به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 16
کد خبر: ۱۵۹۳۸
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۲
تعداد نظرات: ۸ نظر

توضیحات پورموسوی درباره جدایی استقلالی‌ها

توضیحات پورموسوی درباره جدایی استقلالی‌ها

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: تا الان فقط جدایی عزت‌الله پورقاز و جلال عبدی از جمع ما قطعی شده است و ما هم با این مسئله موافقت کردیم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از نود، در یکی دو روز گذشته خبرهای مربوط به رحیم زهیوی مهاجم استقلال خوزستان وماجرای انتقالش به استقلال تهران، یکی از داغ‌ترین خبرهای فوتبال ایران بوده است. به همین دلیل با پورموسوی سرمربی تیم استقلال خوزستان درباره این ماجرا و شرایط کلی این تیم خوزستانی گفت‌وگو کرده‌ایم که در ادامه می‌خوایند.

شرایط استقلال خوزستان چطور است؟ ظاهرا چند بازیکن در تمرین شرکت نکرده اند.
 از دیروز صبح و عصر در دو نوبت تمرینات‌مان در زمین اختصاصی‌مان آغاز شد که بیشتر بازیکنان‌مان، یعنی همان‌هایی که متمم قرارداد داشتند در تمرین شرکت نکردند.

چند نفر بودند؟
۹-۸ بازیکن در تمرین شرکت نکردند.

این شرایط به تیم شما ضربه نمی‌زند؟
ضربه که می‌زند. من به بازیکنان گفته‌ام که تا یکشنبه صبر کنند و اگر اتفاقی نیفتاد بدون شک استقلال خوزستان را ترک خواهند کرد. ‌بازیکنانم منتظر دریافت مطالبات‌شان هستند و به نظر می‌آید تا مطالبات خود را دریافت نکنند در تمرین حضور پیدا نخواهند کرد.

به نظر می‌رسد یا اینکه حتما شرکت نمی‌کنند؟
حتما شرکت نمی‌کنند و آن وقت کار ما سخت می‌شود.

رحیم زهیوی هم دیروز به تهران رفته و با استقلال به توافق رسیده است.
من از رحیم زهیوی، طیبی، بیت سعید و بقیه بچه‌ها فرصت خواستم تا روز یکشنبه صبر کنند تا مشکلات را حل کنیم. اگر مشکلات مالی‌مان حل شود تمام بازیکنان می‌مانند. قول خواهم داد اگر مشکلات حل شود زهیوی در تیم  استقلال خوزستان نگه دارم.

واقعا می‌خواهید زهیوی و بقیه را نگه دارید؟ با این شرایطی که پیش امده هیچ کس امیدوار نیست آنها در تیم بمانند.
زهیوی یکی از بازیکنان خوب تیم ما است که از باشگاه استقلال تهران پیشنهاد دارد، اما باز هم می‌گویم که ما تمام تلاشمان را می‌کنیم تا روز یکشنبه با همت مسئولان و استاندار مشکلات را حل کنیم و همه بازیکنان را حفظ کنیم، شب گذشته و امروز در چند نوبت با آقای استاندار جلسه داشتیم و صحبت کردیم و ایشان قول مساعد دادند مسائل مالی تا روز یکشنبه حل شود.

ظاهرا خود شما هم می‌خواهید از تیم جدا شوید، درست است؟ البته اگر مشکلات حل نشود.
در وهله اول می‌مانم تا ببینم سرانجام استقلال خوزستان چه می‌شود. آیا می‌خواهند تیمداری کنند و این تیم باقی بماند یا نه؟ اگر قصد تیمداری دارند من هم هستم اما اگر خدایی نکرده مشکلات حل نشد، من هم به تنهایی نمی‌توانم کاری انجام بدهم. در نیم فصل فقط شش بازیکن می توانیم جذب کنیم، در حالی که ۱۰ تا ۱۵ بازیکن ما قصد جدایی دارند. این کار ما را سخت‌تر می‌کند.

مسئولان چه قول‌هایی داده‌اند؟
به هر حال انتظار داریم مسئولانی که قول دادند، قول‌های‌شان را عملی کنند. به استاندار محترم خوزستان اعتماد و اعتقاد دارم تا روز یکشنبه مشکلات مان را پیگیری و برطرف کنند، من هم تمام تلاشم را می‌کنم تا بازیکنان تیمم را حفظ کنم.

پورقاز و عبدی چه؟ آنها جدا شده‌اند؟
بله، تا الان که با شما صحبت می‌کنم، فقط جدایی عزت‌الله پورقاز و جلال عبدی از جمع ما قطعی شده است و ما هم با این مسئله موافقت کردیم. این در حالی است که پیمان حشمتی  به استقلال خوزستان پیوست و نانگ هم در هفته آینده به جمع ما اضافه خواهد شد. باز هم تاکید می‌کنم  از بازیکنان قول گرفتم که تا یکشنبه جدا نشوند. به آنها گفتم در حال برطرف کردن مشکلات هستیم و تا یکشنبه صبر کنند . آنها فقط تا آن روز صبر می‌کنند و اگر اتفاقی نیفتاد بدون شک استقلال خوزستان را ترک خواهند کرد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۸
مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۹
7
7
چرا به سپاهان راحت رضایتنامه میدید؟بابا این سپاهان دشمن تیما خوزستانه چرا بش بازیکن میدید مجانی؟همه بازیکنا نگه دارید شما به دوتاشون که رضایت دادی بقیه هم میگن پس چرا به ما رضایتنامه نمیدن
بیژن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۹
4
6
بنده خدا نمی دونه به کار مربیگریش برسه یا فرار بازیکناش که همش از تهران سرچشمه میگیره واسه نتیجه نگرفتن خوزستان
rama
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۹
4
6
پورموسوی به چه دلیلی به عبدی رضایت نامه داد این بازیکن زیر 23ساله .با این کاراتون جا مدیریت باید برید بز بچرنونید. آخه کی به بازیکن زیر 23سالش به این راحتی مفت و مجانی رضایت نامه میده اونم تو این شرایط بی پولی.
اهوازی اصیل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۹
2
5
این اقا وقتی مسولین فولاد با یکی از بازیکنهای استقلال خوزستان صحبت کردند کلی داد و بیراه تو رسانه ها راه انداخت که مربی تیم هم استانی با بازیکنهای ما مذاکره کرده ولی این همه دارن با بازیکنها مذاکره میکنند هیجی نمیگه جون میخواد بازیکنها رو بفرسته اصفهان و تعصبی روی خوزستان ندارند تعصب با عمله نه با حرف
mohammad27
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۹
0
7
واقعا باید تاسف خورد به حال این وضعیت ، و یه آفرین هم به مسوولین بگیم که چقدر راحت یه تیم قهرمان و آینده دار رو تخریب کردند
اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۰
2
2
آقای پورموسوی بازیکنان استقلال خوزستان به سپاهان و تیمهای سرخابی برن اشکالی نداره ولی فولاد نباید برن؟؟؟؟؟؟پورموسوی بازیکنان استقلال خوزستان مجانی به سپاهان می ده تا ویسی اخراج نشه. استقلال خوزستان بیشتر از خودی خورد تا غریبه.
امید بختیاری
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۰
1
4
ویسی باهمین شرایط تیم رو قهرمان کرد ولی اینا ...این کجا وآن کجاااااااااا
فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۰
0
3
وحشتنااکه...تو رو خدا واسه این تیم یه کاری کنین..بابا میخاد بره آسیا..با این وضع که نمیشه..
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها