به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۱۶۱۴۱
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۶
تعداد نظرات: ۳ نظر

سروش رفیعی؛ تیتر اول روزنامه‌های چهارشنبه

سروش رفیعی؛ تیتر اول روزنامه‌های چهارشنبه

خوزستان اسپورت- پیوستن بازیکن نیم‌فصل اول تیم تراکتورسازی تبریز به پرسپولیس در صدر اخبار روزنامه‌های ورزشی امروز قرار گرفته است.

به گزارش خوزستان اسپورت، روزنامه‌های ورزشی پس از یک روز تعطیلی از امروز (چهارشنبه) مجدداً روی کیوسک‌های مطبوعاتی قرار گرفتند. عناوین نخست اکثر روزنامه‌های ورزشی امروز به انتقال سروش رفیعی از تراکتورسازی به پرسپولیس اختصاص یافته است.

این انتقال در حالی انجام شده که مدیران باشگاه فولاد خوزستان اعتقاد دارند سروش رفیعی با این باشگاه قرارداد داشته و باید در نیم‌فصل دوم لیگ شانزدهم برای فولاد توپ بزند.

روزنامه پیروزی خبر شکایت مسئولان فولاد از سروش رفیعی به کمیته انضباطی را با تیتر «دست و پا زدن بعد از انفجار بمب پرسپولیس» در صفحه اول درج کرده است. سایر روزنامه‌ها نیز عناوین مختلفی در رابطه با پیوستن سروش به پرسپولیس و مصاحبه‌های این بازیکن شیرازی را در صفحات اول شماره‌های امروز منتشر کرده‌اند.

صفحات اول روزنامه‌های ورزشی چهارشنبه 22 دی‌ماه را می‌توانید با کلیک در اینجا مشاهده کنید.

نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
0
3
سروش اگر به فولاد بدهکار باشد روزگار و حوادث آن گریبانش را میگیرد.
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
0
2
همه دیدن مسولان باشگاه فولاد که نمی تونن مشخصات ساده رو وارد سیستم کنند تا مجوز بازیکن صادر بشه بخاطر همین گفتن چطور می تونن جلو بازی سروش رو بگیرن؟
هوادار فولاد
|
Switzerland
|
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
0
3
« دست و پا زدن بعد از انفجار بمب » : این یعنی توهین به یک باشگاه ( معمولا افراد بعد از کشته شدن در اثر انفجار بمب دست و پا می زنند ) ما هواداران به خاطر این مسائل خواهان حق و حقوق باشگاه هستیم و نه به خاطر یک بازیکن معمولی بنام سروش رفیعی .