به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 28
کد خبر: ۱۶۱۷۲
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۰

برتری پتروشیمی در مهم‌ترین بازی هفته چهاردهم

برتری پتروشیمی در مهم‌ترین بازی هفته چهاردهم

خوزستان اسپورت- تیم بسکتبال پتروشیمی حساس ترین بازی هفته چهاردهم لیگ برتر را از دانشگاه آزاد برد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، مسابقات هفته چهاردهم لیگ برتر بسکتبال  از ساعت 15:30 آغاز شد و در حساس ترین بازی هفته تیم‌های پتروشیمی بندرامام و دانشگاه آزاد در سالن اندیشه ماهشهر در حالی به مصاف هم رفتند که پیش از آغاز مسابقه به دلیل درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی یا یک دقیقه سکوت آغاز شد.

در این مسابقه پتروشیمی بازی را برتر آغاز کرد و توانست نیمه نخست را 38 بر 27 به برتری برسد، اما در نیمه دوم و در ابتدا دانشگاه آزاد بازی را طوفانی آغاز کرد و اختلاف را به 3 امتیاز رساند و حتی در آغاز کوارتر چهارم 54 بر 53  و 56 بر 55 پیشی گرفت، اما در ادامه کار پتروشیمی از افت شاگردان کوهیان استفاده کرد و اختلاف را به بیش از 10 امتیاز رساند تا عملا شکست دانشگاه آزاد در 4 دقیقه مانده رقم بخورد.

در ثانیه‌های پایانی نیز دانشگاهی‌ها تمام تلاش خود را برای کم کردن اختلاف انجام دادند، اما در نهایت 73 بر 66 نتیجه را به میزبان خود واگذار کرد.

پتروشیمی در همان نیمه اول جیمز وایت بازیکن خود را از دست داد و تا آخر بازی بدون او بازی کرد. این دوازدهمین برد پتروشیمی در فصل جاری بود.

همچنین تیم پالایش نفت آبادان دیگر تیم مدعی این فصل که به گرگان سفر کرده‌ و برابر شهرداری این شهر به میدان رفته بود، توانست 84 بر 49 میزبانش را شکست دهد و در رده دوم جدول رده‌بندی باقی بماند.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها