به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۱۵۹۶۸
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۶
تعداد نظرات: ۲۱ نظر
موضوع تند پیروزی علیه تراکتورسازی؛ سکوت محض باشگاه فولاد

سروش رفیعی بازیکن فولاد است یا پرسپولیس؟!



خوزستان اسپورت- نیمی از عناوین روی جلد شماره امروز روزنامه پیروزی به انتقاد از مسئولان باشگاه تراکتورسازی به‌دلیل اضافه خدمت احتمالی سروش رفیعی اختصاص دارد.

به گزارش خوزستان اسپورت، روزنامه پیروزی در شماره امروز چندین مطلب را به موضوع سروش رفیعی و اضافه خدمت احتمالی این بازیکن اختصاص داده است. روزنامه قرمزهای تهران ضمن انتقاد از باشگاه تراکتورسازی، در نظر گرفتن اضافه خدمت برای رفیعی و ممانعت از حضور این بازیکن در پرسپولیس را به‌دور از اصول جوانمردی دانسته است.

این در حالیست که طبق اعلام مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان، سروش رفیعی با این باشگاه قرارداد داشته و در نیم‌فصل دوم لیگ شانزدهم قطعاً بازیکن فولاد خوزستان محسوب می‌شود.

علیرضا اژدری‌زاده، در مصاحبه تاریخ 22 آبان 95 با سایت رسمی باشگاه فولاد خوزستان، به صراحت از وجود یک قرارداد غیرقابل انکار بین باشگاه فولاد و سروش رفیعی خبر داده و اعلام کرده بود این بازیکن در نیم‌فصل دوم لیگ شانزدهم قطعا بازیکن باشگاه فولاد خوزستان محسوب می‌شود و در اختیار فولاد خوزستان است.

با این تفاصیل مشخص نیست چرا روزنامه‌ حامی تیم پرسپولیس چنین موضع تندی در رابطه با قضیه سروش گرفته است و ممانعت باشگاه تراکتورسازی در راه پیوستن رفیعی به پرسپولیس را به‌دور از اصول جوانمردانه دانسته است.

موضوع اضافه خدمت سروش رفیعی که البته هنوز به‌صورت رسمی تأیید نشده است، در برخی دیگر از روزنامه‌های ورزشی امروز نیز تا حدودی بازتاب داشته اما بیشترین مطالب در این زمینه را روزنامه حامی تیم قرمزپوش پایتخت داشته است که اعتقاد دارد تراکتورسازی با این حرکات نمی‌تواند یک رقیب جنتلمن برای پرسپولیس در جاده قهرمانی لیگ برتر باشد.

اظهار نظرات مدیران و مسئولان باشگاه‌های ایرانی خواهان سروش رفیعی طی روزهای گذشته و مطالبی که پیرامون پیوستن این بازیکن به باشگاهی غیر از فولاد خوزستان در رسانه‌ها منتشر شده، با سکوت محض مسئولان باشگاه فولاد خوزستان همراه بوده، سکوتی که مشخص نیست تا چه زمانی ادامه خواهد داشت.

باید پرسید اگر طبق اعلام مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان، سروش رفیعی بازیکن این باشگاه است، چرا باشگاه فولاد مثل پرسپولیسی‌ها که در قضیه‌ی اضافه خدمت رفیعی به دفاع از این بازیکن پرداخته‌‌اند، واکنشی نشان نمی‌دهد و سکوت محض اختیار کرده است؟!

آیا موضع منفعلانه مدیران باشگاه فولاد خوزستان و عدم دفاع آن‌ها از حق‌وحقوق رفیعی که با توجه به سرباز بودنش قدرت موضع‌گیری برابر باشگاه تراکتورسازی را ندارد، باعث دلسردی بیشتر این بازیکن نسبت به فولاد و افزایش انگیزه وی برای ادامه فوتبال در تیمی غیر از فولاد نمی‌شود؟

آیا همین سردی رفتار مسئولان فولاد طی دوسال گذشته و عدم پیگیری مشکلات رفیعی به‌عنوان بازیکن سربازی که تحت قرارداد باشگاه فولاد است، در تغییر نظر این بازیکن نسبت به فولاد و کاهش انگیزه‌اش برای حضور مجدد در این تیم تأثیرگذار نبوده است؟

سروش رفیعی بازیکن فولاد است یا پرسپولیس؟!

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲۱
نوید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۲
1
7
دقیقن دلیل اصلی سروش که نمیخاد برگرده فولاد همینه که تو این دوسال اقایون هیچ سراغی ازش نگرفتن ویک تماس تلفنی باش نداشتن که بگن مشکلی کم و کسری چیزی نداری انگار نه انگار بازیکنه فولاده فقط بلدن مصاحبه کنن و عکس یادگاری بندازن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۲
اونا بازیکنی خریدن و بابتش پول دادن رو 3 شبانه روز تو فرودگاه بود سراغی ازش نگرفتن تا برگشت میخوای سراغ این بنده خدا رو بگیرن؟
منصور
|
Kuwait
|
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۲
0
9
با سلام، مشكل سروش ياخدمت مقدس سربازي نيست بلكه فوتبال امروزي كشور ايران عزيزمان گرفتار يك مافياي كثيفي شده، نمونه آن همين سوء استفاده از قانون خدمت سربازي است كه باشگاههاي سازنده گرفتار ان شدند لازم بذكر است مديران فولاد با اين سكوت خود حق فوتبال خوزستان را پايمال كردند.
داود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۲
6
4
دلم خنک شد، تا ایشون باشه مدرک رو نکنه، همه عمرش تو فولاد خورد و تمرین کرد حالا می آد میگه من بازیکن فولاد نیستم، فکر کرده قلعه نوعی و تراکتور می فرستنش اروپا، بختیار رو هم روز آخر فرستادن پادگان، اینا حقشون همینه. هر چند انصافا سروش بچه خوبیه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۲
1
8
واقعا مسخرس هرچند می دونیم دل رفیعی دیگه با فولاد نیست ولی باشگاهم حق حقوقی داره اگه بخواد بره اروپا و واقعا مشتری داشته باشه مشکلی نیست ولی اگه بخواد بره به باشگاه داخلی و حق به فولاد داده بشه باید حداقل مبلغی به باشگاه بدن
فولاد خورشید جنوب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۲
3
5
احسنت و هزاران افرین بر نویسنده ی این متن
موضوع دقیقا همینه
انفعال و بی مسئولیتی مدیران فولاد باعث دل سردی سروش شد وقتی باشگاهی به بازیکنی اهمیت نمیده چه طور انتظار وفاداری از اون بازیکن داریم
اگر مدیران فولاد از روز اول از این بازیکن حمایت می کردن کار به اینجا نمی کشید و هیچ تیمی جرات مذاکره به اون رو نداشت و بعد از خدمت بر می گشت فولاد
واقعا مدیریت ضعیف و عدم درایت مدیران فولاد باعث به وجود اومدن این وضع شده
فولادوبس والباقی خس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۲
0
6
باسلام،بنظرم فولاد باید بغیراز بازیکن خوزستانی در اکادمی خودش کسی رو راه نده سرمایه گذاری نکنه چون تا به سن ایدال برسه وبخواد برا فولاد بازی کنه به سن سربازی میرسه وپادگانی بنام تـــــــــراخــــــتور منتظرشه بعدم این بازیکن غیر بومی بعد از اینکه با بهترین امکانات فولاد خوزستان پرورش یافته وبه نعمت اکادمی فولادبه اوج رسیده به فولاد پشت میکنه نمونش همین بختیار وسروش. به جوونهای اهواز آبادان مسجدسلیمان ایذه شوش سوسنگرد وتمام شهرهای استان عزیزمون که مهد فوتبالن برسید بهترینهارومیشه آورد حداقل تعصب به استان دارن
پاسخ ها
خوزستانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۳
اخوی پژمان منتظری .مبعلی . حسین کعبی . کلاه کج . آرش افشین و خیلی های دیگه بازیکنان خوزستانی محصول آکادمی فولاد بودن که دیدیم بعد از اینکه اسم و رسمی پیدا کردن ، گذاشتن رفتن و تعصبی ازشون ندیدیم. دو تا نکته وجود داره اول اینکه ظرفیت بازیکنان خوزستانی خیلی زود پر میشه و نهایت آرزوهاشون بازی تو سرخابیهای پایتخته و دوم اینکه از هیچوقت فولاد با بازیکنان آکادمی که امید به درخششون هست قراردادهای بلند مدت نمی بنده. باشگاههای اروپایی رو ببینید حتی بازیکنان بزرگسال هم قراردادهای پنج تا شش ساله و بازیکنان جوان را هشت تا ده ساله می بندن . حتی اگر هم بازیکن به دردشون نخوره از محل فوش یا انتقال قرضی کسب درآمد می کنن اما فولاد از این کارها بلد نیست انجام بده
سجاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۲
2
4
متاسفانه آقای اژدری زاده و کاهکش هیچوقت بخاطر دفاع از منافع فولاد وارد عمل نمیشوند وتا حالا نشده یکبار از حق تیم دفاع کنند فقط به مصالح خودشون فکر میکنند
ناشناس
|
United States of America
|
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۲
0
6
اين كاغذ پاره هيچوقت نميخواد تيمهاي شهرستاني بازيكن خوب توشون باشه ميخوان قاچاقي هم شده صاحبش بشن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۲
1
6
این تراکتور داره با پارتی بازی و لابی تمام بازیکنان رو مفت و مجانی بدست میاره کسی هم صداش در نمیاد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۲
2
2
جهنم و ضرر
ما نميخوايمش
m6
صدر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۲
0
4
واقعیت اینه که در فوتبال بی درو پیکر ایران هر کاری که می خوان می کنن و هیچ موازینی رو رعایت نمی کنند . شما ببینید همه جای دنیا بازیکنانی رو که نمی خوان در لیست مازاد می گزارند اما در ایران تیم های استقلال و پیروزی دو جین بازیکن رو رد کردند انگار نه انگار تا آخر فصل باهاشون قرارداد دارند بعد میگردن دنبال ستاره های تیمهای دیگه که یک نیم فصل در تیم خودشون درخشیدن رو باهاشون مذاکره می کنند . مثلا منصوریان اول فصل مبعلی رو نیاورد استقلال حالا که داره خ ب کار می نه دنباله اینه که بیاردش استقلال یا بلعکس بختیار حمانی رو برد الان که دید فایده نداره می خواد بفروشه بره . واقعا هیچ جای دنیا این چیزها رو نمی بینید به همین خاطره که اینها هیچ حد و مرزی برای رسیدن به موفقیت کاذب رو رعایت نمی کنند و نمیشه ازشون انتظار غیر از این داشت باشگاهدفولاد باید قراردادش با سروش رو علنی کنه و دهن همشون رو ببنده . اگر سروش هم نخواست بیاد فولا اشکال نداره یک ملیارد ازش بگیرند رضایت نامه بدن بره پی کارش .
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۲
1
8
تراکتور سازی کثیف ترین روش را برای زورگیری انتخاب کرده است. آقای اژدری هم فرقی با تراکتور و پرسپولیس ندارد و ضد فولاد است
احسان بيگدلي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۲
0
4
با سلام

جناب ادمين همه ما به عدم مديريت خوب از طرف آقاي اژدري ايمان کامل داريم و به همين دليل از ايشون انتطاري به جز چند عکس گرفتن با بازيکنان جديد نداريم..

اما در مورد آقاي سعداوي که خيلي از مردم خوزستان به توانايي هاي ايشون اعتقادي نداشتن، حالا که تيم خودشون رو اينقدر خوب ميبينن دارن به اشتباه خودشون پي ميبرن که چرا صبر نکردن و با اعتقاد به خدا و اعتماد به گذر زمان و سرمربي جوان اينقدر زود تصميم گرفتن!

الانم به صراحت عرض ميکنم که فولاد خوزستان و مخصوصا آقاي سعداوي هيچوقت خودش رو درگير اين رسانه ها که خبرهاي کذب ميزنن نميکنه و قول شرف ميدم که با شروع نقل و انتقالات در تاريخ 16 ديماه و همچنين با پايان يافتن خدمت سروش رفيعي در تاريخ 19 ديماه، اون کارهايي که از آقاي سعداوي در مورد برگشت سروش به فولاد خوزستان انتظار داريم، خواهيم ديد که از شما هم ممنون ميشم مثل هميشه، حمايت منطقي خودتون رو از اعتبار فوتبال خوزستان داشته باشيد و پيشاپيش از لطف شما سپاسگزارم
jafar
|
Switzerland
|
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۲
0
3
آیا موضع منفعلانه مدیران باشگاه فولاد خوزستان و عدم دفاع آن‌ها از حق‌وحقوق رفیعی که با توجه به سرباز بودنش قدرت موضع‌گیری برابر باشگاه تراکتورسازی را ندارد، باعث دلسردی بیشتر این بازیکن نسبت به فولاد و افزایش انگیزه وی برای ادامه فوتبال در تیمی غیر از فولاد نمی‌شود؟جواب : بازیکنی که با وجود داشتن قرارداد با فولاد حاضر نیست به فولاد برگردد و پای باشگاه را به دادگاه می کشاند و آنقدر خیالش راحت بوده که بدون وکیل به دادگاه رفته! و صحبت از پرداخت غرامت در روزنامه ها شده حالا انتظار دارید باشگاه فولاد براش چکار کند ؟ با کدام تضمین بعد از رهایی از تراکتور به پرسپولیس نخواهد رفت ؟ پرسپولیس می گوید جوانمردانه نیست که تراکتور با اضافه خدمت نگه اش دارد ! این صحیح ولی آیا جوانمردانه است که این بازیکن که هنوز با فولاد قرارداد داره را شما (پرسپولیس) ببرید ؟ آیا جوانمردانه بود جهت تضعیف فولاد ؛ به بهانه سربازی بازیکنان فولاد را جدا کردن و هنوز هم بعد از دو سال سر یکیشون درگیرید ؟ سروش بازیکن فولاده و طبق قانون بعد از اتمام خدمت باید برگرده فولاد و در صورت رفتن به باشگاه دیگر ؛ باشگاه فولاد می تواند به فیفا شکایت کند .
ناشناس
|
Spain
|
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۲
1
3
به نظرم باشگاه نبايد كم بياره به وضوح ديده ميشه سروش دلش با فولاد نيست ولي بايد رضايت نامه بگيره ازفولاد تا مبلغ خوبي بكيره باشگاه از اين اقا بعدا هركجا ميخواد بره به سلامت واين قول بهتون ميدم بدتر از بختيار ميشه
موسوي شادگان
فولاد شهر اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۲
0
0
آقای سعداوی! پدیده به صورت شفاف از استقلال تهران تقاضای باقری رو کرد! استقلال تهران به صورت شفاف اعلام کرد به زهیوی و سجاد و... نیازدارم ونامه نگاری هم کرد! پس شما چرا این قدر کارهاتون مبهم هستش ؟ مگه قراره کار بدی کنید که میگید تا به نتیجه نرسه ! به نظر میاد همنشینی با اژدری در شما اثر کرده!!! ملت تمام میدونند که بختیار دوست داره برگرده و شما هم ازخدا راضی! دیگه این هوادار رو در برزخ نشون دادنا چیه؟ چرا ما هواداران فولاد بایستی در هر کار مربوط به تیممون هستش رو از سایتهای رقیب اطلاعات بگیریم! استقلال بصورت شفاف جریان بختیار رو گفته ولی شما که بازیکن مال شما نیست میخواید راز داری کنید؟؟؟ جل الخالق
فولاد شهر اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۲
0
0
واقعیت اینه که بختیار تا حدی درست گفته که سرخابیها دریا هستند! ما حتی جرات دفاع از حقوق خودمون رو هم نداریم. پرسپولیس داره مثل شیر از ناحقی خودش دفاع میکنه ولی فولاد در طول این دوسال یکبار از بازیکن خودش سراغی نگرفت . قضیه بختیار هم اینگونه بود دیگه. درسته بختیار هنگام سربازی قراردادی با فولاد نداشت ولی زمانی کاپیتان ما بود!زمانی برای فولاد عرق ریخت! زمانی جام قهرمانی به دستان او بالا رفت! ولی دریغ از یک احوال پرسی برای بختیار که اون همه مشکلات در تبریز براش پیش اومد ازطرف مدیران وقت فولاد.متاسفم برای مسئولین چنین باشگاهی که نام فرهنگ رو هم یدک میکشه ولی بویی از فرهنگ نبرده. متاسفم برای خودم که طرفدار چنین تیمی هستم.
زیدون اف سی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۲
0
2
متاسفم برات سروش که خونه دومتو رو به لنگیا فروختی
طوفان سرخ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۲
3
0
اقای که گفتی کاغذ پاره.دوباره می خواید توهین به ارکان پرسپولیس رو کلید بزنید.بعد نگیید ما میام توسایت مربوط به تیم های خوزستان پاسخ می دیم
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها