به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۱۶۱۸۹
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۲
تعداد نظرات: ۳ نظر

کاظمی: زمین فاقد کیفیت بود و مانع از بازی خوب شد

کاظمی: کیفیت زمین مانع از بازی خوب شد

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز گفت: آندرانیک تیموریان دلش با استقلال است و می‌خواهد به این تیم برود.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، فرهاد کاظمی بعد از تساوی تیمش مقابل فولاد خوزستان در نشست خبری گفت :در دقیقه 32 و 88 دو پنالتی تیم ما نادیده گرفته شد. من از رسانه‌ها می‌خواهم این موضوع را پیگیری کنند.

کاظمی ادامه داد: قبل از هر چیز از مسئولان استان به خاطر حضور در بازی تشکر کنم. از همه مهمتر این است که زحمت زیادی برای این زمین کشیده شد اما این زمین فاقد کیفیت بود و مانع شد که بچه‌ها فوتبال خوبی انجام دهند.

وی افزود: حیف است که زمین ورزشگاه یادگار امام چنین شرایطی داشته باشد و به نظر من باید فکری اساسی به حال این زمین کرد. تیم‌های تبریزی در این زمین بازی می‌کنند و به هر حال باید از امتیاز میزبانی استفاده کنند.

کاظمی تاکید کرد: شما دیدید مقابل فولاد اجازه نفوذ به تیم رونده را ندادیم و سعید قائدی و علی‌عسگری با عابدینی خوب کار کردند اما آنها به مرز 40 درصد رسیده و از شرایط بازی دور بودند. بازی امروز را به فال نیک گرفتیم اما با این وجود باید به نکته‌ای اشاره کنم.

سرمربی ماشین‌سازی افزود: من سیدعلی را یکی از بهترین داوران لیگ می‌دانم ولی در دقیقه 32 و 88 اگر یک کارشناس گفت که این صحنه‌ها پنالتی نبود و بازیکن حریف پشت پای بازیکن ما را نزد من مربیگری را می‌بوسم و کنار می‌گذارم. اشتباه صورت گرفته است ولی ما نباید از آن متضرر شویم.

به گزارش فارس، خبرنگاری گفت: شما در نیمه اول تک‌مهاجم بودید و بازیکنان‌تان خوب حمله نمی‌کردند که کاظمی گفت: ما تک‌مهاجم نبودیم. پیام صادقیان بازیکن همیشگی نبود و امین قاسمی‌نژاد مهاجم کناری او هم به خاطر ضربه‌ای که به پای او خورد مرتب می‌گفت من را تعویض کنید. الان هم در رختکن روی پایش یخ گذاشته است. به این اشاره کنم که فردا با یک فوتبالیست خوب قرارداد می‌بندیم و در این دو سه روز آینده یک مهاجم خوب هم جذب می‌کنیم. البته من فوق‌العاده از مهاجمانم راضی‌ام و صادقیان خوب کار می‌کند ولی باید به این فکر باشیم که یک مهاجم شش‌دانگ می‌خواهیم. ما پیش از این با یک مهاجم سوری و یک بازیکن اردنی صحبت کردیم و حتی بلیت هم گرفتیم اما آنها نیامدند.

خبرنگاری گفت که آیا ماشین‌سازی در لیگ می‌ماند که کاظمی پاسخ داد: شما شک نکنید. ماشین‌سازی قطعا در لیگ برتر می‌ماند. شما باید این موج مثبت را ایجاد کنید. من الان تیمم را می‌بینم که روند خوبی دارد و بعد از سه چهار بازی تعطیلات در پیش است. استراحت دوم از 19 اسفند آغاز می‌شود و با این آماده‌سازی ما خیلی راحت می‌توانیم در لیگ بمانیم.

وی تاکید کرد: من فکر می‌کردم در بازی با سایپا و همین بازی امروز امتیازات را می‌گیریم اما یکی از مشکلات ضعف داوری بود. اگر الان من بگویم تیم تا هفته بیستم چه نتیجه‌ای می‌گیرد که درست نیست ولی یک قولی دادم که این تیم صددرصد می‌ماند. اگر شما شک کنید اصلا فایده ندارد.

کاظمی در خصوص اینکه تکلیف آندو تیموریان چه شد و اینکه آیا او اصلا روی ماشین‌سازی تمرکز دارد یا خیر؟ گفت: آندو بازیکن متعصبی است و افتخار فوتبال مملکت محسوب می‌شود. او امروز آمد و بعد از آن آبله‌مرغانی که گرفت به من گفت که می‌خواهد حتی از روی نیمکت هم که شده کمک کند. من تیموریان را به باشگاه سپردم و آنها می‌گویند که برود یا بماند. او از نظر فنی زحمات زیادی می‌کشد اما واقعیت این است که دوست دارد برود. دیروز هم گفتم اگر بازیکنی می‌خواهد بماند باید با دل باشد. تیموریان دوست دارد در آخر فوتبالش در استقلال تیمی که آن را دوست دارد بازی کند و من هم با او دوستانه حرف زدم و پذیرفتم که اگر رفتنی است با دل و اگر ماندنی هم هست با دل باشد.

وی افزود: الان مجموعه ما موج مثبتی را یدک می‌کشد که همه می‌گویند بهتر است که ماشین‌سازی در لیگ بماند و ما هم هدف‌مان همین است. من همیشه گفته‌ام این تیم نیازمند حمایت است و مطمئن باشید در بازی با گسترش 4 هزار نفر به ورزشگاه می‌آیند تا از ما حمایت کنند چون آنها فوتبال تیم‌شان را می‌بینند. مطمئن باشید این تیم در لیگ برتر می‌ماند و من روز اول هم گفتم ماشین‌سازی توانایی حضور در آسیا را دارد. چرا این حرف را زدم چون هیات‌مدیره، شهرداری، هواداران و امکانات را دیدم که این حرف را زدم. شما ببینید تیم‌های دیگر برای کشاندن تماشاگر به ورزشگاه ساندویچ می‌دهند پس ما که این پتانسیل را داریم باید از آن استفاده کنیم.

برچسب ها: فرهاد کاظمی
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۴
0
3
آقای کاظمی بهانه نیار باید دو سه تا میخوردی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۴
1
2
برو شانس اوردين تركيب اصلى فولاد نبود
m6
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۴
0
2
حق بهت ميدم 4 تا بازيكن بى كيفيت داريم كه باعث شديم شما را نبريم
؟اگه عبدلله ناصرى و انفور و وكيا و تو تركيب اصلى بودن الان فولاد 2 0 بازى رو ميبرد
بعدشم اين بازيكنان فولاد نيمكت نشين بودن مث سينا و مطلق و بوحمدان و سروش و و پاك پرور؟
يادش بخير قبل از اين ليگ شروع بشه گفتم ياسر فيضى و رو بيارن فولاد نياوردن وحتى حميد كاظمى . بدرد فولاد ميخوردن .تا به ذوب آهن
.آه از دست مديران فولاد
m6
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها