به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۱۶۰۹
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۸
تعداد نظرات: ۱۴ نظر

گزارش ویژه: 3 میلیارد هزینه روی دست فولاد

خوزستان اسپورت
باشگاه فولاد خوزستان برای حضوری بهتر در دوره جدید لیگ قهرمانان آسیا نزدیک به 3 میلیارد تومان هزینه را در نیم فصل متحمل شده است.

به گزارش خوزستان اسپورت، ایجاد مشکلات سربازی برای برخی بازیکنان فولاد خوزستان و ممانعت سازمان نظام وظیفه از حضور این بازیکنان در ترکیب تیم فوتبال فولاد باعث شد تا این باشگاه پس از خاتمه دور رفت لیگ برتر مبلغ بالایی برای ترمیم تیم سرخ پوش اهواز هزینه کند.

در حالی که قرارداد بازیکنان مؤثری مانند احمد عبدالله زاده و سروش سعیدی 60 میلیون تومان و بازیکن ملی پوشی مانند سروش رفیعی 350 میلیون تومان بوده، باشگاه فولاد خوزستان پس از بازی مقابل صبای قم در هفته پایانی دور رفت ناچار شده چهار بازیکن به ترکیب تیمش اضافه کند که هزینه بالایی برای این باشگاه ایجاد کرده است. هزینه هایی که از مشکل تراشی برای تیم محبوب خوزستانی ها نشأت گرفته است.

خوزستان اسپورت نگاهی انداخته به چهار خرید جدید فولاد خوزستان در تعطیلات نیم فصل که برخی از آن ها علاوه بر مبلغ اصلی قرارداد ثبت شده در سازمان لیگ، هزینه های جانبی شامل پول رضایت نامه از باشگاه قبلی، هزینه اسکان در اهواز و ... را روی دست باشگاه فولاد گذاشته و مجموع مبالغ هزینه شده برای این چهار بازیکن را به بالای 3 میلیارد تومان رسانده است.

گزارش ویژه: 3 میلیارد هزینه اضافی روی دست فولاد

1- الویس برتراند نونگ
مهاجم 31 ساله اهل کشور کامرون از هفته اول دور برگشت مجوز بازی گرفته و در سه بازی اخیر فولاد خوزستان به میدان رفته است.
قرارداد نونگ به دلار منعقد شده و طبق اعلام سازمان لیگ، معادل ریالی قرارداد این بازیکن مبلغ 8،154،640،480 ریال می باشد. این مبلغ برای نیم فصل به نونگ پرداخت می شود و او را تبدیل به گران ترین بازیکن نیم فصل دوم لیگ برتر می کند.
الویس نونگ در دیدارهای فولاد مقابل تراکتورسازی و پرسپولیس موفق به گلزنی شد ولی در بازی با راه آهن نتوانست برای سومین بار متوالی گل بزند.

گزارش ویژه: 3 میلیارد هزینه اضافی روی دست فولاد

2- احمد آل نعمه
مدافع 32 ساله اهوازی دومین بازیکنی بود که در نقل و انتقالات میان فصل به تیم فولاد خوزستان پیوست.
باشگاه فولاد خوزستان با آل نعمه قراردادی به مبلغ 4 میلیارد ریال منعقد کرد. این قرارداد البته شامل متمم هایی برای گلزنی، ارسال پاس گل، حضور در ترکیب اصلی و ... می شود که به مبلغ اصلی قرارداد اضافه خواهد شد.
جذب آل نعمه در ابتدا با واکنش بسیار تند دراگان اسکوچیچ مواجه شد. این مربی که روی سیامک کورشی مدافع نفت تهران نظر داشت، در اعتراض به عدم اطلاع از عقد قرارداد باشگاه فولاد با آل نعمه تا آستانه ترک اهواز پیش رفت ولی هنگامی که او را قانع کردند به آل نعمه فرصت بدهد، متوجه شد که این مدافع می تواند برای تیمش مفید باشد.
احمد آل نعمه در بازی با راه آهن یک گل حساس زد و حالا به احیای مجدد در تیم فولاد امیدوار شده است.

گزارش ویژه: 3 میلیارد هزینه اضافی روی دست فولاد

3- محسن مسلمان

هافبک جدایی طلب ذوب آهن اصفهان که بین استقلال و پرسپولیس تهران در رفت و آمد بود، در آخرین روز نقل و انتقالات به سمت اهواز چرخید.
قرارداد مالی محسن مسلمان با فولاد خوزستان مشابه احمد آل نعمه است. قرارداد اصلی این بازیکن 4 میلیارد ریال است که شامل متمم هایی برای گلزنی، ارسال پاس گل، حضور در ترکیب اصلی و ... می شود.
باشگاه فولاد خوزستان البته برای جذب مسلمان احتمالاً مبلغی هم به باشگاه ذوب آهن پرداخته است. باشگاه ذوب آهن در اطلاعیه ای مبنی بر سود مالی از انتقال محسن مسلمان به فولاد، به این نکته اشاره کرده بود.
محسن مسلمان در اولین بازی با پیراهن فولاد نمایش خوبی در کنار دیگر بازیکنان فولاد داشت.

گزارش ویژه: 3 میلیارد هزینه اضافی روی دست فولاد

4- محمد قاضی
مهاجم 30 ساله اهل نجف آباد گرانترین بازیکن ایرانی فولاد خوزستان در فصل جاری است.
محمد قاضی برای نیم فصل قراردادی با مبلغ 6 میلیارد و 500 میلیون ریال با فولاد خوزستان منعقد کرد. مبلغی که با احتساب موارد مندرج در متمم آن می تواند بالاتر از این هم برود.
باشگاه فولاد در آخرین ساعات نقل و انتقالات میان فصل ناچار به پذیرش مبالغ مورد درخواست محمد قاضی شد.
این مهاجم بلندقامت در اولین بازی برای فولاد خوزستان مقابل راه آهن تهران گلزنی کرد.

گزارش ویژه: 3 میلیارد هزینه اضافی روی دست فولاد

دراگان اسکوچیچ با تلاش مدیران باشگاه فولاد توانسته چند بازیکن به تیمش اضافه کند و برای مسابقات لیگ قهرمانان آسیا آماده شود.

این مرد پرتلاش که با وجود همه مشکلات ایجاد شده برای فولاد میدان را خالی نکرده و در کنار مدیران باشگاه فولاد برای رفع موانع انرژی گذاشته، حالا باید تیم سرخ پوش اهواز را برای تکرار قهرمانی در لیگ برتر و درخشش در لیگ آسیا آماده کند.


پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۴
حبیب حسینی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
1
6
با سلام خدمت شما.احمد ال نعمه با نظر مستقیم اسکوچیچ به فولاد اومد خواهشا الکی جو سازی نکنید چون ال نعمه بازیکن کوچکی نیست
مدیر پایگاه با سلام.
جوسازی نشده و برای اطلاع از اتفاقات شب عقد قرارداد باشگاه فولاد با احمد آل نعمه می توانید از آقای اسکوچیچ سئوال بفرمایید تا متوجه موضوع شوید. ضمن اینکه ما حرف شما را تأیید می کنیم که آل نعمه بازیکن کوچکی نیست.
موفق باشید
حبیب حسینی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
2
0
من از اتفاقات عقد قرارداد کاملا باخبرم چون من یکی از دوستانم با ال نعمه رابطه داره و اگر شما خبر داشته باشید مدیر برنامه اسکوچیچ با ال نعمه مذاکره کرده بود قبل از اینکه خود باشگاه فولاد با ال نعمه صحبت بکنه. ممنون از سایت خوب شما
حبیب حسینی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
3
0
در ضمن باید بگم که اطلاعات شما زیاد خوب نیست چون ال نعمه با فولاد
سفید امضا کرده
مدیر پایگاه با سلام و تشکر از شما، لطفاً جهت اطمینان از مبالغ ذکر شده در این مطلب به سایت رسمی سازمان لیگ مراجعه فرموده و شخصاً مبالغ را مشاهده فرمایید تا اطمینان حاصل کنید که اشتباهی در مبالغ درج شده وجود ندارد.
موفق باشید
jafar
|
Switzerland
|
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
0
6
اگر قانون سربازی جهت نخبه ها و ورزشکاران عوض شود و انها سالی سه ماه خدمت کنند در زمان تعطیلات لیگ و به مدت شش سال از۱۸ سالگی تا ۲۴ سالگی این مشگلات بوجود نمی اید . لطفا نظر من را به نظام وظیفه پیشنهاد دهید متشکرم.
خوزستانی
|
United States of America
|
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
0
2
امسال با تمام توان فولاد و خوزستان رو کوبوندن.
حالا این مبالغ قرارداد رو سایت های دیگه ببینن برای فولاد جاشیه درست نکنن؟
نونگ هم خیلی گرونه ولی موثر بوده. من راضیم تا حالا.
مسلمان که تو این اولین بازی، عالی بود.
قاضی یک مقدار ناهماهنگ بود به نظرم و حتی گلی که آل نعمه زد رو قاضی میتونست قبلش بزنه که سر خورد.
آل نعمه هم به شخصه نظر خاصی ندارم درموردش. به نظرم باید زیاد تلاش کنه. و امیدوارم اونقدر خوب باشه که مشکلی بین فولاد و اسکوچیچ ایجاد نشه.
واقعا مربی دیگه ای جای اسکوچیچ بود، دووم نمیاورد. کاشکی قراردادش رو از الان تمدید کنن.
مدیر پایگاه با سلام.
مبالغ قراردادهای تمامی بازیکنان جدید تیم های مختلف، امروز توسط سازمان لیگ فوتبال روی خروجی سایت رسمی این سارمان قرار گرفته و با مراجعه به سایت سازمان لیگ می توان از قراردادهای تمامی بازیکنان تیم ها اطلاع پیدا کرد.
موفق باشید
پاسخ ها
خوزستانی
| United States of America |
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
آها
ممنون از زحماتتون
خسته نباشید
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
1
6
"باشگاه فولاد خوزستان البته برای جذب مسلمان احتمالاً مبلغی هم به باشگاه ذوب آهن پرداخته است!!" نه احتمالا بلکه حتما. شما چرا از لفظ احتمالا استفاده کردید؟ شما فکر میکنین شخصی مثل آذری بازیکنی مثل مسلمان رو مفتی به فولاد میده؟!
فولاد خورشيد جنوب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
0
7
اين هزينه ها براي باشگاه بزرگ فولاد اصلا چيز عجيبي نيست فولاد مدافع عنوان قهرماني است در اسيا هم بايد به مصاف تيمهاي متمول و ثروتمند برود در ضمن امسال مشكلات زيادي براي فولاد پيش اوردند فولاد براي غلبه بر اين مشكلات نياز به مقداري هزينه كردن داشت مديران فولاد كار درستي انجام دادند اين تيم اميد چند ميليون ادم است
توفیق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
0
3
شرکت فولاد اینقدر الودگی درست می کنه باید بیش از اینها برای خورزستان خرج کنه .
amordad
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
1
3
سایتها و رسانه های پایتخت به اندازه کافی برای فولاد حاشیه ساخته و می سازند .از سایت خوب ورزش خوزستان که در مدت کوتاه به صدای ورزش خوزستان تبدیل شده است انتظار می رود که بهانه دست حاشیه سازان ندهد و در حالی که فولاد به آرامش نسبی رسیده از درج مطالب اینچنین که باعث تنش بین هواداران و باشگاه می شود خودداری فرمایند .با نگاهی به هزینه های باشگاه های آسیایی می توان دریافت این هزینه ها برای حضور پر قدرت در لیگ و آسیا رقم ناچیزی است . به امید موفقیت فولاد .
مسعود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
2
0
با سلام از مسئولین نفت می خواهیم به اندازه ی 4 بازیکن نیم فصل دوم فولاد به نفت مسجدسلیمان کمک کنند با توجه به اینکه کارخانه ی فولاد همش ضرر می کند فولاد و بقیه ی باشگاه ها این پول ها را از کجا می آورند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
0
1
با سلام
این خرید های جدید با هر قیمتی انجام شده باشه لازم و واجب بوده از مسئولین و دست اندکاران این انتقالها بی نهایت تشکر رو دارم و امیدوارم نانگ حتمن برا فصل آینده تمدید شه
نحوه ی بازی نانگ سرعتی و فراتر از تمام مهاجمان ایرانه
واقعا فوق العادس و میتونه درس های هجومی خوبی برا بازیکنای آکادمی ما باشه که از نحوه ی بازیش الگو برداری بشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
0
0
با سلام
این خرید های جدید با هر قیمتی انجام شده باشه لازم و واجب بوده از مسئولین و دست اندکاران این انتقالها بی نهایت تشکر رو دارم و امیدوارم نانگ حتمن برا فصل آینده تمدید شه
نحوه ی بازی نانگ سرعتی و فراتر از تمام مهاجمان ایرانه
واقعا فوق العادس و میتونه درس های هجومی خوبی برا بازیکنای آکادمی ما باشه که از نحوه ی بازیش الگو برداری بشه
مجتبی ماهشهر
|
Seychelles
|
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
0
1
با ۲ برد احتمالی در باشگاه های اسیا این پول بر میگرده نگران نباشید
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها