به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ April 2024 20
کد خبر: ۱۵۹۰۹
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۰
تعداد نظرات: ۴ نظر

پورموسوی: بازیکنان تا دوشنبه جدا نمی‌شوند

پورموسوی: بازیکنان تا دوشنبه جدا نمی‌شوند

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: از بازیکنان قول گرفتم که تا روز دوشنبه با هیچ باشگاهی قرارداد نبندند و به باشگاه فرصت حل مشکلات را بدهند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، سیروس پورموسوی در مورد شرایط استقلال خوزستان و اینکه رحیم زهیوی با پیشنهادی از سوی باشگاه استقلال روبرو شده است،‌ گفت:  تمام تلاشمان را می‌کنیم تا این بازیکن را حفظ کنیم. با احترام به استقلال باید بگوییم در حال تلاش هستیم تا مشکلاتمان را تا روز دوشنبه حل کنیم و بتوانیم بازیکنان را حفظ کنیم. یوسفی نماینده مردم اهواز در مجلس قول داده برای تیم پول بگیرد و شریعتی استاندار خوزستان هم پیگیر مسائل تیم است.

وی در مورد شروع تمرینات استقلال خوزستان، اظهار داشت: تمرینات را از امروز شروع کردیم اما متاسفانه حدود 9-8 بازیکن غایب هستند. بازیکنانی که متمم جدایی داشتند در تمرین شرکت نکردند.

سرمربی استقلال خوزستان در مورد قول‌هایی که مسئولان داده‌اند، خاطرنشان کرد:‌مسئولان باشگاه قول دادند اما این قول‌ها عملی نشده است. یوسفی اعلام کرد از بانک ملی 4 میلیارد برای باشگاه پول می‌گیرد و قرار شد هفته‌ای 200 میلیون به باشگاه بدهند که متاسفانه این اتفاق نیفتاده است.

وی در مورد اینکه به نظر می‌رسد استقلال خوزستان درحال از هم پاشیدن است، تصریح کرد:‌ از بازیکنان قول گرفتم که تا دوشنبه جدا نشوند. به آنها گفتم با هرتیمی که مایل بودند مذاکره کنند اما تا دوشنبه قراردادی نبندند. مطمئنم که بازیکنان ما تا روز دوشنبه با هیچ باشگاهی قرارداد نمی بندند.

پورموسوی در مورد اینکه ‌آیا خودش هم در صورت تداوم مشکلات از تیم جدا می‌شود، گفت: به عنوان نفر اول امور فنی تیم باید بمانم و کار را ادامه دهم. برخی از بازیکنان قبل از حضور ما اینجا بودند و خیلی از نفرات را هم خودم اضافه کردم درست نیست در این شرایط من هم بخواهم بروم. نا امید نیستم و هنوز امیدواریم مشکلاتمان حل شود.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
بیژن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۸
0
4
استاندار:)))))
بقیه مشکلات استان رو همینطور حل میکنه؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۸
1
4
مطمئنم تا دوشنبه هم خبری نمیشه این آقای یوسفی نماینده مجلس کجاست هرروز مصاحبه میکرد و وعده میداد ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۸
0
1
چي ميكي اقا سيد زهيوي رفت مذاكره كنه موسوي شادگان
دنیا خوزستان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۲۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۹
0
0
اقایون داره کارازکار میگذره کجایین شماها چطور شبا خوابتون میبره بخدا این تیم اگه ازهم بپاشه هیچوقت شمارو نمیبخشیم همه ما میدونیم که دستور ازتهرانه نمیخوان به تیم کمک بشه یعنی کسی نیس کمک کنه پ این همه اختلاس به این راحتی پول جابه جامیشه ولی دریغ از یه کمک به یه تیمی که مردمش باهاش دارن زندگی میکنن اقایون مسولان این تیم همه زندگی مردم اهواز چرا دست رو دست گذاشتین و فقط میگین این هفته دوروز سه روز دیگه تکلیف روشن میشه اخر که تیم ازهم بپاشه میخوام ببینم شما بعد هم میاین مصاحبه میکنین
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها