتزیهای بزرگ هم هستند. دقت کنید در رفتار مدیرعامل فولاد و ان را مقایسه کنید با مدیرعامل تیمهای نام برده شده . دقیقا مثل بچه سر راهی با بچه مایه دار میباشند . پرسپولیس دقیقا توی چشم من هوادار فولاد نگاه کرد و مدیرعامل و باشگاه فولاد رو یه پوزخند زد و سروش رو قراردادبست . فولاد چه کار کرد؟؟؟ فقط گردنش رو کج کرد ویک نامه زد!!!! دقیقا کاری که یه بچه سرراهی انجام میده تا ترحمی بشه وکسی سکه ای کف دستش قرار بدهد. فولاد اگر هرسال در لیگ
قهرمان شود به دریای تیمهای نام برده نمیرسد. سعداوی حتی جرات حرف زدن ندارد متاسفم برای چنین آدمایی که سرمربی باشگاه محبوب من شده!!! تحقیر و ذلت تا چه حد؟؟ حتی جرات گفتن اینکه به دفیفا برای سروش شکایت میکنیم رو ندارند. بی برو برگرد خواهم گفت حتی اگر هواداران ناراحت شوند امیدوارم این تیم با این مدیرعامل واین سرمربی روز به روز ضعیف ترشود . از بس اینها خون به دلمون کردند. چقدر من و امثال من هروز اخبار رو سرچ کنیم کسی نیست آیا به اینها گوش زد کنه که اقایون اگر بازیکن میخواهید پس چرا درخواست نمیدید؟؟؟؟؟ آیا فولاد از استقلال صنعتی بدبختر و سیاهترست؟ آیا از پیکان و سایپا ونفت بدون تماشاگر بدبختریم؟ ذلت و حقارت تا چه حد؟؟؟ والله این افرادی که مدیران امروز فولادند در وجودشان چیزی به نام دین وجودندارد؟ والله پیشانی سیاه این افراد فقط وفقط برای ریا،برای پول ،برای ریاست و صندلی مدیریت است!!! ستاره هامون رو میبرند مدیر هیچ گونه اعتراضی نمیکند! موقع برگشت باز غارت میکنند باز اصلا ککش هم گزیده نمیشود؟؟ آقای مدیر عامل میشود تفاوتتان را با چغندر برای ما بیان بفرمایید؟؟ اگر جای شما یک چوب باقال بود چه تفاوتی میکرد؟؟؟ ( خواهشمندست نظر این جانب رو بدون کوچکترین تحریف وسانسور چاپ کنید والله دارم سکته میزنم ) خدایا تورا به ابروی حسین ویارانش سزای اژدری رو به بدترین شکل ممکن بهش برسان وبا چشمان خودمان در همین دنیا ذلت وحقارت و رسواییش رو ببینیم.
الموج الازرق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
0
2
برادر استقلال اهواز عزیز
فعلا چهارشنبه یادت نره...با پرچم ابی استقلال اهواز بیا و فولاد و تشویق کنیم و پنجشنبه هم یادت نره داداش...با اکسین تهران بازی داریم اخوی عزیز
فولادی
|
Turkey
|
۲۰:۴۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
0
1
انشاالله تو شهر خودمون و زمین خودمون حق اژدری و دوستانشو کف دستشون میزاریم .دوستان چند شعار خوب اگه بتونن اماده کنن عالی میشه اژدری باید جوابگو باشه ..اگه از میز ریاست جدا بشه سکته را زده ..
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها