به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۱۶۰۷۰
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۹
تعداد نظرات: ۳ نظر

حافظی: در نیم‌فصل دوم بهتر می‌شویم

حافظی: در نیم‌فصل دوم بهتر می‌شویم

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با ابراز رضایت از عملکرد تیمش در مصاف با ایرانجوان بوشهر در نخستین دیدار نیم‌فصل دوم لیگ دسته یک کشور، گفت: مطمئن باشید در نیم‌فصل پیش رو، روز به روز بهتر می‌شویم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، فرزاد حافظی در خصوص تساوی تیمش برابر ایرانجوان بوشهر، اظهار کرد: بازی خوب بود و دو تیم برای پیروزی تلاش می‌کردند. من 8، 9 روزی است که هدایت تیم را قبول کرده‌ام و از آن چه بازیکنانم از نظر کیفی و فوتبالی برابر ایرانجوان به نمایش گذاشتند، راضی هستم.

وی بیان کرد: حریف نیز تیمی بسیار خوب و قدر بود و همین که توانستیم ایرانجوان را که سه برد متوالی برابر حریفان خود به دست آورده بود، متوقف کنیم، یعنی رو به پیشرفت هستیم. امیدوارم از دیدار آینده‌مان که مقابل نساجی است، بردهای‌مان هم آغاز شود.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در خصوص دیدار آینده تیمش برابر نساجی نیز گفت: نساجی یک تیم ریشه‌دار است که 40، 50 سال قدمت دارد. درست است که این تیم با مشکلات مالی مواجه است ولی نساجی همیشه نساجی است و در هر شرایطی تیم خوبی بوده است. به هر حال با برنامه‌ای که طراحی می‌کنیم، قصدمان نگه داشتن سه امتیاز در مسجدسلیمان است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا موفق به جذب بازیکن شده‌اید؟ عنوان کرد: لیست ما پر است و نمی‌توانیم بازیکنی جذب کنیم و البته در حال حاضر هم نیازی نداریم. اکنون با همان بازیکنان نیم‌فصل اول کار می‌کنیم که به نظر من از همه نظر نیز خوب هستند.

حافظی در پاسخ به این سوال که آیا نفت مسجدسلیمان در نیم‌فصل دوم می‌تواند روند بهتری داشته باشد؟ گفت: من آمده‌ام که در تیم تحول ایجاد کنم. مطمئن باشید که تیم از روند قبلی‌اش خارج خواهد شد. همین که اکنون روی دروازه حریف توانستیم چند موقعیت ایجاد کنیم، یعنی پیشرفت داشته‌ایم. به هر حال مطمئن باشید در نیم‌فصل دوم روز به روز بهتر می‌شویم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
الموج الازرق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۸
0
2
خوزستان اسپورت عزیز خواهشی دارم
با جهانداری تماس گرفته شود و ببینیم چه بازیکنایی قراره به اس اهواز اضافه بشن...بخدا نگران قدیمی ترین تیم استان هستیم
زیلایی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۹
0
0
حتما بامربیگری شما ومویریت یزدی وعالیپور ومنصورنژاد .خدا ازتون نگذره
محمدی درشکفت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۹
0
0
فرزادخــان فرزند مــســجد ســلــیمــانه
دانش فنی هم داره...
په کمکش کنین دیی چه اخووین
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها