به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۱۵۹۲۲
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۰
تعداد نظرات: ۳ نظر

بازگشت خارجی‌ها به تمرینات فولاد خوزستان

خوزستان اسپورت- دو بازیکن خارجی تیم فوتبال فولاد خوزستان با خاتمه مرخصی میان فصل در تمرین این تیم حاضر شدند.

به گزارش خوزستان اسپورت، بازیکنان فولاد خوزستان که صبح امروز به کار با وزنه پرداخته بودند، بعدازظهر امروز با حضور در زمین چمن ورزشگاه فولاد به تمرین پرداختند. اکبر ایمانی که قرار است از تیم فولاد جدا شود، غایب تمرین امروز فولادی‌ها بود اما بازیکنان خارجی فولاد پس از برگشت به ایران در محل تمرین حاضر شدند.

ارنست ان‌فور به‌همراه سایر بازیکنان فولاد به تمرین پرداخت ولی ماتیاس چاگو به‌خاطر آسیب‌دیدگی از ناحیه شکم نظاره‌گر تمرین فولادی‌ها بود. اسماعیل شریفات هم به‌دلیل لیزر درمانی انگشت مصدوم پای خود تا اوایل هفته آینده نمی‌تواند در تمرینات عمومی تیمش شرکت کند.

فولادی‌ها طبق برنامه فردا در زمین چمن فولاد تمرین می‌کنند و روز جمعه در یک بازی دوستانه مقابل تیم جوانان فولاد خوزستان به میدان می‌روند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۸
1
3
آقای سعداوی بختیار کلاس زنده آموزش هافبک وسط در باشگاه فولاد است حساب کنید چقدر جوونایی که به تیم میان میشه کنار این بازیکن اوج بگیرند.خطاب به دوستانی که معتقد به بومی سازی هستند.واقعا تاثیرات بازیکنان بزرگ همه جانبه است.ای کاش دوباره بختیار افتخار پوشیدن پیراهن فولاد رو بدست بیاره
فارٍس
|
Finland
|
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۸
2
1
من نمیدونم حبیبی نژاد کی باید بش فرصت داده بشه قدرت حمل توپ خوبی داره توپ های خوبی ارسال می کنه وقدرت دریبل اینگ داره الانم سنش جوری که باید بش میدان داده بشه بعد ما بریم دوباره بختیار رو بر گردونیم مثل اینکه فراموش کردیم زمانی که در فولاد بود مصاحبه هاش تمایل رفتن به استقلال رو نشان می داد بعد سربازی هم زفتش تیم محبوبش چه تضمیمیه؟بختیار فولاد مثل افشین نباشه ؟ ودوباره از فولاد جدا بشه فولاد ایستگاه آماده سازیه بازیکن هات مگه؟مگه فولاد بختیار معرفی نکرد؟آیا جواب بختیار به فولاد این بود؟
فولاد شهر اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۹
0
0
آقای سعداوی! بختیار یک شانس و پوئن بسیاریزرگ برای باشگاه محبوبم فولاد جنوب هستش! مطمئن باش پشیمان شده و ما هم نیاز صدرصدی به فرزندخودمون داریم. بختیار را از چنگال غارتگرانمان دربیار. به قول این دوستمون فولا، هم میتونه یک کلاس باشه برای جوونا و هم یک عبرت دیگر برای کسانی که به فکررفتن درآینده هستندو یا رفتند و برنگشتند. فولاد بایستی از ستاره های خودش استقبال کنه. دوستان ،هواداران! به ما به اندازه ی کافی از طرف غیرورزشیها رنج و عذاب رسیده! همه ما میدنیم که امثال بختیار اشتباه کردند،من هم مثل شما از رفتنش دلگیر و ناراحت شدم چون کاپیتان تیم بود و ناراحتیش بسیاربیشتر هم شد! ولی اینکه ستاره پرانگیزه و جوان خودمون رو به خاطر لجبازی و یک سری نظرات غیرحرفه ای رد کنیم ،چندان اصولی و حرفه ای نیست!
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها