به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ April 2024 19
کد خبر: ۱۵۹۲۵
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۰
تعداد نظرات: ۴ نظر

طیبی و زهیوی از استقلال جدا می‌شوند؟

طیبی و زهیوی از استقلال جدا می‌شوند؟

خوزستان اسپورت- وضعیت دو ستاره خط دفاعی و حمله‌ی تیم فوتبال استقلال خوزستان تا اوایل هفته آینده مشخص می‌شود.

به گزارش خوزستان اسپورت، با وجودی که چند روز از اتمام آخرین بازی استقلال خوزستان در هفته پانزدهم لیگ برتر گذشته، وعده‌ی مسئولان برای پرداخت 50 درصد از قراردادهای بازیکنان این تیم عملی نشده است. ستاره‌های استقلالی‌ اما با وجود خاتمه این مهلت، هنوز به‌صورت رسمی از این تیم جدا نشده و منتظر تحقق قول‌وقرارها هستند.

رحیم زهیوی و محمد طیبی، دو ستاره شاخص خط حمله و دفاع استقلال خوزستان، بازیکنانی هستند که بیشترین پیشنهادها را نسبت به سایر همبازیانشان داشته‌ و روز گذشته هم با دوتیم استقلال و سپاهان مذاکرات شفاهی را انجام دادند، اما قراردادی را امضا نکردند تا باز هم یک فرصت دیگر به باشگاه فعلی برای حل مشکلات بدهند.

 مذاکرات زهیوی و طیبی با استقلال و سپاهان باعث رنجش خاطر اکثر هواداران استقلال خوزستان شده و آن‌ها را به انتقاد از مسئولان به‌دلیل برطرف نکردن مشکلات مالی آبی‌پوشان واداشته است، اما چون قراردادی به ثبت رسمی نرسیده است، این مذاکرات به منزله‌ی جدایی قطعی زهیوی و طیبی از استقلال خوزستان محسوب نمی‌شود و هنوز جای امیدواری برای حفظ این بازیکنان وجود دارد.

سیروس پورموسوی سرمربی استقلال خوزستان در مصاحبه‌ای که روز گذشته با فارس انجام داد، عنوان کرد: «از بازیکنان قول گرفتم که تا دوشنبه جدا نشوند. به آنها گفتم با هرتیمی که مایل بودند مذاکره کنند اما تا دوشنبه قراردادی نبندند. مطمئنم که بازیکنان ما تا روز دوشنبه با هیچ باشگاهی قرارداد نمی‌بندند.»

البته این صحبت پورموسوی شامل بازیکنانی نظیر عزت‌الله پورقاز و سیدجلال عبدی نمی‌شود، چرا که این بازیکنان موافقت کادر فنی استقلال خوزستان را برای جدایی از این تیم گرفته‌اند. در رابطه با پورقاز گفته می‌شود که به یک تیم تهرانی خواهد رفت اما سیدجلال عبدی طبق خبرهای رسیده راهی اصفهان خواهد شد تا در صورت توافق با سپاهان قرارداد امضا کند. عبدی در مصاحبه‌ای که انجام داد، تأکید کرد که از متمم قراردادش استفاده نکرده و با موافقت کادر فنی استقلال خوزستان، از این تیم جدا شده است.

با این تفاصیل، تا امروز هیچ‌کدام از بازیکنان استقلال خوزستان به‌صورت یک‌طرفه با این باشگاه فسخ قرارداد نکرده‌اند و براساس اعلام سرمربی این تیم قرار است که بازیکنان تا پایان روز یک‌شنبه آینده منتظر پول بمانند و اگر این بار هم پول به باشگاه نرسید، از روز دوشنبه آینده با سایر تیم‌ها قرارداد امضا کنند.

در کنار محمد طیبی و رحیم زهیوی که نفرات شاخص استقلال خوزستان در دوره نقل‌وانتقالات زمستانی محسوب می‌شوند، خبرهایی مبنی بر احتمال جدایی بازیکنانی نظیر حسن بیت‌سعید، میثم دورقی، وحید شیخ‌ویسی و ... در رسانه‌ها منتشر شده است، اما احتمالاً این نفرات هم تا اوایل هفته آینده منتظر پاسخ باشگاه استقلال خوزستان می‌مانند.

باید دید که در نهایت اعتبار لازم برای پرداخت 50 درصد از مبالغ قراردادهای بازیکنان تیم استقلال خوزستان تا اوایل هفته آینده تأمین می‌شود یا تعدادی از آبی‌پوشان مجبور به ترک این تیم خواهند شد؟

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
پریسا زنگنه منش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۹
0
5
امیدوارم که مسوولان کمک کنند. حیف است که این تیم به این روز دچار شود. ای کاش مسوولان ثانیه ای از شادمانی مردم خوزستان را که همین استقلالی ها سال گذشته با قهرمانی شان به آن ها هدیه دادند، به یاد آورند.
این قهرمانی آسان به دست نیامد که اینک با چشم بستن مسوولان به روی این تیم، آسان از دست برود.
این روزها آشفتگی این تیم دغدغه تمام مردم خوزستان و دوستداران فوتبال شده است.
تا بیشتر از این، دیر نشده به داد استقلالی ها برسید....
مسعود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۹
0
4
آقای نعمتی آقای پورکیانی آقای روشنایی وقت تنگ است خواهشا حرکتی کنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۹
0
3
سلام از تمرینات چه خبر؟ بازیکنها میان تمرین یانه؟
نیسی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۱۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۰
0
0
ازبس داریم صدا میزنیم مسولان کجایین صدامون گرفت وکسی نمیشنوه کاش مدیرانی که تواصفهان دارن فعالیت میکنند فقط 3نفرازاین مسولان دلسوز شهرشون توشهرمون داشتیم مسولان کسایکه با رای مردم الان رو میز ریاست نشستین دل مردم همون مردمی که شمارو رو این میز نشوندن دلاشون گرفتس ونمیدونن به چه کسی درد دلاشونو بگن
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها