به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ March 2024 28
کد خبر: ۱۵۹۸۷
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۸

بدهی‌های لیگ برتری؛ دردسر نفت مسجدسلیمان

خوزستان اسپورت- تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان برای دریافت کارت بازی بازیکنان جدید باید بخشی از بدهی‌های قبلی‌اش را پرداخت کند.

به گزارش خوززستان اسپورت، براساس دستورالعمل فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ، تیم‌های لیگ برتر و لیگ دسته اول در شرایطی قادر به ثبت رسمی قراردادهای بازیکنان جدید در نیم‌فصل می‌شوند که حداقل 10 درصد از بدهی‌های سال‌های گذشته به بازیکنان و مربیان طلبکار را پرداخت کنند.

نفت مسجدسلیمان و استقلال اهواز که به‌عنوان نماینده خوزستان در لیگ دسته اول حضور دارند و باید از روز جمعه در دور برگشت به میدان بروند، برای جذب بازیکنان جدید با چنین مشکلی مواجه شده‌اند.

در کنار استقلال اهواز که پرونده‌های مالی زیادی در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دارد، بدهی‌های معوقه‌ای نیز از زمان حضور تیم نفت مسجدسلیمان در لیگ برتر فصل 93-94 در پرونده این تیم باقی مانده که هنوز تسویه نشده است.

گزارش خبرنگار خوزستان اسپورت از مسجدسلیمان حاکیست که مدیران باشگاه نفت مسجدسلیمان از طریق فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ مشغول رایزنی شده‌اند تا مشکل مربوطه را برطرف کرده و دست کادر فنی این تیم برای جذب بازیکنان جدید را باز کنند.

برچسب ها: نفت مسجدسلیمان
پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها